Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke helt problemet med catch eucalyptus, det var den første snusen jeg prøvde.

Catch eucalyptus er en grei snus en gang iblant men ikke mere en det.

Men at catch er en jentesnus er bare tull syns jeg.

Edit:

Du snuser det du liker ;)

Endret av paraxsystemz
Lenke til kommentar

må bare si at dere som snakker om at dere ikke merker nikotinen lenger så tipper jeg at dere referer til at det svir under leppa og dere får sånn halveis nikotinsjokk, har man snust ei stund så får man ikke den følelsen, men nikotinen kommer seg til blodet allikevell og man blir beroliget. og til dere småfjortisser som snakker om catch osv, skal dere snuse catch, så slutt heller, catch er jentesnus og jeg får avsmak når folk snakker om at de snuser catch. finn en snus dere liker smaken på og synes er passe sterk (slik at dere kommer dere gjennom hverdagen) og slå dere til ro med den. har selv snust kun skruf sterk i 2.5 år nå, men varierer litt mellom løs og portion, litt etter om jeg sitter mye på ræva for tida eller er ute. og igjen, der er ikke om å gjøre å snuse mest mulig heller, ender bare opp med impotens, voldtatt tannkjøtt og dårlig råd.

peace :new_woot:

Heller Catch enn Skruf :)

Lenke til kommentar

Og dømte alle som liker den :)

Si meg hvor jeg tydet til noe slikt?

Rabarbara :hmm:

Beklager, den var ikke ment til deg :)

Noen som kan si noe om Lucky Strike snusen?

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Prøvde den som første snusen jeg smakte, og ble lite kvalm, og synes den smakte ganske godt, har slutta helt nå så jeg har lite peiling med sammenlikning da jeg bare brukte denne. (btw snusa bare 4-5 bokser før jeg slutta).

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Prøvde den som første snusen jeg smakte, og ble lite kvalm, og synes den smakte ganske godt, har slutta helt nå så jeg har lite peiling med sammenlikning da jeg bare brukte denne. (btw snusa bare 4-5 bokser før jeg slutta).

Du slutta ikke etter 4-5 bokser, du begynte bare aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...