Daniel09 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Ny smak også :-) CHATCH MELLOW RUHBARB Noen som vet hva Mellow Rhubarb er for noe? Endret 7. mai 2010 av Daniel09 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Rabarbara-snus? Nå er dette ordet passende: "What the fuck" Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Rabarbra snus? hmm. Kommer også i disse utgavene: Elder Lime og Ginger Orange. Vet ikke om de er beregnet på det norske markedet. Endret 7. mai 2010 av Daniel09 Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Og dømte alle som liker den Si meg hvor jeg tydet til noe slikt? Rabarbara Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Foxxy dømte da ingen. Var vel han andre fyren som gjorde det. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Off Road Tranebær er ganske god da, men det blir for søtt i lengden. En boks og du lengter til vanlig snus. Sånn søt snus må vel inneholde mye sukker? Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Jeg ser ikke helt problemet med catch eucalyptus, det var den første snusen jeg prøvde. Catch eucalyptus er en grei snus en gang iblant men ikke mere en det. Men at catch er en jentesnus er bare tull syns jeg. Edit: Du snuser det du liker Endret 8. mai 2010 av paraxsystemz Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Off Road Tranebær er ganske god da, men det blir for søtt i lengden. En boks og du lengter til vanlig snus. Sånn søt snus må vel inneholde mye sukker? Tipper det går mer smakstilsetninger og forskjellige typer syre enn sukker. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 må bare si at dere som snakker om at dere ikke merker nikotinen lenger så tipper jeg at dere referer til at det svir under leppa og dere får sånn halveis nikotinsjokk, har man snust ei stund så får man ikke den følelsen, men nikotinen kommer seg til blodet allikevell og man blir beroliget. og til dere småfjortisser som snakker om catch osv, skal dere snuse catch, så slutt heller, catch er jentesnus og jeg får avsmak når folk snakker om at de snuser catch. finn en snus dere liker smaken på og synes er passe sterk (slik at dere kommer dere gjennom hverdagen) og slå dere til ro med den. har selv snust kun skruf sterk i 2.5 år nå, men varierer litt mellom løs og portion, litt etter om jeg sitter mye på ræva for tida eller er ute. og igjen, der er ikke om å gjøre å snuse mest mulig heller, ender bare opp med impotens, voldtatt tannkjøtt og dårlig råd. peace Heller Catch enn Skruf Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 La en Thunder Wintergreen oppi Skruf starken, så nå kan jeg faktisk lukte oppi boksen uten å nesten brekke meg. Eneste problemet er at jeg ikke vet hvilken som er Thunder... Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Etter min erfaring smaker nesten alle likt etter å ha lugget i samme boks. Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Har virkelig fått sansen for Thunder Frosted i det siste. God styrke, lukt og smak, men merker fort at dette ikke er en snus man bruker fast, men heller varierer med. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Og dømte alle som liker den Si meg hvor jeg tydet til noe slikt? Rabarbara Beklager, den var ikke ment til deg Noen som kan si noe om Lucky Strike snusen? Endret 8. mai 2010 av SuKa Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg er litt usikker på hvilke thunder jeg har prøvd. Sort boks med rød stripe og rødlig skrift. Ganske grov. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Noen som kan si noe om Lucky Strike snusen? Prøvde den som første snusen jeg smakte, og ble lite kvalm, og synes den smakte ganske godt, har slutta helt nå så jeg har lite peiling med sammenlikning da jeg bare brukte denne. (btw snusa bare 4-5 bokser før jeg slutta). Endret 8. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg er litt usikker på hvilke thunder jeg har prøvd. Sort boks med rød stripe og rødlig skrift. Ganske grov. Det er vel Original. Frosted er blå mens Wintergreen er grønn. Thunders varianter Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 En kan også få kjøpt i USA, muligens også andre land(?) poser med nøytral portion snus og forskjellige flasker med ulike smaktilsetninger og tilsetter den smaken man vil ha selv. Altså "hjemmelaget" snus. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Noen som kan si noe om Lucky Strike snusen? Prøvde den som første snusen jeg smakte, og ble lite kvalm, og synes den smakte ganske godt, har slutta helt nå så jeg har lite peiling med sammenlikning da jeg bare brukte denne. (btw snusa bare 4-5 bokser før jeg slutta). Du slutta ikke etter 4-5 bokser, du begynte bare aldri. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Du slutta ikke etter 4-5 bokser, du begynte bare aldri. Et godt valg mao. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå