Mr. A Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Noen som kan si noe om Lucky Strike snusen? Prøvde den som første snusen jeg smakte, og ble lite kvalm, og synes den smakte ganske godt, har slutta helt nå så jeg har lite peiling med sammenlikning da jeg bare brukte denne. (btw snusa bare 4-5 bokser før jeg slutta). Du slutta ikke etter 4-5 bokser, du begynte bare aldri. Å det er jeg veldig glad for, sparer masse penger på det som jeg kan bruke på ting som er mere nytting Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Driver på med min 5. boks no, frister å slutte eller "aldri begynne" etter å lese det Mr. A skriver, hehe. Men snus er ufattelig godt. Kos, rett og slett Endret 8. mai 2010 av Intel94 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 For en god stund siden hørte jeg noe prat om en tiedemanns blå løs, noen som vet om denne selges enda? Har lett litt rundt i dagligvarebutikker, men har ikke funnet den. Gjerne si noen ord om den, for dere som har prøvd den. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 For en god stund siden hørte jeg noe prat om en tiedemanns blå løs, noen som vet om denne selges enda? Har lett litt rundt i dagligvarebutikker, men har ikke funnet den. Gjerne si noen ord om den, for dere som har prøvd den. Lenge siden jeg prøvde den da. Den minner om skruf sterk når det gjelder baking og styrke. Smaken husker jeg ikke helt. Mener å huske at den noen ganger minnet meg bittebittelitt om RL De har den fortsatt på en Coop prix her i nærheten Har noen prøvde den nye lucky strike snusen ennå? Den virker lovende, men veldig få porsjoner pr. boks: http://buysnus.com/snusbrand/Lucky_Strike_Nites_Strong_Portion.aspx Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 For en god stund siden hørte jeg noe prat om en tiedemanns blå løs, noen som vet om denne selges enda? Har lett litt rundt i dagligvarebutikker, men har ikke funnet den. Gjerne si noen ord om den, for dere som har prøvd den. Lenge siden jeg prøvde den da. Den minner om skruf sterk når det gjelder baking og styrke. Smaken husker jeg ikke helt. Mener å huske at den noen ganger minnet meg bittebittelitt om RL De har den fortsatt på en Coop prix her i nærheten Har noen prøvde den nye lucky strike snusen ennå? Den virker lovende, men veldig få porsjoner pr. boks: http://buysnus.com/snusbrand/Lucky_Strike_Nites_Strong_Portion.aspx Syntes at lucky strike generelt ikke er en god snus Så har ikke store forhåpninger til denne heller Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 kanskje ikke, men kul boks har den Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Kunne aldri tenkt meg å kjøpe en snus kun for boksen. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg synes en kul boks frister mer å kjøpe om jeg ikke har smakt snusen før. Om jeg har smakt den før og jeg vet at den er sånn ok, så går jeg heller for noe bedre Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Driver på med min 5. boks no, frister å slutte eller "aldri begynne" etter å lese det Mr. A skriver, hehe. Men snus er ufattelig godt. Kos, rett og slett Omtrent sama her, bare at eg er på tredje boksen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Om dere har råd til det og ikke bryr dere om de mulige skadene, så ser jeg ingen grunn til å slutte. Ellers er det en ulempe. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det finnes bedre nytelser enn snus. Runking for eksempel. Men må innrømme at snus, mat, drikke og film er farlig nærme! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Nå for tida så har eg eigentleg ikkje råd til det. Menne eg syns det eigentleg er bedre med vannpipa. Så eg sluttar nok med snusen… Lenke til kommentar
Alprolex Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Noen av dere som vet hvor hen i Oslo S eller Oslo, 1847 snusen selges? den så litt nice ut. Endret 9. mai 2010 av Lagymoon Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Selve snusen er så som så, men den originale stålboksen var utrolig flott. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Noen av dere som vet hvor hen i Oslo S eller Oslo, 1847 snusen selges? den den så litt nice ut. Sjekk filmens hus rett ved Karl Johan. Husker at jeg kjøpte en boks der. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Om dere har råd til det og ikke bryr dere om de mulige skadene, så ser jeg ingen grunn til å slutte. Ellers er det en ulempe. Har råd til det? eg har jo råd til 60 kroner 2-3 ganger i månden(snuser ganske lite ) men det er jo andre ting man kan bruke penger på også da. Man kan dø av så mangt, til og med å jogge er jo livsfarlig, så kvifor ikkje snuse? hehe. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 For en god stund siden hørte jeg noe prat om en tiedemanns blå løs, noen som vet om denne selges enda? Har lett litt rundt i dagligvarebutikker, men har ikke funnet den. Gjerne si noen ord om den, for dere som har prøvd den. Den selges enda ja. Vanvittig god synes jeg, en av mine favoritter Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Om dere har råd til det og ikke bryr dere om de mulige skadene, så ser jeg ingen grunn til å slutte. Ellers er det en ulempe. Har råd til det? eg har jo råd til 60 kroner 2-3 ganger i månden(snuser ganske lite ) men det er jo andre ting man kan bruke penger på også da. Man kan dø av så mangt, til og med å jogge er jo livsfarlig, så kvifor ikkje snuse? hehe. Vet ikke hvor lenge du har snust, men jeg vil si det er ofte at folk mer eller mindre frivillig øker snusinga si til mer 2 i uka. Det er ikke alltid like lett å kontrollere Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kunne aldri tenkt meg å kjøpe en snus kun for boksen. Av erfaring så har mye av snus-typene med "kul" boks vond smak i forhold til en snus med kjedlig standard boks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå