Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Noen som kan si noe om Lucky Strike snusen?

 

Prøvde den som første snusen jeg smakte, og ble lite kvalm, og synes den smakte ganske godt, har slutta helt nå så jeg har lite peiling med sammenlikning da jeg bare brukte denne. (btw snusa bare 4-5 bokser før jeg slutta).

Du slutta ikke etter 4-5 bokser, du begynte bare aldri.

 

Å det er jeg veldig glad for, sparer masse penger på det som jeg kan bruke på ting som er mere nytting :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en god stund siden hørte jeg noe prat om en tiedemanns blå løs, noen som vet om denne selges enda? Har lett litt rundt i dagligvarebutikker, men har ikke funnet den. Gjerne si noen ord om den, for dere som har prøvd den. :)

 

Lenge siden jeg prøvde den da. Den minner om skruf sterk når det gjelder baking og styrke. Smaken husker jeg ikke helt. Mener å huske at den noen ganger minnet meg bittebittelitt om RL

 

De har den fortsatt på en Coop prix her i nærheten

 

 

 

Har noen prøvde den nye lucky strike snusen ennå? Den virker lovende, men veldig få porsjoner pr. boks:

 

http://buysnus.com/snusbrand/Lucky_Strike_Nites_Strong_Portion.aspx

Lenke til kommentar

For en god stund siden hørte jeg noe prat om en tiedemanns blå løs, noen som vet om denne selges enda? Har lett litt rundt i dagligvarebutikker, men har ikke funnet den. Gjerne si noen ord om den, for dere som har prøvd den. :)

 

Lenge siden jeg prøvde den da. Den minner om skruf sterk når det gjelder baking og styrke. Smaken husker jeg ikke helt. Mener å huske at den noen ganger minnet meg bittebittelitt om RL

 

De har den fortsatt på en Coop prix her i nærheten

 

 

 

Har noen prøvde den nye lucky strike snusen ennå? Den virker lovende, men veldig få porsjoner pr. boks:

 

http://buysnus.com/snusbrand/Lucky_Strike_Nites_Strong_Portion.aspx

 

Syntes at lucky strike generelt ikke er en god snus :p Så har ikke store forhåpninger til denne heller :)

Lenke til kommentar

Om dere har råd til det og ikke bryr dere om de mulige skadene, så ser jeg ingen grunn til å slutte. Ellers er det en ulempe.

 

Har råd til det? eg har jo råd til 60 kroner 2-3 ganger i månden(snuser ganske lite ;)) men det er jo andre ting man kan bruke penger på også da.

Man kan dø av så mangt, til og med å jogge er jo livsfarlig, så kvifor ikkje snuse? hehe.

Lenke til kommentar

For en god stund siden hørte jeg noe prat om en tiedemanns blå løs, noen som vet om denne selges enda? Har lett litt rundt i dagligvarebutikker, men har ikke funnet den. Gjerne si noen ord om den, for dere som har prøvd den. :)

 

Den selges enda ja. Vanvittig god synes jeg, en av mine favoritter :)

Lenke til kommentar

Om dere har råd til det og ikke bryr dere om de mulige skadene, så ser jeg ingen grunn til å slutte. Ellers er det en ulempe.

 

Har råd til det? eg har jo råd til 60 kroner 2-3 ganger i månden(snuser ganske lite ;)) men det er jo andre ting man kan bruke penger på også da.

Man kan dø av så mangt, til og med å jogge er jo livsfarlig, så kvifor ikkje snuse? hehe.

Vet ikke hvor lenge du har snust, men jeg vil si det er ofte at folk mer eller mindre frivillig øker snusinga si til mer 2 i uka. Det er ikke alltid like lett å kontrollere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...