Getingar Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Har uppdagat att lös är godare än portion/påsar. Smaken är bättre och fylligare. Hade aldrig prövat lös innan på grund av att jag är lat och inte ofta ändrar vanor. Lenke til kommentar
Toobig Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) hei, noen som vet om et sted ved Tønsbeg der de selger Monte Cristo? Finner den liksom ikke i de vanlige butikkene i byen : /.. Digger den snusen Ellers må jeg si thunder, både rød og grønn smaker fantastisk(de eneste fra thunder jeg har smakt", uheldigvis har jeg ikke sett den i Norge og den selges vel bare i Sverige? Eller? Endret 20. mai 2010 av Toobig Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 hei, noen som vet om et sted ved Tønsbeg der de selger Monte Cristo? Finner den liksom ikke i de vanlige butikkene i byen : /.. Digger den snusen Ellers må jeg si thunder, både rød og grønn smaker fantastisk(de eneste fra thunder jeg har smakt", uheldigvis har jeg ikke sett den i Norge og den selges vel bare i Sverige? Eller? Nei, den selges i Norge og. I forskjellige kiosker. Lenke til kommentar
Toobig Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 hei, noen som vet om et sted ved Tønsbeg der de selger Monte Cristo? Finner den liksom ikke i de vanlige butikkene i byen : /.. Digger den snusen Ellers må jeg si thunder, både rød og grønn smaker fantastisk(de eneste fra thunder jeg har smakt", uheldigvis har jeg ikke sett den i Norge og den selges vel bare i Sverige? Eller? Nei, den selges i Norge og. I forskjellige kiosker. Nevne noen steder ? Eller navnet på kioskene Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 hei, noen som vet om et sted ved Tønsbeg der de selger Monte Cristo? Finner den liksom ikke i de vanlige butikkene i byen : /.. Digger den snusen Ellers må jeg si thunder, både rød og grønn smaker fantastisk(de eneste fra thunder jeg har smakt", uheldigvis har jeg ikke sett den i Norge og den selges vel bare i Sverige? Eller? Nei, den selges i Norge og. I forskjellige kiosker. Nevne noen steder ? Eller navnet på kioskene Står rundt om i tråden her, Narvesen og Mix er vel nevnt Lenke til kommentar
Toobig Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 hei, noen som vet om et sted ved Tønsbeg der de selger Monte Cristo? Finner den liksom ikke i de vanlige butikkene i byen : /.. Digger den snusen Ellers må jeg si thunder, både rød og grønn smaker fantastisk(de eneste fra thunder jeg har smakt", uheldigvis har jeg ikke sett den i Norge og den selges vel bare i Sverige? Eller? Nei, den selges i Norge og. I forskjellige kiosker. Nevne noen steder ? Eller navnet på kioskene Står rundt om i tråden her, Narvesen og Mix er vel nevnt Mhm, har sett rundt i de kioskene, men uten hell Vet du noe om hvor det selges monte cristo? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Protip: Slutt å quote i en evighet! Måtte gå en hel dag uten snus, gikk ganske greit da jeg var i aktivitet, men gud så deilig det var å ta en nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Måtte gå en hel dag uten snus, gikk ganske greit da jeg var i aktivitet, men gud så deilig det var å ta en nå! Husker spesielt en opplevelse da jeg var på fjellet på jakt, trodde jeg hadde glemt snusboksen min hjemme og var ekstremt nikotinsugen. Fant boksen nederst i sekken, en av di beste prisene jeg har tatt pr. dags dato. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg var i Australia i 3 uker i vinter og greide meg helt uten nikotin ligger nok litt psykisk. Men den nick & johnny blacken jeg kjøpte når jeg kom hjem var faen så niko sjokk Deilig var det! Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Savner å få et skikkelig nikotinsjokk. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Vote, Lucky, RL eller Blå løs ? Sitter med en boks Ettan nå, er fryktelig fornøyd som alltid, men får litt lyst på en gammel flamme nå! (Lucky er jo ikke gammel flamme, har aldri prøvd den, men den høres litt spennende ut.) Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Vote, Lucky, RL eller Blå løs ? Sitter med en boks Ettan nå, er fryktelig fornøyd som alltid, men får litt lyst på en gammel flamme nå! (Lucky er jo ikke gammel flamme, har aldri prøvd den, men den høres litt spennende ut.) RL, lucky har jeg ikke sansen for i det hele tatt Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Av de der så kan jeg anbefale Lucky. Selv snuser jeg omtrent bare Skruf for tiden, men om jeg skal plutselig finne ut at jeg har lyst til å gå over til noe annet, så må det nok bli Lucky jeg hadde gått for. Deilig smak, renner kanskje litt (er lenge siden jeg har snust den, så det kan vel være at jeg tar feil her!) & (om snus renner fort, det bryr i hvertfall ikke meg), boksen har et kult design med et lokk under boksen som er til brukte snus. Anbefales! Edit: tenker du kanskje på Lucky løs? Har i såfall ingen erfaring. ^^ Endret 21. mai 2010 av medlem-161766 Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Tror det er Lucky løs det er snakk om her Jeg synes ikke den var så ille, men det beste med hele snusen er selve boksen. Bruker den nå til General, ettersom den er nesten helt tett og holder snusen god i lang tid. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ja, det er løs det er snakk om. Har hatt noen white portion bokser tidligere, digger de. Men kompisen min sa at de kanskje bare hadde utgått. Så satser på RL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ja, det er løs det er snakk om. Har hatt noen white portion bokser tidligere, digger de. Men kompisen min sa at de kanskje bare hadde utgått. Så satser på RL. RL er som plastelina, verdens enkleste snus å bake Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 RL er som plastelina, verdens enkleste snus å bake Har du prøvd å bake skruf Xtra sterk løs? Den er jaggu noe av det samme som Rl, er no av det enkleste jeg har vært borti Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Har du prøvd å bake skruf Xtra sterk løs? Den er jaggu noe av det samme som Rl, er no av det enkleste jeg har vært borti Da må du ha fått en ekstremt fersk boks. De jeg har kjøpt har vært relativt tørre og nesten umulig å bake. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 No skal eg overleve 1 månde uten snus pga. eg har tatt labretpiercing. Ønsk meg lykke til trur eg trenger det for å sei det sånn, hehe! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Burde ikke være noe stort problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå