Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har snust i mange år, men er ikke glad i sterk snus. Jeg velger snus ut i fra smak og synes ikke sterk snus er god. Den er så søtaktig i lengden.Vemmelig ettersmak.De første porsjonene er ok men så føler jeg det blir verre og verre. Thunder orginal gikk rett i søppla hos meg. Kvalm. Ikke merker jeg noe mer "effekt" heller, så jeg koser meg med RL løs. For meg er den suverent best på smak.Nå har jeg ikke prøvd hvit porsjon snus i sterk utgaven, men mulig den er bedre?

Lenke til kommentar

Drit bra tråd!

Har nå slutta å røyke, derfor har jeg begynt å snuse i stedet. Jeg har snuset(Hva heter det egentlig snuset, snust) før, mest General, men jeg holder på å prøve ut nye merker for å sjekke om det er noen som skiller seg ekstra godt ut på hovedsakelig smak men også lukt. Noen som har gode tips? Portion er å fortrekke.

Så langt har jeg bare prøvd Røde Lacket tror jeg, siden jeg har en tendens til alltid å rive av klistremerkene..

Denne synes jeg jeg absolutt var like god som General om ikke bedre, men kanskje ikke like sterk på smak, men det tar den igjen på lukt. Veldig god lukt av denne.

Den boksen begynner å bli tom, så jeg kjøpte en boks med Skruf original portion. Denne har jeg sett er ganske populær, så jeg gikk for et forsøk på den. Skal bli spennende.

Endret av nortridge
Lenke til kommentar

Drit bra tråd!

Har nå slutta å røyke, derfor har jeg begynt å snuse i stedet. Jeg har snuset(Hva heter det egentlig snuset, snust) før, mest General, men jeg holder på å prøve ut nye merker for å sjekke om det er noen som skiller seg ekstra godt ut på hovedsakelig smak men også lukt. Noen som har gode tips? Portion er å fortrekke.

Så langt har jeg bare prøvd Røde Lacket tror jeg, siden jeg har en tendens til alltid å rive av klistremerkene..

Denne synes jeg jeg absolutt var like god som General om ikke bedre, men kanskje ikke like sterk på smak, men det tar den igjen på lukt. Veldig god lukt av denne.

Den boksen begynner å bli tom, så jeg kjøpte en boks med Skruf original portion. Denne har jeg sett er ganske populær, så jeg gikk for et forsøk på den. Skal bli spennende.

Skruf orginal er en helt grei snus, synes den er helt "standar". Selv så foretrekker jeg Nick and Johnny portion, selvom denne kan virke litt sterk for nybegynnere. Ellers så er Röda Lacket en kjekk snus, den er veldig lett å bake og er god og mild.

General white portion er kanskje den beste "litt mildere" varianten av en hverdagssnus spør du meg. Prøv deg litt frem, det er kjekt, og om du vil prøve løs, så er som sagt Röda Lacket og anbefale. Kanskje Tidemanns Blå også, den er veldig veldig god på smaken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Nortridge

Anbefaler deg å kjøpe forskjellige merker i begynnelsen for å finne den som passer deg best.

Du har alt fra sterk snus til svak snus (nikotin innhold) og snus med mintsmak til lakrissmak.

Av løssnus vil jeg anbefale Röda Lacket (RL) i begynnelsen for denne snusen er ganske fin og lett og bake.

Lenke til kommentar

Drit bra tråd!

Jeg syns løs er mye bedre enn portion. Vil anbefale general løs, den syns jeg er desidert den beste. General ekstra sterk løs er også god, men mere til en liten avvekslings snus. Hvis du liker portion bedre er general ekstra sterk og N&J original gode.

Endret av Antipedoaction
Lenke til kommentar

Hvor har de størst utvalg av snus på storlien? Har aldri handlet på storilien før, og vet ikke hva jeg kan forvente meg av snus utvalg.

Nick & Johnny må prøves. Som oftest fersk, og med et lite hint av lakris smak. Ikke for mye, ikke for lite.

Den finnes bare i strong portion, men vet ikke helt hva du er ute etter i forhold til den kategorien.

Finnes vel også i ekstra sterk porsjon?

Lenke til kommentar

Hvor har de størst utvalg av snus på storlien? Har aldri handlet på storilien før, og vet ikke hva jeg kan forvente meg av snus utvalg.

Nick & Johnny må prøves. Som oftest fersk, og med et lite hint av lakris smak. Ikke for mye, ikke for lite.

Den finnes bare i strong portion, men vet ikke helt hva du er ute etter i forhold til den kategorien.

Faktisk aldri sett det :hmm: Hadde ikke hatt noe imot det nei!

Lenke til kommentar

Takk for mange gode svar. :)

Nick & Johnny skal definitivt testes, selv om sterk ikke er det smarteste å begynne med. :)

Testa Skruf'en, og jeg er enig i at den kan virke ganske ordinær.

Skal sjekke hva den jeg har nå heter. Synes den var ganske bra.

Edit: Det var Röda Lacket White Portion.

Endret av nortridge
Lenke til kommentar

Jo, de har en som kalles 'black' eller noe. nj-black1.jpg

Lenke til kommentar

*snipp*

Black inneholder akkurat den samme mengden med nikotin som den vanlige ;)

Endret av Muffinss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...