Deadringer Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Sånn som det står i emnetittelen synes jeg egentlig alle burde lese litt i førsteposten. Jeg liker deg bare bedre og bedre Skal se over GR-anmeldelsen. Legger den i førsteposten om den er bra. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Sånn som det står i emnetittelen synes jeg egentlig alle burde lese litt i førsteposten. Jeg liker deg bare bedre og bedre Skal se over GR-anmeldelsen. Legger den i førsteposten om den er bra. Hyggelig å høre Fint at vi ikke krangler like mye som før Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Kjøpte meg en Nick and Johnny Strong portion i dag, og den var riktig så god. Litt søtaktig og med tydelig salt lakris ettersmak. Mye smak i forhold til Skruf Orginal portion ivertfall. Egentlig ikke så ulik Off Road lakris. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kjøpte meg ein boks Røda Lacket i går, rant sinnsykt lite, smakte lite, men det lille den smakte var ganske godt, hehe. Ikkje missfornøyd med å prøve den, sjøl om Gøteborgs Rapê-en er bedre Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kjøpte meg ein boks Røda Lacket i går, rant sinnsykt lite, smakte lite, men det lille den smakte var ganske godt, hehe. Ikkje missfornøyd med å prøve den, sjøl om Gøteborgs Rapê-en er bedre Løs eller porsjon? Løsen synes jeg er god selv om den er veldig svak. Porsjonen der i mot, synes jeg er grusom Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvor mye koster en boks med porsjon og Oliver Twist på bensinstasjon nå? Lenke til kommentar
huggy Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvor mye koster en boks med porsjon og Oliver Twist på bensinstasjon nå? Porsjon 70 Løs 75(?) Oliver Twist 40-50 Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Her koster porsjonen 75, løsen 85. Oliver Twist vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg er vant med rund 80 kroner på bensinstasjonen ja. Derfor jeg aldri handler der Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Vet ikke om det er blitt svart på denne, men får man ikke Gøteborg løs lengre i Norge? Når det gjelder RL hvit porsjon synes jeg den er ganske god faktisk(ikke nærheten av løs selvfølgelig. Det er jo himmelriket på jord). Litt dropsaktig smak på den. Dessuten holder den seg lenge, glemte en åpnet boks i golfbagen og den ble liggende der vinteren gjennom. Var like god da jeg fant den igjen da golfsesongen startet på vårparten. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Rapè løs selges ikke i norge lenger nei. Har ikke sett den på 4år eller noe i den gata. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Kjøpte meg ein boks Røda Lacket i går, rant sinnsykt lite, smakte lite, men det lille den smakte var ganske godt, hehe. Ikkje missfornøyd med å prøve den, sjøl om Gøteborgs Rapê-en er bedre Løs eller porsjon? Løsen synes jeg er god selv om den er veldig svak. Porsjonen der i mot, synes jeg er grusom porsjon, liker ikkje løssnus, syns det er så mye gris og ser så stygt ut. Syns egentlig den berre vart verre og verre, så kjøpte meg ein boks General Onyx i dag, den smaker fantastisk godt etter min meining! Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Har en thunder frost for.øyeblikket. gledet meg stort til den friske smaken, men nå er jeg ufordragelig lei den. Akkurat som å ha tankrem under leppen Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Har en thunder frost for.øyeblikket. gledet meg stort til den friske smaken, men nå er jeg ufordragelig lei den. Akkurat som å ha tankrem under leppen ^Hvor får man tak i thunder frost? Er klar over at man blir lei av den, men lenge siden sist nå. Kjøpte fra Sverige. Den svir jo ordentlig deilig på leppa! Forresten. Jeg har fått et stort problem. Har snust General Ekstra Sterk i et år nå, men har sluttet å få nikotinsjokk ... Er dette vanlig eller er det noe jeg kan gjøre for å få tilbake effekten?? Det hjelper litt, men ikke mye å ha en-to dagers pause ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 ^Hvor får man tak i thunder frost? Er klar over at man blir lei av den, men lenge siden sist nå. Kjøpte fra Sverige. Den svir jo ordentlig deilig på leppa! Forresten. Jeg har fått et stort problem. Har snust General Ekstra Sterk i et år nå, men har sluttet å få nikotinsjokk ... Er dette vanlig eller er det noe jeg kan gjøre for å få tilbake effekten?? Det hjelper litt, men ikke mye å ha en-to dagers pause ... Du får tak i Thunder Frost på diverse kiosker som Narvesen. Begynn å snus svakere snus, som General løs eller Ettan løs over en periode. Disse snusene har mindre nikotin en GES og du vil bli vant til mindre nikotingmengde over tid. Så når du har snuset det en liten stund er det å hive seg på GES igjen. Personlig får jeg lite "nikotinsjokk"-effekt av snus, nå roer det meg bare ned. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Var på Havannamagasinet(spesial butikk for tobakk/snus) i Stavanger og spurte etter Gøteborg Rape løs, men de hadde den ikke der heller. Så da er det nok umulig å få tak i den her i Norge som jo allerede er sagt her inne. Fikk så lyst å prøve den etter å ha lest vurderingen av den her inne. Rikitignok kan jeg ikke fordra portion varianten(synes den smaker surt), men løsen virket fristende. Endte opp med Off Road Wintergreen løs istedenfor, og den smakte deilig! Lenke til kommentar
LilleQuack Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Har blanede erfaringer med snus. Hvis jeg snuser og drikker alkohol på en kveld, pleier det som regel og gå galt. Problemet er at jeg ofte får lyst på snus når jeg er full Pleier som oftes å snuse når jeg er på jobb og da er det bare herlig. (Jobber som avløser). Men er det andre som ikke kan blande alkohol og snus eller er det bare meg som har det problemet? Det er kansje like så greit egentlig, så slipper jeg å begynne å snuse for mye Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som har smakt Camel snus? Er den til salgs i Norge? Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kjøpte meg en boks med ettan løs idag, siden de var tomme for generalen. Ble ikke skuffet, den var ganske god, men gleder meg til å få tilbake generalen Lenke til kommentar
zennox Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Akuratt kommet hjem fra danmark, kjøpte meg en sylinder General Løs og en halv sylinder General Onyx Fikk forresten et lite "sjokk" når jeg studerte tenna mine i speilet i dag, tannkjøttet på høyre side har trekt seg ganske langt opp. Noen andre som sliter med dette? Begynner å bli på tide å legge snuseska på hylla kanskje, hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå