Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Bare jeg som synes Skruf er latterlig ekkelt ? :O

Ja...? :shrug:

Foretrekker Skruf Løs fremfor alt annet. Det var den første snusen jeg prøvde, og har holdt meg til den siden. Folk er forskjellig, og det er vel også derfor det finnes så mange forskjellige varianter av snus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært snusfri i 3 mnd nå, etter å ha snusa i 3 år. Var egentlig ikke noen stor greie. Bestemte meg bare for å slutte, og resultatet er 3 mnd snusfri, men det krever selvdisiplin. Må si jeg fremdeles har nikotinsuget, men en stor fordel å bo langt vekk fra nærmeste butikk med tanke på slutting. Har snusa et par ganger siden jeg slutta, men det var sånn typ for å stresse ned.

Kjenner jeg savner VELDIG den følelsen av å slappe av med en pris. Skal i militæret til høsten, så får se åssen det går.

Snusa Skruf stark/løs i min periode, og greide meg med det. Følte egentlig jeg prøvde mye forskjellig, men var liksom ikke noe som kunne erstatte en god pris skruf. Det nærmeste jeg kom var Nick & Johnny.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Jepp, det går over.

Stemmer det.

Første tiden er det tannkjøttet som reagerer med snusen, men så blir det vant med det.

Btw: BTK, Nyhus?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Er det jeg som har vært uheldig, eller er skruf sterk sinnsykt tørr iforhold til sitt siste medlem, xtra sterk? Tenker på porsjonen

Kanskje.

Har også merket at den var tørr i forhold til x-sterk, men ikke sinnsykt tørr.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et tårn med Skruf Løs, åpnet nettopp den siste boksen. Jeg er ikke en veldig erfaren baker, men disse boksene har vært relativt våte og derfor lette å bake. Stort sett fornøyd med løsen til skruf, ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Irriterer meg like mye hvordan porsjonene i skrufboksen ligger. Er det sånn med alle?

Hva tenker du på?

At de ligger klistret sammen eller?

Itc så er jeg enig med deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...