Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Nikotin får blodårene til å krympe, noe som gir høyere trykk fra hjertet.

- Gymlærer.

Vel, ja? Det har jeg skrevet i denne og andre snustråder sikkert 100 ganger :p

Hehe, det har du nok garantert gjort.

Bare kjekt å få opplyse det enda engang for de nybegynnerne som egentlig ikke burde begynne.

Lenke til kommentar

Haha, slik har jeg gjort i årevis. Har brukt timer gamle snuser som har lugget på pulten min òg. Jeg kunne sikkert ha tatt en opp fra gulvet også, dersom jeg var helt fri og blakk.

Endret av Haugli
Lenke til kommentar

Skitten? Det er da samme tobakken i alle prellene, og jeg tror ikke det oppstår noen videre farlig kjemisk forbindelse etter tobakken og posen har vært i kontakt med spyttet ditt. Dessuten er det vel for lite luft og kanskje lys til at bakterier skal spre seg såppass raskt? Ikke vet jeg, men jeg tror det er HELT ufarlig :p Mennesker tåler MYE før de merker noe som helst av bakterier. Tenkt på alle pengene du tar i hver dag f. eks. Penger kanskje tusenvis av mennesker har tatt på oppgjennom årene, gjerne etter de har vært på do uten å vasket seg osv. Etterpå kommer fingrene dine i kontakt med munnen din, ubevisst og f. eks når du putter i prellen.

Ikke uro deg :p

Lenke til kommentar

Jeg har hele roen, men bare snublet over tanken om jeg virkelig like godt kunne slikket doskåla.

Bakterier trenger ikke lys eller luft for å leve, og spyttet mitt er jo et veldig ideelt miljø for bakterier, men så var det jo spørsmålet om snus hemmet bakterievekst. :)

Lenke til kommentar

Poenget mitt var uansett at du bare skal gå å slikke doskåla om du vil, det skjer neppe noe :p

Har også hørt rykter før at snusen kan bidra til mindre bakterier.

Selv har jeg ikke hatt noen hull de siste årene, altså fra jeg begynte å snuse. Problemet er misfarginga som setter seg veeldig godt i noen slags kutt jeg har i tennene etter reguleringa.

Lenke til kommentar

Jeg har hele roen, men bare snublet over tanken om jeg virkelig like godt kunne slikket doskåla.

Bakterier trenger ikke lys eller luft for å leve, og spyttet mitt er jo et veldig ideelt miljø for bakterier, men så var det jo spørsmålet om snus hemmet bakterievekst. :)

Som du linket til:

Ja, snus dreper bakterier. Mao er det ikke bakterier i snusen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...