Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Finnes det snus i andre land en her i Europa ? har hørt "rykter" om at de ikke har snus i feks USA og Canada stemmer det

Det stemmer nok det ja. I USA selger de for eksempel egne merker snus, sammen med noen skandinaviske(tror jeg). Men er såvidt jeg vet, ikke et område produsentene satser noe nevneverdig på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes "snus" i midt-østlige land, India, Algerie og arabiske land også. Gikk i klasse med en fra Algerie og han fortalte at de solgte "snus", fuktig munntobakk, i løsvekt akkurat som krydder. Sigaretter var riktignok mer populært.

Lenke til kommentar

Finnes det snus i andre land en her i Europa ? har hørt "rykter" om at de ikke har snus i feks USA og Canada stemmer det

I USA hvertfall selger de Camel enkelte plasser og man får kjøpt dip som er en form for løssnus som går i underleppa. Hadde dog ikke satsa på å gå over lengere perioder med dip, da det varierer veldig om man liker det eller ikke. Uansett hvor mye man har snust vår type snus. Dip krever også litt tilvenning, men det er absolutt spennende å prøve ut :)

Lenke til kommentar

Det finnes sikkert et eller annet eksotisk alternativ, men jeg tviler sterk på at de har snus lik den vi kjenner og elsker.

Japp. Blir litt som "dip". Er jo i prinsippet det samme som snus, oppskåret fuktig tobakk, men du kommer aldri til å kunne overtale meg til å tro at det er det samme.

Noen andre enn meg som bare må spare på tomme bokser her? :tease:

Jau. Sparer tilogmed på de boksene som tømmes når jeg er utendørs. Har ikke talt dem, men bruker vel en 100 bokser i året, og jeg har spart i 3 år -så ca 300 bokser. Ligger i bæreposer et eller annet sted her. Vurderer bruke de til et slags skall rundt et snus-kjøleskap eller noe annet kreativt.

Lenke til kommentar

Ser at General har White portion mint også. Synd den ikke er tilgjengelig her i Norge.post-202745-1271715637,3697_thumb.jpg

Ellers fikk jeg en boks Phantom Blue portion i posten i dag fra Sørensen. Ganske god snus. Ikke for søt, lett smak av furunål..uten at det er for påtrengende.

Lenke til kommentar

Finnes "snus" i midt-østlige land, India, Algerie og arabiske land også. Gikk i klasse med en fra Algerie og han fortalte at de solgte "snus", fuktig munntobakk, i løsvekt akkurat som krydder. Sigaretter var riktignok mer populært.

I land som Sør- Afrika selges Swedish Match snus som General og Grovsnus ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...