Skosåle Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er selv oppe i 300-400 bokser nå, lenge siden jeg telte de. Vurderer og lage noe morro med de Spart i 2 år tror jeg, kastet de første 50-100 boksene mine, siden jeg ikke turte og si til mamma eller pappa at jeg snuste Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er selv oppe i 300-400 bokser nå, lenge siden jeg telte de. Vurderer og lage noe morro med de Spart i 2 år tror jeg, kastet de første 50-100 boksene mine, siden jeg ikke turte og si til mamma eller pappa at jeg snuste Noen kompiser av meg lagde et kattehus hvis det er interessant Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 haha Det er genialt da!^^ Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg har ingen planer om å begynne å snuse fast, men kommer heller aldri til å slutte helt heller ^^ Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg har ingen planer om å begynne å snuse fast, men kommer heller aldri til å slutte helt heller ^^ Jeg hadde heller ingen planer om å begynne å snuse fast! Sitter nå her med prellen under leppa jeg da ... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg har ingen planer om å begynne å snuse fast, men kommer heller aldri til å slutte helt heller ^^ Hadde den planen en gang i tiden jeg også. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg har ingen planer om å begynne å snuse fast, men kommer heller aldri til å slutte helt heller ^^ Hadde den planen en gang i tiden jeg også. Jeg og Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg og Slenger meg på den. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Trur nok de fleste her hadde den ideen Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg har hatt min boks siden mandag, og har i tillegg bommet vekk noen. Skal prøve å komme ned til 2 bokser uken. Det er vel ikke så ille? :D Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Snuser du løs eller porsjon? Jeg mener selv det er enklere å kutte litt ned dersom du snuser løs. Bare å bake litt mindre. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Göteborgs Rapé, white large, er denne tilgjengelig i Norge? Noen som kan foreslå et alternativ til denne, tilsvarende i styrke og smak? Liker også at den ikke renner:) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Fy fader for et helvete. Har snust litt i fylla før uten problemer, nå skulle jeg ta meg en men så etter 20min gikk frokost, lunsj og middagen rett ut.. Har aldri snust utenom fylla før. Et tegn på at snusen ikke hører hjemme hos meg hvertfall! Var i en bursdag i august ifjord, vi satt og spillte Guitar Hero og jeg sang og skrek for full hals, fikk en eller annen sterk snus, og all pizzaen ogdteriet og bruset gikk rett i dass Aldri mer Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 De som snuser løs her, hvordan tar dere prisen i leppa? Selv tar jeg bare hånda nedi og får tak i en diger potion og dytter den rett opp, ikke no tønne ellr sånt her:P Hva med derE? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 De som snuser løs her, hvordan tar dere prisen i leppa? Selv tar jeg bare hånda nedi og får tak i en diger potion og dytter den rett opp, ikke no tønne ellr sånt her:P Hva med derE? Baker vanligvis tønne. Renner ikke alt bare ned i kjeften igjen når du gjør det? Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det skal ikke være noe problem om man er rutinert. Dytt snusen mot kanten av boksen slik at det blir litt hard. Så er det bare å plassere det under. Pass på å åpne leppen skikkelig for å så omfange den slik at ingenting kommer ut :=) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 De som snuser løs her, hvordan tar dere prisen i leppa? Selv tar jeg bare hånda nedi og får tak i en diger potion og dytter den rett opp, ikke no tønne ellr sånt her:P Hva med derE? Skjønner ikke vitsen med det. Man baker på 5-10 sekunder uansett. Dytter du den rett oppi oppløser den seg mye fortere og renner med en gang. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 De som snuser løs her, hvordan tar dere prisen i leppa? Selv tar jeg bare hånda nedi og får tak i en diger potion og dytter den rett opp, ikke no tønne ellr sånt her:P Hva med derE? Skjønner ikke vitsen med det. Man baker på 5-10 sekunder uansett. Dytter du den rett oppi oppløser den seg mye fortere og renner med en gang. Men når man baker den i hånda så blir man jo svart/brun og skitten Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 bruker den enkle metoden!rett fra boksen uten å bake selfølgelig! btw thunder løs er konge snus ,men bare av og til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå