Dravde Den Feite Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg kjører RL, av den grunn; Lenge siden sist! Jeg vet det er en fryktelig enkel snus å bake, og konsistensen er som plastelina, men smaken er helt grei! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Finner aldri Ettan porsjon noe sted, og har bare sett den i butikk en gang. Vet noen om hvor de har den i Grenlandsområdet? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Finner aldri Ettan porsjon noe sted, og har bare sett den i butikk en gang. Vet noen om hvor de har den i Grenlandsområdet? Nei, men kan si som så; HOLD DEG UNNA ! Ettan porsjon er den desidert JÆVLIGSTE porsjon snusen som finnes. Den renner som cola ut av flaska og det smaker grevling. Kjøp heller en boks med ettan løs, da får du den ordentlige smaken og sånn er det med den saken Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Valgte general ES løs i dag. Nydelig Endret 22. mai 2010 av Antipedoaction Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Finner aldri Ettan porsjon noe sted, og har bare sett den i butikk en gang. Vet noen om hvor de har den i Grenlandsområdet? Nei, men kan si som så; HOLD DEG UNNA ! Ettan porsjon er den desidert JÆVLIGSTE porsjon snusen som finnes. Den renner som cola ut av flaska og det smaker grevling. Kjøp heller en boks med ettan løs, da får du den ordentlige smaken og sånn er det med den saken Neimen jeg har jo prøvd den før, men da var den faktisk nær over holdbarhetsdato og veldig tørr. Har også prøvd den i ettertid og har ingen så negative erfaringer med den. Men da prøver jeg meg kanskje på løsen, må kanskje lære meg å bake etterhvert og Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hør på Dravde Den Feite! Ettan Portion er rett og slett elendig, hold deg til løs varianten. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hør på Dravde Den Feite! Ettan Portion er rett og slett elendig, hold deg til løs varianten. Hør på Iskall, og meg. Å lære seg å bake tar kanskje en boks for de helt ferske, så sitter det inne. Dessuten, så får du mer i innhold og smak ut av en boks med løs. Ettan løs er også en knall snus ! Lenke til kommentar
huggy Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Finner aldri Ettan porsjon noe sted, og har bare sett den i butikk en gang. Vet noen om hvor de har den i Grenlandsområdet? Nei, men kan si som så; HOLD DEG UNNA ! Ettan porsjon er den desidert JÆVLIGSTE porsjon snusen som finnes. Den renner som cola ut av flaska og det smaker grevling. Kjøp heller en boks med ettan løs, da får du den ordentlige smaken og sånn er det med den saken Synes både ettan porsjon og løs er digg jeg Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Etter at jeg har kjørt løs en stund nå sitter jeg igjen med erfaringen at løs blir brukt opp fortere. Mulig jeg liker store feite priser, og forbruket blir etter det, men tror det faktisk er mer økonomisk med poser(!) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Etter at jeg har kjørt løs en stund nå sitter jeg igjen med erfaringen at løs blir brukt opp fortere. Mulig jeg liker store feite priser, og forbruket blir etter det, men tror det faktisk er mer økonomisk med poser(!) Heeelt omvendt for meg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Jeg har også erfaringen med at løs er noe du putter 15g av oppi leppa. Endret 22. mai 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg bruker en boks porsjon på 1-2 dager... Men med løs tar det kanskje 5-7 dager. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 1-2dager på porsjon, 1dag på løs. Enda en god grunn for meg å kjøre porsjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg bruker en boks porsjon på 1-2 dager... Men med løs tar det kanskje 5-7 dager. 5-7 dager på en løsboks! Er du gjerrig? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Når jeg sitter foran pcen, tven osv, er det kos med en løs. Men om jeg er på skolen, eller på farta osv er det best å slenge oppi en porsjon... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Når jeg sitter foran pcen, tven osv, er det kos med en løs. Men om jeg er på skolen, eller på farta osv er det best å slenge oppi en porsjon... Joda, ser den Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg bruker en boks porsjon på 1-2 dager... Men med løs tar det kanskje 5-7 dager. For meg er det ca motsatt. Bruker stort sett porsjon når jeg kjører bil, sitter i en kinosal eller er et annet sted hvor snuslukt kan virke sjenerende ovenfor andre. Med porsjon tar det liksom et halvt sekund å lirke ut en pose uten at man trenger å åpne hele boksen og spre lommevarm snusduft i hele lokalet. Går alltid med en løs og en porsjon så jeg bytter litt på. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg bruker en boks porsjon på 1-2 dager... Men med løs tar det kanskje 5-7 dager. For meg er det ca motsatt. Bruker stort sett porsjon når jeg kjører bil, sitter i en kinosal eller er et annet sted hvor snuslukt kan virke sjenerende ovenfor andre. Med porsjon tar det liksom et halvt sekund å lirke ut en pose uten at man trenger å åpne hele boksen og spre lommevarm snusduft i hele lokalet. Går alltid med en løs og en porsjon så jeg bytter litt på. Er litt slik med meg og. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Hey! Begynte å snuse for ca 3 uker siden. Har tatt 3-4 poser hver dag, Skruf original portion. Synes løs blir mye gris. Hvis jeg tar 4 stk per dag: Etter lunch, Etter skolen, ettermiddag(etter trening, ellers etter middag) og kveld. Merker liksom ikke noe særlig beroligende effekt, men det er litt digg. Hvordan er det dere opplever det? Sitter dere stille i en stol mens dere ser på tv? Føler meg ikke avhengig, så kan jo selvfølgelig stoppe når som helst. Føler bare at jeg ikke kjenner noe særlig beroligende effekt? Endret 22. mai 2010 av nacktarn Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det snur fort. Du blir ikke akkurat avhengig, du kommer bare aldri til da du skal slutte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå