Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finner aldri Ettan porsjon noe sted, og har bare sett den i butikk en gang. Vet noen om hvor de har den i Grenlandsområdet? :)

Nei, men kan si som så; HOLD DEG UNNA ! Ettan porsjon er den desidert JÆVLIGSTE porsjon snusen som finnes. Den renner som cola ut av flaska og det smaker grevling.

 

Kjøp heller en boks med ettan løs, da får du den ordentlige smaken og sånn er det med den saken :)

Lenke til kommentar

Finner aldri Ettan porsjon noe sted, og har bare sett den i butikk en gang. Vet noen om hvor de har den i Grenlandsområdet? :)

Nei, men kan si som så; HOLD DEG UNNA ! Ettan porsjon er den desidert JÆVLIGSTE porsjon snusen som finnes. Den renner som cola ut av flaska og det smaker grevling.

 

Kjøp heller en boks med ettan løs, da får du den ordentlige smaken og sånn er det med den saken :)

 

Neimen jeg har jo prøvd den før, men da var den faktisk nær over holdbarhetsdato og veldig tørr. Har også prøvd den i ettertid og har ingen så negative erfaringer med den. Men da prøver jeg meg kanskje på løsen, må kanskje lære meg å bake etterhvert og :)

Lenke til kommentar

Finner aldri Ettan porsjon noe sted, og har bare sett den i butikk en gang. Vet noen om hvor de har den i Grenlandsområdet? :)

Nei, men kan si som så; HOLD DEG UNNA ! Ettan porsjon er den desidert JÆVLIGSTE porsjon snusen som finnes. Den renner som cola ut av flaska og det smaker grevling.

 

Kjøp heller en boks med ettan løs, da får du den ordentlige smaken og sånn er det med den saken :)

 

Synes både ettan porsjon og løs er digg jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Når jeg sitter foran pcen, tven osv, er det kos med en løs. Men om jeg er på skolen, eller på farta osv er det best å slenge oppi en porsjon...

Joda, ser den ;)

Lenke til kommentar

Jeg bruker en boks porsjon på 1-2 dager... Men med løs tar det kanskje 5-7 dager.

 

For meg er det ca motsatt. Bruker stort sett porsjon når jeg kjører bil, sitter i en kinosal eller er et annet sted hvor snuslukt kan virke sjenerende ovenfor andre. Med porsjon tar det liksom et halvt sekund å lirke ut en pose uten at man trenger å åpne hele boksen og spre lommevarm snusduft i hele lokalet. Går alltid med en løs og en porsjon så jeg bytter litt på.

Lenke til kommentar

Jeg bruker en boks porsjon på 1-2 dager... Men med løs tar det kanskje 5-7 dager.

 

For meg er det ca motsatt. Bruker stort sett porsjon når jeg kjører bil, sitter i en kinosal eller er et annet sted hvor snuslukt kan virke sjenerende ovenfor andre. Med porsjon tar det liksom et halvt sekund å lirke ut en pose uten at man trenger å åpne hele boksen og spre lommevarm snusduft i hele lokalet. Går alltid med en løs og en porsjon så jeg bytter litt på.

Er litt slik med meg og.

Lenke til kommentar

Hey! Begynte å snuse for ca 3 uker siden. Har tatt 3-4 poser hver dag, Skruf original portion. Synes løs blir mye gris.

 

Hvis jeg tar 4 stk per dag: Etter lunch, Etter skolen, ettermiddag(etter trening, ellers etter middag) og kveld.

 

Merker liksom ikke noe særlig beroligende effekt, men det er litt digg. Hvordan er det dere opplever det? Sitter dere stille i en stol mens dere ser på tv?

 

Føler meg ikke avhengig, så kan jo selvfølgelig stoppe når som helst. Føler bare at jeg ikke kjenner noe særlig beroligende effekt? :p

Endret av nacktarn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...