Melk styrker kroppen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 har samme probleme, bare at tannkjøttet mitt er ødelagt. snus i underleppa i 1måndtes tid! fungerte for meg Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Faen! La brukt pose opp i løsen... Det er vel ikke værre enn at du tar den ut, da? Det er jo bare ditt eget spytt og det skal nok på løsen uansett Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg er ikke så glad i snussmaken, så er det noen å anbefale som smaker godt? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg er ikke så glad i snussmaken, så er det noen å anbefale som smaker godt? Catch Eucalyptus har en ganske fresh mint smak Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Flott! Blir den neste gang da. Trenger noe annet enn Skruf Stark. Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Flott! Blir den neste gang da. Trenger noe annet enn Skruf Stark. Selv synts jeg tobakks smaken er herlig, den som gjør snus til snus. Smak og behag såklart. men catch blir for svakt for meg, pluss at den smaken går med på nervene etter 1 boks, kjøpte 5tårn for en stund tilbake, (tilbud) gikk så lei at jeg solgte boksene ^^ Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg er ikke så glad i snussmaken, så er det noen å anbefale som smaker godt? Prøv Off Road wintergreen. Løs er best men finnes i portion også. Anbefales sterkt. Endret 5. mai 2010 av Daniel09 Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Herregud. I det jeg putter en T. Frosted i kjeften går det i oppløsning. Hva faen er dette for en forklaring da? Er herlig effekt i den, men tannkremsmak og 2 poser nå i boksen som er gått i oppløsning.. det er svakt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Litt greit om den er sterk i tillegg. Det trenger ikke å være noe smaksgreier, men har lyst til å veksle til noe som ikke fyller opp kjeften med snussmak, er ikke alltid litt greit. Endret 5. mai 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) hva med skruf tranebær ? prøv den! Endret 5. mai 2010 av plaskedamm Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg har hørt at den er grusom. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Fordi den er grusom. Rett og slett. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Akuratt kommet hjem fra danmark, kjøpte meg en sylinder General Løs og en halv sylinder General Onyx Fikk forresten et lite "sjokk" når jeg studerte tenna mine i speilet i dag, tannkjøttet på høyre side har trekt seg ganske langt opp. Noen andre som sliter med dette? Begynner å bli på tide å legge snuseska på hylla kanskje, hehe.. Tannkjøttet mitt har krabbet ca 6-7mm oppover ved fortennene. Dama klager på det. Jeg bryr meg egentlig ikke. Har ikke blitt så mye værre det siste året så . ikke Ser sånn ca sånn her ut: Endret 5. mai 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Større sjanse at det er fordi du pusser tennene og tannkjøttet for hardt, enn at det er pga snus. Kjent fakta at tannkjøttet trekker seg oppover relativt raskt om du er for hardhent med tannbørste. Er det mot formodning pga snus, burde du slutte. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Vet at tannkjøttet ikke liker hard pussing. Men, det er ikke derfor. Det startet vell med at jeg snuste veldig lite til og begynne med. Så alle snusboksene mine blei tørre og fæle før jeg rakk og bli ferdig med de. Men jeg snuste alltid til de var helt tomme. Så på grunn av at snusen var tørr og "gammel" så blei den veldig "hard" som sand på en måte. Alle har vell sett tørr løs snus? Men uansett, fordi den var tørr og hard så irriterte den tannkjøttet over tennene noe grådig mye. Jeg var alltid sår og blodrød over fortennene, hadde ofte blodsmak i munnen i forbindelse med snusing. Så da ble tannkjøttet slitt, og så trakk deg seg oppover. Så da fikk jeg (over tid) to "lommer" over fortennene der det ligger løs snus så godt som døgnet rundt (selv om jeg kaster prellen så ligger det fortsatt snus der). Untatt når jeg sover og rett etter tannpuss. Derfor så har tannkjøttet trekt seg mye tilbake akkurat over fortennene mine! Endret 5. mai 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Vet at tannkjøttet ikke liker hard pussing. Men, det er ikke derfor. Det startet vell med at jeg snuste veldig lite til og begynne med. Så alle snusboksene mine blei tørre og fæle før jeg rakk og bli ferdig med de. Men jeg snuste alltid til de var helt tomme. Så på grunn av at snusen var tørr og "gammel" så blei den veldig "hard" som sand på en måte. Alle har vell sett tørr løs snus? Men uansett, fordi den var tørr og hard så irriterte den tannkjøttet over tennene noe grådig mye. Jeg var alltid sår og blodrød over fortennene, hadde ofte blodsmak i munnen i forbindelse med snusing. Så da ble tannkjøttet slitt, og så trakk deg seg oppover. Så da fikk jeg (over tid) to "lommer" over fortennene der det ligger løs snus så godt som døgnet rundt (selv om jeg kaster prellen så ligger det fortsatt snus der). Untatt når jeg sover og rett etter tannpuss. Derfor så har tannkjøttet trekt seg mye tilbake akkurat over fortennene mine! Da burde du vel vurdere å vaske munnen din med vann etter hver pris du tar ut. Det fins og tannkremer som hjelper på tannkjøttet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Kjetil_90: Det der høres ut som en dårlig greie. Du burde slutte å snuse fram til tannkjøttet retter seg opp igjen, slik at du ikke risikerer varige skader. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det er drit om baktuser lager campingplass langt bak der tannkosten ikke rekker! Tro meg! Hele kjeften din blir full av råte om de lar seg gro lenge nok! (Erfaring) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Uff. Har mange ganger vurdert og slutte, på grunn av kostnadene. Å nå har jeg tydeligvis en annen grunn også! Men det er ikke lett, da det er så forbanna godt Var ikke klar over at det var så farlig, takker Endret 6. mai 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Funker det ikke å snuse i underleppa, eller du kan bruke tampong-trikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå