Cryztek Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Vist du vill ha noe som er stablet fint i boksen anbefaler jeg n&j black Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hvem bryr seg om hvordan snusen ligger i boksene da? Boksen skal jo tømmes uansett!. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hvem bryr seg om hvordan snusen ligger i boksene da? Jeg, som forklart i det forrige innlegget. Derp. . . . . . Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Er etter min mening mye mer behagelig å ta en myk snus, som ligger løst i boksen, enn en hard tørr snus som ligger fastklemt i en ball. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Derfor jeg alltid pleier å klemme og puffe litt på snusen før jeg tar den inn Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det er jo mye mer behagelig med en boks som ikke ser ut som en sølepytt. Ser ut som alle greier det utenom skruf, som absolutt skal ha alt trøkkt nedi. Sier ja til pent ordnet boks Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Snus er snus! og effekten teller! Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Göteborgs Rape' Lös. Utseende: Boksen er blå og med hvit skrift. GR som er forkortelsen for Göteborgs Rape er skrevet med gull. Den skiftet design her i høst sommer, og jeg må innrømme at den var noe penere før. Før så den ganske gammeldags ut, blå og med skrift i gull. Men den nye boksen har et nydelig design likevel, og med pene farger. Forventningene kan bli høye når man ser en slik boks. 9/10 Lukt: En ganske sterk lukt av einebær. Spesiell lukt, har aldri luktet snus som har vært i nærheten av denne lukta. Lukta er kansje noe kraftig, men jeg liker den. Dette er en lukt som du enten elsker eller hater. 8/10 Smak: Smaken minner en del om lukta. Kraftig smak av einebær og urter. Er du redd for at snusen har for lite smak så trenger du ikke å bekymre deg! Denne har en kraftig smak. Dette er en perfekt snus for å ha med seg på jakt, fiske og friluftsliv. Einebærsmaken passer utmerket til dette. Dette er en av snustypene jeg bruker mest. Smaken er samme som med lukta; enten hater du den eller så elsker du den. Jeg elsker den. 10/10 Konsistens: Konsistensen er omtrent som i General. Den er lett å bake, men kan falle i fra hverandre dersom du baker for hardt. Men det gjør ikke meg noe om hvor god den er å bake eller ikke. Jeg er en person som tar ei klype rett fra boksen og under leppa. Former den til litt med tunga om nødvendig. 8/10 Effekt: Dette er en snus med standard nikotinmengde, altså 8 mg pr gram. Du får med andre ord ikke noen stor nikotinkick av denne. Oppsummering: Jeg kan si det at denne snusen er en av mine store favoritter. Grunnen til at jeg begynte å bruke Göteborgs Rape Lös er at pappa har brukt den i mange mange år. Fikk en klype hos han og jeg ble frelst av den gode smaken. Denne snusen passer perfekt til friluftsliv og andre uteaktiviteter. Men også i godstolen, fremfor TVen, jobben...Denne snusen kan brukes overalt. Totalt: 9/10 Endret 28. april 2010 av KattaErDau Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Göteborgs Rape' Lös. Utseende: Boksen er blå og med hvit skrift. GR som er forkortelsen for Göteborgs Rape er skrevet med gull. Den skiftet design her i høst sommer, og jeg må innrømme at den var noe penere før. Før så den ganske gammeldags ut, blå og med skrift i gull. Men den nye boksen har et nydelig design likevel, og med pene farger. Forventningene kan bli høye når man ser en slik boks. 9/10 Lukt: En ganske sterk lukt av einebær. Spesiell lukt, har aldri luktet snus som har vært i nærheten av denne lukta. Lukta er kansje noe kraftig, men jeg liker den. Dette er en lukt som du enten elsker eller hater. 8/10 Smak: Smaken minner en del om lukta. Kraftig smak av einebær og urter. Er du redd for at snusen har for lite smak så trenger du ikke å bekymre deg! Denne har en kraftig smak. Dette er en perfekt snus for å ha med seg på jakt, fiske og friluftsliv. Einebærsmaken passer utmerket til dette. Dette er en av snustypene jeg bruker mest. Smaken er samme som med lukta; enten hater du den eller så elsker du den. Jeg elsker den. 10/10 Konsistens: Konsistensen er omtrent som i General. Den er lett å bake, men kan falle i fra hverandre dersom du baker for hardt. Men det gjør ikke meg noe om hvor god den er å bake eller ikke. Jeg er en person som tar ei klype rett fra boksen og under leppa. Former den til litt med tunga om nødvendig. 8/10 Effekt: Dette er en snus med standard nikotinmengde, altså 8 mg pr gram. Du får med andre ord ikke noen stor nikotinkick av denne. Oppsummering: Jeg kan si det at denne snusen er en av mine store favoritter. Grunnen til at jeg begynte å bruke Göteborgs Rape Lös er at pappa har brukt den i mange mange år. Fikk en klype hos han og jeg ble frelst av den gode smaken. Denne snusen passer perfekt til friluftsliv og andre uteaktiviteter. Men også i godstolen, fremfor TVen, jobben...Denne snusen kan brukes overalt. Totalt: 9/10 Nam. Fin anmeldelse! Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Har hørt rykte om en Skruf xtra stark white som kommer snart. Er dette bare stark/xtra stark forvirring, eller kan noen bekrefte? Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Har hørt rykte om en Skruf xtra stark white som kommer snart. Er dette bare stark/xtra stark forvirring, eller kan noen bekrefte? Stemmer det! Har kommet til Svea-Rike i allefall Link: http://snus2.se/product_info.php?cPath=24&products_id=753 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Har Göteborgs Rapè løs kommet til Norge? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Kan noen anmelde N&J Black og Thunder-snusen? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Har Göteborgs Rapè løs kommet til Norge? Den var her for noen år siden hvertfall. Om den har kommet tilbake vet jeg ikke, så jeg hadde egentlig ikke trengt og svare Er hvertfall en sykt digg snus! Ligger på første plass hos meg, ved siden av General løs Håper den kommer igjen her på bygda snart Endret 28. april 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Sitter her med en THunder frost. Den ene posen har faktisk røket på den ene siden så snusen faller ut :O. Skammelig kvalitet. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Faen! La brukt pose opp i løsen... Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ser deg ligger ein anmeldelse av ein Gøteborgs Rapê løs her, veit ikkje om det ligger fleire anmeldelser rundt om på alle sidene, men kan ikkje trådstartaren samle alt på framsida? drit å leite gjennom så mange innlegg for å lese anmeldelser. Snuser pr. idag foresten Gøteborgs Rapê porsjon. Er det nokon andre snuser å anbefaler når eg skal kjøpe ny boks snart ? Porsjon snus selfølgelig. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ser deg ligger ein anmeldelse av ein Gøteborgs Rapê løs her, veit ikkje om det ligger fleire anmeldelser rundt om på alle sidene, men kan ikkje trådstartaren samle alt på framsida? drit å leite gjennom så mange innlegg for å lese anmeldelser. Snuser pr. idag foresten Gøteborgs Rapê porsjon. Er det nokon andre snuser å anbefaler når eg skal kjøpe ny boks snart ? Porsjon snus selfølgelig. Se 1. siden du Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Ser deg ligger ein anmeldelse av ein Gøteborgs Rapê løs her, veit ikkje om det ligger fleire anmeldelser rundt om på alle sidene, men kan ikkje trådstartaren samle alt på framsida? drit å leite gjennom så mange innlegg for å lese anmeldelser. Alle anmeldelsene av godkjent kvalitet ligger på forsiden av tråden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Sånn som det står i emnetittelen synes jeg egentlig alle burde lese litt i førsteposten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå