Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Om dere har råd til det og ikke bryr dere om de mulige skadene, så ser jeg ingen grunn til å slutte. Ellers er det en ulempe.

 

Har råd til det? eg har jo råd til 60 kroner 2-3 ganger i månden(snuser ganske lite ;)) men det er jo andre ting man kan bruke penger på også da.

Man kan dø av så mangt, til og med å jogge er jo livsfarlig, så kvifor ikkje snuse? hehe.

Vet ikke hvor lenge du har snust, men jeg vil si det er ofte at folk mer eller mindre frivillig øker snusinga si til mer 2 i uka. Det er ikke alltid like lett å kontrollere :)

 

Det går ann å kontrollere snusinga. Skal ikke legge skjul på at der er vanskelig, men det går ann. Så visst du tror du greier å holde deg til en snus nå og da, så er det jo bare kos.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om dere har råd til det og ikke bryr dere om de mulige skadene, så ser jeg ingen grunn til å slutte. Ellers er det en ulempe.

 

Har råd til det? eg har jo råd til 60 kroner 2-3 ganger i månden(snuser ganske lite ;)) men det er jo andre ting man kan bruke penger på også da.

Man kan dø av så mangt, til og med å jogge er jo livsfarlig, så kvifor ikkje snuse? hehe.

Vet ikke hvor lenge du har snust, men jeg vil si det er ofte at folk mer eller mindre frivillig øker snusinga si til mer 2 i uka. Det er ikke alltid like lett å kontrollere :)

 

Det går ann å kontrollere snusinga. Skal ikke legge skjul på at der er vanskelig, men det går ann. Så visst du tror du greier å holde deg til en snus nå og da, så er det jo bare kos.

Jaja såklart. Det bare at det er vanskligere for noen enn for andre, og det vet man jo ikke før man begynner ;)

Lenke til kommentar

Eg snuser aldri heime(bur heime hos mine foreldra, ønsker ikkje dei skal vite noko om det)

Og snuser eg over 4 om dagen begynner eg å bli "sint" på meg sjøl. Ein vane eg har lært meg. Prøver å holde meg på 2-3 om dagen, alt etter ka som skjer den dagen osv.

Trur eg skal greie å holde nivået ein smule nede.

Men det er veldig kos å berre snuse litt, blir ganske lei av snus om eg skifter ut porsjonen med ein gang og hiver oppi ein ny. Må ha ein liten pause mellom kvar for at det skal være digg :)

Lenke til kommentar

Nå går den siste frosted'n, må ha meg ny boks i morgen. Har alltid hatt et godt inntrykk av thunder, men etter å ha hatt en boks er jeg kommet på andre tanker. Tannkrem og poser som går i oppløsning er :thumbdown:. Liker vel og merke veldig godt effekten den gir. Er de 2 andre typene de har "bedre"? Mer.. snus aktig:P Tenker på Orginal og Wintergreen. Men om de er i samme tannkrem bås med dårlig kvalitet på posene må jeg nesten gå tilbake til GES eller NnJ.

Lenke til kommentar

Eg snuser aldri heime(bur heime hos mine foreldra, ønsker ikkje dei skal vite noko om det)

Og snuser eg over 4 om dagen begynner eg å bli "sint" på meg sjøl. Ein vane eg har lært meg. Prøver å holde meg på 2-3 om dagen, alt etter ka som skjer den dagen osv.

Trur eg skal greie å holde nivået ein smule nede.

Men det er veldig kos å berre snuse litt, blir ganske lei av snus om eg skifter ut porsjonen med ein gang og hiver oppi ein ny. Må ha ein liten pause mellom kvar for at det skal være digg :)

 

Kan være et triks å vente en uke fra boksen er tom til du kjøper ny.

 

Hehe, ja da blir det verre.

 

Hvor kan en få tak i Thunder snus? Er det noen butikk-kjeder som sleger den fast?

 

Selger den på Mix her hvor jeg bor.

 

Nice, da prøver jeg Mixen her.

Lenke til kommentar

Nikotin i seg selv er helseskadelig. *slowpoke*

 

Men i norske og svenske tilfeller så begynner mange med snus istedenfor sigaretter og kan i det tilfellet ikke frontes som et middel for å slutte, men å få seg en "sunnere" vane.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...