Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, da får jeg heller spørre: En snus som er relativt svak og smaker godt, er ikke det at jeg ikke tåler nicotin, har bare ikke lyst til å bli avhengig, liker bare å ta meg en snus en gang i blant for å slappe av.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Ok, da får jeg heller spørre: En snus som er relativt svak og smaker godt, er ikke det at jeg ikke tåler nicotin, har bare ikke lyst til å bli avhengig, liker bare å ta meg en snus en gang i blant for å slappe av.

Mocca. Ellers så er det vanlige typer som General orginal, General White, Skruf orginal osv. Nok til å bli avhengig da.

Lenke til kommentar

Du vet du vil bli avhengig til slutt sant?

Når du ikke får effekt av svak snus, blir du å gå over til sterkere snus.

 

 

Jeg er avhengig, bare ikke på den måten, bare lengter etter smaken. Men tviler på at jeg blir ordentelig avhengig for jeg har ikke penger til å snuse mye

Lenke til kommentar

Du vet du vil bli avhengig til slutt sant?

Når du ikke får effekt av svak snus, blir du å gå over til sterkere snus.

 

 

Jeg er avhengig, bare ikke på den måten, bare lengter etter smaken. Men tviler på at jeg blir ordentelig avhengig for jeg har ikke penger til å snuse mye

 

Det har ikke jeg alltid heller, akkurat nå har jeg ikke råd til snus før om 2 uker. Men jeg finner ALLTID på en løsning. Rett og slett fordi jeg er et lite miserabelt menneske som er så avhengig at jeg begynner å grine hvis jeg ikke får det jeg trenger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Når du ikke får effekt av svak snus, blir du å gå over til sterkere snus.

Nåja, alle går ikke over til sterkere snus av slikt.

Ikke alle, men de fleste vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...