dysfunctional Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Men når man baker den i hånda så blir man jo svart/brun og skitten Det er jo et poeng. Men men. Man får bakterier av å ta på alt, så hvorfor ikke bake seg en snus? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Men når man baker den i hånda så blir man jo svart/brun og skitten Det er jo et poeng. Men men. Man får bakterier av å ta på alt, så hvorfor ikke bake seg en snus? Ja, bak deg en snus i bakterier og putt den under leppa Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det var et fryktelig dårlig innlegg av meg. Det ser jeg nå. Var ikke akkurat det jeg ville frem til, hehe. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Men når man baker den i hånda så blir man jo svart/brun og skitten Mannfolk skal alltid være svarte på henda uansett Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Bake er godt i blant det altså, men porsjonssnusens enkelhet sjarmerer meg for mye Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Men når man baker den i hånda så blir man jo svart/brun og skitten Mannfolk skal alltid være svarte på henda uansett Jaggu! Etter en dag på verkstedet er det godt å baka seg en snus med litt ojle og greier på næva, gir en god smak! Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 noen nye snustyper som e kommet på markede ?nån som vet? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Nyeste jeg har fått med meg er Skruf ekstra sterk. Og på dette forumet skrives det ikke med dialektform Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 ops beklager,men er ikke skruf sterk white porsjon nyere enn skruf extra sterk? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 noen som har forslag til helgesnus? fyr løs folkens? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Monte cristo,n&j black,skruf ekstra sterk,lucky strike bold Skulle vel funke som helgesnus Endret 22. april 2010 av Cryztek Lenke til kommentar
Drusee Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Sant at det nok lønner seg å starte med svak snus for enkelte. Men ser lite poeng i å begynne med noe du har dårlig erfaring med og er usunt. Hold deg unna du Kanskje litt sein med svar, sjekker ikke så altfor ofte. Men det var skruf white portion siden de ikke hadde vanlig grønn skruf.. Det pleier å gå rimelig fint i fylla Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 nå har jeg bestemt meg for å slutte å snuse fra mandagen:) denne gangen skal jeg klare det:) Lenke til kommentar
huggy Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 nå har jeg bestemt meg for å slutte å snuse fra mandagen:) denne gangen skal jeg klare det:) Hadde jeg vært deg hadde jeg sluttet NÅ, og ikke fra mandag, til sommeren, neste år eller hva det en måtte være Lenke til kommentar
huggy Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg lo. Bare jeg som synes Skruf er latterlig ekkelt ? :O Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 What the fuck? Det var her det innlegget havnet. Det skulle jo i 4chan-tråden. Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 er ikke no begeistret for skruf jeg eller, men løsen er god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå