SuKa Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Om dere har råd til det og ikke bryr dere om de mulige skadene, så ser jeg ingen grunn til å slutte. Ellers er det en ulempe. Har råd til det? eg har jo råd til 60 kroner 2-3 ganger i månden(snuser ganske lite ) men det er jo andre ting man kan bruke penger på også da. Man kan dø av så mangt, til og med å jogge er jo livsfarlig, så kvifor ikkje snuse? hehe. Vet ikke hvor lenge du har snust, men jeg vil si det er ofte at folk mer eller mindre frivillig øker snusinga si til mer 2 i uka. Det er ikke alltid like lett å kontrollere Det går ann å kontrollere snusinga. Skal ikke legge skjul på at der er vanskelig, men det går ann. Så visst du tror du greier å holde deg til en snus nå og da, så er det jo bare kos. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Om dere har råd til det og ikke bryr dere om de mulige skadene, så ser jeg ingen grunn til å slutte. Ellers er det en ulempe. Har råd til det? eg har jo råd til 60 kroner 2-3 ganger i månden(snuser ganske lite ) men det er jo andre ting man kan bruke penger på også da. Man kan dø av så mangt, til og med å jogge er jo livsfarlig, så kvifor ikkje snuse? hehe. Vet ikke hvor lenge du har snust, men jeg vil si det er ofte at folk mer eller mindre frivillig øker snusinga si til mer 2 i uka. Det er ikke alltid like lett å kontrollere Det går ann å kontrollere snusinga. Skal ikke legge skjul på at der er vanskelig, men det går ann. Så visst du tror du greier å holde deg til en snus nå og da, så er det jo bare kos. Jaja såklart. Det bare at det er vanskligere for noen enn for andre, og det vet man jo ikke før man begynner Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nei, det er en stygg fare. Men jeg har forskjellige triks som fungerer bra til å holde snusinga på ønskelig nivå. For eksempel aldri si det til foreldrene, så kan du i alle fall ikke snuse når de er i nærheten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Tja, for de i den litt eldre garden er ikke det så problematisk, men ser poenget ditt Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Er gammel nok til å snuse selv, venta til jeg var 18 før jeg begynte med sånt, men jeg ser fortsatt for meg at de kommer til å bli skuffa. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Tenkte med på vi som ikke bor hjemme Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hehe, ja da blir det verre. Hvor kan en få tak i Thunder snus? Er det noen butikk-kjeder som sleger den fast? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ut ifra det jeg har hørt så er det på litt mer spesielle tobakksbutikker og muligens 7/11 og Narvesen. Hjelper om du nevner omerådet du bor i Ellers så kan du prøve på denne nettsiden: http://snus-ms.no/ Tror den er norsk så det burde være lov Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Eg snuser aldri heime(bur heime hos mine foreldra, ønsker ikkje dei skal vite noko om det) Og snuser eg over 4 om dagen begynner eg å bli "sint" på meg sjøl. Ein vane eg har lært meg. Prøver å holde meg på 2-3 om dagen, alt etter ka som skjer den dagen osv. Trur eg skal greie å holde nivået ein smule nede. Men det er veldig kos å berre snuse litt, blir ganske lei av snus om eg skifter ut porsjonen med ein gang og hiver oppi ein ny. Må ha ein liten pause mellom kvar for at det skal være digg Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nå går den siste frosted'n, må ha meg ny boks i morgen. Har alltid hatt et godt inntrykk av thunder, men etter å ha hatt en boks er jeg kommet på andre tanker. Tannkrem og poser som går i oppløsning er . Liker vel og merke veldig godt effekten den gir. Er de 2 andre typene de har "bedre"? Mer.. snus aktig:P Tenker på Orginal og Wintergreen. Men om de er i samme tannkrem bås med dårlig kvalitet på posene må jeg nesten gå tilbake til GES eller NnJ. Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hehe, ja da blir det verre. Hvor kan en få tak i Thunder snus? Er det noen butikk-kjeder som sleger den fast? Selger den på Mix her hvor jeg bor. Endret 10. mai 2010 av trettentrettisju Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Eg snuser aldri heime(bur heime hos mine foreldra, ønsker ikkje dei skal vite noko om det) Og snuser eg over 4 om dagen begynner eg å bli "sint" på meg sjøl. Ein vane eg har lært meg. Prøver å holde meg på 2-3 om dagen, alt etter ka som skjer den dagen osv. Trur eg skal greie å holde nivået ein smule nede. Men det er veldig kos å berre snuse litt, blir ganske lei av snus om eg skifter ut porsjonen med ein gang og hiver oppi ein ny. Må ha ein liten pause mellom kvar for at det skal være digg Kan være et triks å vente en uke fra boksen er tom til du kjøper ny. Hehe, ja da blir det verre. Hvor kan en få tak i Thunder snus? Er det noen butikk-kjeder som sleger den fast? Selger den på Mix her hvor jeg bor. Nice, da prøver jeg Mixen her. Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Thunder på Mix her og. Lenke til kommentar
oxabil Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Noen som har sett dette? http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=6362540n&tag=mncol;lst;1 Virker som om at snus ikke er noe helsefarlig i det heletatt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Noen som vet når 'flæskbussen' i trondheim går? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Noen som har sett dette? http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=6362540n&tag=mncol;lst;1 Virker som om at snus ikke er noe helsefarlig i det heletatt. Jojo, nikotin i seg selv er skadelig. Er vel mer kreftfaren som er veldig omdiskutert. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Nikotin i seg selv er helseskadelig. *slowpoke* Men i norske og svenske tilfeller så begynner mange med snus istedenfor sigaretter og kan i det tilfellet ikke frontes som et middel for å slutte, men å få seg en "sunnere" vane. Endret 12. mai 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Då er ein ny boks kjøpt inn Snusen som skal følge meg på mine veier ei lita stund er sjølvaste General White position. Veldig god, mild og god smak, renner veldig lite og den smaker rett og slett godt Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Selger alle thunder snuesene på mixen her. Prøvde den røde nå, og må si jeg er veldig positivt overrasket! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 tips til de som vill trappe ned...jeg er i militæret og der har vi ikke den beste pengene og jeg bruker og snuse ca 1 boks om dagen...mitt tips er derfor og tygge mye tyggis for merka snus og tyggis sammen er et hælvette og det er deilig og tygge tyggis ofte og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå