Skosåle Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Funker det ikke å snuse i underleppa, eller du kan bruke tampong-trikset. Snuse i underleppa er det værste jeg veit! Tampong-trikset? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Var bare en spøk. Det er slik man gjør med alkohol, at man putter en tampong dynket i sprit under armen. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Vet at tannkjøttet ikke liker hard pussing. Men, det er ikke derfor. Det startet vell med at jeg snuste veldig lite til og begynne med. Så alle snusboksene mine blei tørre og fæle før jeg rakk og bli ferdig med de. Men jeg snuste alltid til de var helt tomme. Så på grunn av at snusen var tørr og "gammel" så blei den veldig "hard" som sand på en måte. Alle har vell sett tørr løs snus? Men uansett, fordi den var tørr og hard så irriterte den tannkjøttet over tennene noe grådig mye. Jeg var alltid sår og blodrød over fortennene, hadde ofte blodsmak i munnen i forbindelse med snusing. Så da ble tannkjøttet slitt, og så trakk deg seg oppover. Så da fikk jeg (over tid) to "lommer" over fortennene der det ligger løs snus så godt som døgnet rundt (selv om jeg kaster prellen så ligger det fortsatt snus der). Untatt når jeg sover og rett etter tannpuss. Derfor så har tannkjøttet trekt seg mye tilbake akkurat over fortennene mine! Da burde du vel vurdere å vaske munnen din med vann etter hver pris du tar ut. Det fins og tannkremer som hjelper på tannkjøttet. Smart triks. Jeg vasker alltid munnen etter at jeg har snust, men blir kanskje litt stress visst du snuser ekstremt mye. Poenget var at det fungerer for meg. I tillegg varierer jeg veldig hvor jeg legger snusen. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg er ikke så glad i snussmaken, så er det noen å anbefale som smaker godt? Ser det er ein som tipsa om Catch med mint. Om du liker lakrissmak så er den svarte Catchboksen noko å satse på, syns sjølv den er god. Helvetes catchen som gjor at eg begynte å snuse. Hehe. Om du er mest ute etter sterksnus så er General Onyx veldig god. Den har ein ganske krydra smak, litt sterk smak eit par minutt etter den er komt i leppa. Vil ikkje sei det er noko serlig tobakksmak i den, meir god kryddersmak. Liker den veldig godt, så anbefaler den også Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Veldig uenig ang både catch lakris og onyx. Catchen har en grei nok smak, men den smaker ikke no særlig lakris. Vil si N&J er nærmere sånnsett. Onyx er i mine øyne, med unntak av vanlig general porsjon, den dårligste generalsnusen. Den renner enormt mye og enormt fort, smaker forferdelig og jeg har aldri merket noe av nikotinen i den. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Vet at tannkjøttet ikke liker hard pussing. Men, det er ikke derfor. Det startet vell med at jeg snuste veldig lite til og begynne med. Så alle snusboksene mine blei tørre og fæle før jeg rakk og bli ferdig med de. Men jeg snuste alltid til de var helt tomme. Så på grunn av at snusen var tørr og "gammel" så blei den veldig "hard" som sand på en måte. Alle har vell sett tørr løs snus? Men uansett, fordi den var tørr og hard så irriterte den tannkjøttet over tennene noe grådig mye. Jeg var alltid sår og blodrød over fortennene, hadde ofte blodsmak i munnen i forbindelse med snusing. Så da ble tannkjøttet slitt, og så trakk deg seg oppover. Så da fikk jeg (over tid) to "lommer" over fortennene der det ligger løs snus så godt som døgnet rundt (selv om jeg kaster prellen så ligger det fortsatt snus der). Untatt når jeg sover og rett etter tannpuss. Derfor så har tannkjøttet trekt seg mye tilbake akkurat over fortennene mine! Da burde du vel vurdere å vaske munnen din med vann etter hver pris du tar ut. Det fins og tannkremer som hjelper på tannkjøttet. Smart triks. Jeg vasker alltid munnen etter at jeg har snust, men blir kanskje litt stress visst du snuser ekstremt mye. Poenget var at det fungerer for meg. I tillegg varierer jeg veldig hvor jeg legger snusen. Snuser vel så og si hele tiden så lenge jeg ikke sover eller spiser. Har alltid prellen på samme sted, over fortennene "midt" i kjeften. Sjelden jeg vasker munnen mellom hver prell, da jeg putter nye oppi rett etter jeg kaster den gamle. Er for øyeblikket blakk, så jeg har ikke snust siden kl 16.00 i går. Går på veggen snart. Går og småspiser hele tiden I morgen er det lønning! Woho Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Veldig uenig ang både catch lakris og onyx. Catchen har en grei nok smak, men den smaker ikke no særlig lakris. Vil si N&J er nærmere sånnsett. Onyx er i mine øyne, med unntak av vanlig general porsjon, den dårligste generalsnusen. Den renner enormt mye og enormt fort, smaker forferdelig og jeg har aldri merket noe av nikotinen i den. Du skal få den at catch lakris ikkje smaker så mykje lakris, men det er litt, men på ein merklig måte, N&J er bedre der ja. Men Onyx i mine lepper smaker fantastisk godt, merker godt nikotinet(men skal legge til at eg snuser vanlig og ikkje sterk som oftast) den renner ein del ei lita stund også holder den seg fin på smak, syns eg da Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Merker ikke lenger effekt av N&J. Jeg merker kanskje effekt av den første jeg tar en dag, men jeg må vente lenge, og ofte spise for at jeg skal få noe effekt av nr. 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Tenkte og kjøpe meg ei dåse med porsjon idag, og fikk for N&J black. Skal testes ut nå edit: Så sykt fint de var stablet opp da. Endret 7. mai 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Thunder Wintergreen er desidert den verste snusen jeg har smakt/lukten. Fy faen for noe drit! Kjenner jeg blir uvel av å lukte på den... Lukter jo tyrkisk munnvann. Endret 7. mai 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Tenkte og kjøpe meg ei dåse med porsjon idag, og fikk for N&J black. Skal testes ut nå edit: Så sykt fint de var stablet opp da. Den er pen og god :!: Lenke til kommentar
kjellvr Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 må bare si at dere som snakker om at dere ikke merker nikotinen lenger så tipper jeg at dere referer til at det svir under leppa og dere får sånn halveis nikotinsjokk, har man snust ei stund så får man ikke den følelsen, men nikotinen kommer seg til blodet allikevell og man blir beroliget. og til dere småfjortisser som snakker om catch osv, skal dere snuse catch, så slutt heller, catch er jentesnus og jeg får avsmak når folk snakker om at de snuser catch. finn en snus dere liker smaken på og synes er passe sterk (slik at dere kommer dere gjennom hverdagen) og slå dere til ro med den. har selv snust kun skruf sterk i 2.5 år nå, men varierer litt mellom løs og portion, litt etter om jeg sitter mye på ræva for tida eller er ute. og igjen, der er ikke om å gjøre å snuse mest mulig heller, ender bare opp med impotens, voldtatt tannkjøtt og dårlig råd. peace Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 må bare si at dere som snakker om at dere ikke merker nikotinen lenger så tipper jeg at dere referer til at det svir under leppa og dere får sånn halveis nikotinsjokk, har man snust ei stund så får man ikke den følelsen, men nikotinen kommer seg til blodet allikevell og man blir beroliget. og til dere småfjortisser som snakker om catch osv, skal dere snuse catch, så slutt heller, catch er jentesnus og jeg får avsmak når folk snakker om at de snuser catch. finn en snus dere liker smaken på og synes er passe sterk (slik at dere kommer dere gjennom hverdagen) og slå dere til ro med den. har selv snust kun skruf sterk i 2.5 år nå, men varierer litt mellom løs og portion, litt etter om jeg sitter mye på ræva for tida eller er ute. og igjen, der er ikke om å gjøre å snuse mest mulig heller, ender bare opp med impotens, voldtatt tannkjøtt og dårlig råd. peace Søren. Han liker ikke Catch. Antar snussmaken min er dårlig da. Siden det er bare smaken hans som er rett. Skitt au. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Catch kan være godt det en gang i blant. Forstår ikke hva som er så jenteaktig med det? Smaken er som baken osv. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Catch er aldri godt. Ecopalyptus(?) er ille, lakris er verre! Så "kunstig" smak, ingen følelse av nikotin og i tillegg må man jobbe så mye med den før man putter den i for at det skal bli behagelig å ha den under leppen. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Igjen..det er en smakssak. Catch selger jo rimelig bra, og har holdt seg på markedet. Jeg kjøper den en sjelden gang, og for meg er den langt å foretrekke istedenfor General portion som jeg synes er ekkel på smak, og gir en u-smak i kjeften lenge etterpå. Beste portionsnus er etter mitt syn Skruf Orginal portion. Fin og lett kryddesmak. Nøytral og grei hverdagssnus, da jeg ikke bruker RL løs på jobb. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Eneste Catch snusen jeg liker er Eucalyptus, men er nok etter en boks og det er ikke noe jeg kjøper. En snus av det i nå og ne kan være godt, men foretrekker det meste annet. Grunnen til at jeg foreslo det tidligere var fordi han ikke likte den vanlige snussmaken. Og å klage og skjelle ut andre på grunn av snustype de snuser er temmelig patetisk og man er rett og slett dum om man ikke greier å forstå at folk har andre smaksløker enn seg selv. Og ja, jeg prater om deg kjellvr. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg sa bare min mening om Catch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå