Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei, noen som vet om et sted ved Tønsbeg der de selger Monte Cristo? Finner den liksom ikke i de vanlige butikkene i byen : /.. Digger den snusen :D Ellers må jeg si thunder, både rød og grønn smaker fantastisk(de eneste fra thunder jeg har smakt", uheldigvis har jeg ikke sett den i Norge og den selges vel bare i Sverige? Eller?

Endret av Toobig
Lenke til kommentar

hei, noen som vet om et sted ved Tønsbeg der de selger Monte Cristo? Finner den liksom ikke i de vanlige butikkene i byen : /.. Digger den snusen :D Ellers må jeg si thunder, både rød og grønn smaker fantastisk(de eneste fra thunder jeg har smakt", uheldigvis har jeg ikke sett den i Norge og den selges vel bare i Sverige? Eller?

 

Nei, den selges i Norge og. I forskjellige kiosker.

Lenke til kommentar

hei, noen som vet om et sted ved Tønsbeg der de selger Monte Cristo? Finner den liksom ikke i de vanlige butikkene i byen : /.. Digger den snusen :D Ellers må jeg si thunder, både rød og grønn smaker fantastisk(de eneste fra thunder jeg har smakt", uheldigvis har jeg ikke sett den i Norge og den selges vel bare i Sverige? Eller?

 

Nei, den selges i Norge og. I forskjellige kiosker.

 

Nevne noen steder :)? Eller navnet på kioskene

Lenke til kommentar

hei, noen som vet om et sted ved Tønsbeg der de selger Monte Cristo? Finner den liksom ikke i de vanlige butikkene i byen : /.. Digger den snusen :D Ellers må jeg si thunder, både rød og grønn smaker fantastisk(de eneste fra thunder jeg har smakt", uheldigvis har jeg ikke sett den i Norge og den selges vel bare i Sverige? Eller?

 

Nei, den selges i Norge og. I forskjellige kiosker.

 

Nevne noen steder :)? Eller navnet på kioskene

 

Står rundt om i tråden her, Narvesen og Mix er vel nevnt :)

Lenke til kommentar

hei, noen som vet om et sted ved Tønsbeg der de selger Monte Cristo? Finner den liksom ikke i de vanlige butikkene i byen : /.. Digger den snusen :D Ellers må jeg si thunder, både rød og grønn smaker fantastisk(de eneste fra thunder jeg har smakt", uheldigvis har jeg ikke sett den i Norge og den selges vel bare i Sverige? Eller?

 

Nei, den selges i Norge og. I forskjellige kiosker.

 

Nevne noen steder :)? Eller navnet på kioskene

 

Står rundt om i tråden her, Narvesen og Mix er vel nevnt :)

 

Mhm, har sett rundt i de kioskene, men uten hell :( Vet du noe om hvor det selges monte cristo?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Måtte gå en hel dag uten snus, gikk ganske greit da jeg var i aktivitet, men gud så deilig det var å ta en nå! :D

Husker spesielt en opplevelse da jeg var på fjellet på jakt, trodde jeg hadde glemt snusboksen min hjemme og var ekstremt nikotinsugen.

Fant boksen nederst i sekken, en av di beste prisene jeg har tatt pr. dags dato.

Lenke til kommentar

Vote, Lucky, RL eller Blå løs ? Sitter med en boks Ettan nå, er fryktelig fornøyd som alltid, men får litt lyst på en gammel flamme nå! (Lucky er jo ikke gammel flamme, har aldri prøvd den, men den høres litt spennende ut.)

 

RL, lucky har jeg ikke sansen for i det hele tatt :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766

Av de der så kan jeg anbefale Lucky. Selv snuser jeg omtrent bare Skruf for tiden, men om jeg skal plutselig finne ut at jeg har lyst til å gå over til noe annet, så må det nok bli Lucky jeg hadde gått for. Deilig smak, renner kanskje litt (er lenge siden jeg har snust den, så det kan vel være at jeg tar feil her!) & (om snus renner fort, det bryr i hvertfall ikke meg), boksen har et kult design med et lokk under boksen som er til brukte snus. Anbefales! :)

 

Edit: tenker du kanskje på Lucky løs? Har i såfall ingen erfaring. ^^

Endret av medlem-161766
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ja, det er løs det er snakk om. Har hatt noen white portion bokser tidligere, digger de. Men kompisen min sa at de kanskje bare hadde utgått. Så satser på RL.

RL er som plastelina, verdens enkleste snus å bake :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...