Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd å få fatt på julesnus de siste 3årene, men har aldri funnet det. Håper på mer flaks førstkommende desember.

Vel hvis du liker gløgg er det vel noe for deg, men er det helt forbudt å bestille på nettet fra utlandet ?

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har snust i noen få uker nå og liker den avslappende følelsen snusen gir meg. Men har nå begynt å bli ganske "sår" under leppa. Er dette normalt?

Det er helt normalt i starten. Ta en pause på 3-4dager og følelsen forsvinner nok. Siden du er så tidlig i kjærlighetsforholdet med frøken nikotin, vil jeg også anbefale deg å slutte hvis du har dårlig økonomi eller bekymrer deg for helseskadene nikotin kan påføre kroppen. Sistnevnte inkluderer fortynnede blodårer inn til hjertet, noe som øker sjansen for hjerte og karsykdommer. Det funderes også på om snus er kreftfremkallende, men dette er ikke bevist enda.

Slikt er uansett greit å vite før du starter skikkelig og blir avhengig.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har snust i noen få uker nå og liker den avslappende følelsen snusen gir meg. Men har nå begynt å bli ganske "sår" under leppa. Er dette normalt?

Det er helt normalt i starten. Ta en pause på 3-4dager og følelsen forsvinner nok. Siden du er så tidlig i kjærlighetsforholdet med frøken nikotin, vil jeg også anbefale deg å slutte hvis du har dårlig økonomi eller bekymrer deg for helseskadene nikotin kan påføre kroppen. Sistnevnte inkluderer fortynnede blodårer inn til hjertet, noe som øker sjansen for hjerte og karsykdommer. Det funderes også på om snus er kreftfremkallende, men dette er ikke bevist enda.

Slikt er uansett greit å vite før du starter skikkelig og blir avhengig.

Frøken nikotin har vert ein del av livet mitt lenge i form av sigaretter men har byttet dem ut med snus i stedet. Går bra så langt i alle fall

Lenke til kommentar

Noen som vet hva bøtene for å kjøpe snus til mindreårige ?

Nok til at du ikke burde gjøre det tipper jeg ;)

Snakk om en fyr som kjøpte for meg og påstår politet bøtela han for 1000 kroner, men jeg stoler ikke på han. Fyren er tydeligvis bare ute etter penger, og han har ikke bevis.

Er jo ikke værre en å be han om å få se bota. sier han at han ikke fikk noen bot bare en frist å betale elns , lyver han.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva bøtene for å kjøpe snus til mindreårige ?

Nok til at du ikke burde gjøre det tipper jeg ;)

Snakk om en fyr som kjøpte for meg og påstår politet bøtela han for 1000 kroner, men jeg stoler ikke på han. Fyren er tydeligvis bare ute etter penger, og han har ikke bevis.

Er jo ikke værre en å be han om å få se bota. sier han at han ikke fikk noen bot bare en frist å betale elns , lyver han.

Han er en random fra asylmottaket som ligger tjue minutter unna her. Dessuten, ingen så meg gi han penger eller han gi meg snus, så det kan umulig stemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...