jarah Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det snur fort. Du blir ikke akkurat avhengig, du kommer bare aldri til da du skal slutte. At jeg blir avhengig skjønner jeg nok, slik er det bare med nikotin. Men kommer til å slutte ganske kvikt nå, kjenner ikke noe beroligende følelse eller noe av å snuse, blir kun sløv av det på kvelden Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Snus om morran til en kopp kaffe slår ganske fort morrabrød ! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Du blir ikke så sløv etter en stund. I begynnelsen var jeg så sløv at jeg la meg etter 10 minutter. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det snur fort. Du blir ikke akkurat avhengig, du kommer bare aldri til da du skal slutte. At jeg blir avhengig skjønner jeg nok, slik er det bare med nikotin. Men kommer til å slutte ganske kvikt nå, kjenner ikke noe beroligende følelse eller noe av å snuse, blir kun sløv av det på kvelden Det er jo bare deilig å bli sløv. Ta en pris og sovn forran tv'en lørdags natten Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Kjøpte en boks med general white idag, det var utrolig lenge siden. Blei ganske overasket. Aldri sett på den som en "god" snus men var faktsik helt grei Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Kjøpte en boks med general white idag, det var utrolig lenge siden. Blei ganske overasket. Aldri sett på den som en "god" snus men var faktsik helt grei God til å være white ! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Snus om morran til en kopp kaffe slår ganske fort morrabrød ! FOlk må se at det ikke er snusen alene, men kombinert med andre ting som gjør det. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Har ikke snust på ca. ei uke nå, og skal holde meg uten snus ei uke til. Så blir det en sverigetur! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Snus om morran til en kopp kaffe slår ganske fort morrabrød ! FOlk må se at det ikke er snusen alene, men kombinert med andre ting som gjør det. Sier noe der, er noe med stemningen, jeg får ofte gåsehud jeg når jeg tar meg en morgenpris Lenke til kommentar
albions Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvorfor bruker dere snus, er det for smaken sin skyld eller er det for den lille svimelheten dere får av nikotin kicket? Har merket at eg blir litt fortere full når eg bruker snus på byn f.eks Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Du blir ikke full, du blir svimmel og drowzy av nikotinet. Å ta en snus er som å få en liten orgasme, du kjenner nikotinet flyte opp i hjernen og etterpå blir du bare sliten, glad og avslappet. Lenke til kommentar
albions Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Du blir ikke full, du blir svimmel og drowzy av nikotinet. Å ta en snus er som å få en liten orgasme, du kjenner nikotinet flyte opp i hjernen og etterpå blir du bare sliten, glad og avslappet. Eg merker i alle fall at det er meget godt med ein snus etter noen drammer. Blir liksom fullere på ein måte Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Du blir ikke full, du blir svimmel og drowzy av nikotinet. Å ta en snus er som å få en liten orgasme, du kjenner nikotinet flyte opp i hjernen og etterpå blir du bare sliten, glad og avslappet. Eg merker i alle fall at det er meget godt med ein snus etter noen drammer. Blir liksom fullere på ein måte Man blir "svimmel" fordi at nikotinet hjelper alkoholet å bli tatt opp i blodet. (Ellernoe slikt noe) Hvertfall, jeg snuser for smaken og delvis opplevelsen sin skyld. Det å KOSE seg med snusen er en viktig del spør du meg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg har aldri hørt noe slikt, men jeg vet at alkohol tynner ut blodet. Kan være dette skaper høyere trykk, som gjør at nikotinet blir tatt opp i kroppen hurtigere enn normalt. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Du blir ikke full, du blir svimmel og drowzy av nikotinet. Å ta en snus er som å få en liten orgasme, du kjenner nikotinet flyte opp i hjernen og etterpå blir du bare sliten, glad og avslappet. Eg merker i alle fall at det er meget godt med ein snus etter noen drammer. Blir liksom fullere på ein måte Man blir "svimmel" fordi at nikotinet hjelper alkoholet å bli tatt opp i blodet. (Ellernoe slikt noe) Hvertfall, jeg snuser for smaken og delvis opplevelsen sin skyld. Det å KOSE seg med snusen er en viktig del spør du meg. Det å kose seg med en snusen er den viktigste delen for meg, kommer hjem, setter seg i god stolen med en kaffekopp er HERLIG! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Nikotin får blodårene til å krympe, noe som gir høyere trykk fra hjertet. - Gymlærer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Nikotin får blodårene til å krympe, noe som gir høyere trykk fra hjertet. - Gymlærer. Vel, ja? Det har jeg skrevet i denne og andre snustråder sikkert 100 ganger Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Vel, kan vel si at jeg har begynt å snuse igjen. Aner egentlig ikke helt hvordan det skjedde da jeg var helt nikotinfri en stund. Uansett! Har kjøpt meg en boks med RL løs. Veldig god og bake og den har god smak, men jeg føler at den ikke helt dekker mine behov for nikotin. Edit: Og ja, det er godt og være tilbake :!: Endret 24. mai 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Vel, kan vel si at jeg har begynt å snuse igjen. Aner egentlig ikke helt hvordan det skjedde da jeg var helt nikotinfri en stund. Uansett! Har kjøpt meg en boks med RL løs. Veldig god og bake og den har god smak, men jeg føler at den ikke helt dekker mine behov for nikotin. Edit: Og ja, det er godt og være tilbake :!: Velkommen tilbake Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 fuckings ... jeg skjenner snus mye mindre når jeg drikker, men synes likevel det er mer nødvendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå