Nord-Skandinav Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Finnes det snus i andre land en her i Europa ? har hørt "rykter" om at de ikke har snus i feks USA og Canada stemmer det Det stemmer nok det ja. I USA selger de for eksempel egne merker snus, sammen med noen skandinaviske(tror jeg). Men er såvidt jeg vet, ikke et område produsentene satser noe nevneverdig på. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Finnes "snus" i midt-østlige land, India, Algerie og arabiske land også. Gikk i klasse med en fra Algerie og han fortalte at de solgte "snus", fuktig munntobakk, i løsvekt akkurat som krydder. Sigaretter var riktignok mer populært. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Det finnes sikkert et eller annet eksotisk alternativ, men jeg tviler sterk på at de har snus lik den vi kjenner og elsker. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Noen andre enn meg som bare må spare på tomme bokser her? Dama hater at jeg gjør det, men jeg akter og fortsette med det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Finnes det snus i andre land en her i Europa ? har hørt "rykter" om at de ikke har snus i feks USA og Canada stemmer det I USA hvertfall selger de Camel enkelte plasser og man får kjøpt dip som er en form for løssnus som går i underleppa. Hadde dog ikke satsa på å gå over lengere perioder med dip, da det varierer veldig om man liker det eller ikke. Uansett hvor mye man har snust vår type snus. Dip krever også litt tilvenning, men det er absolutt spennende å prøve ut Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Noen andre enn meg som bare må spare på tomme bokser her? Dama hater at jeg gjør det, men jeg akter og fortsette med det. Jeg gjør det Er oppe i 40 bokser nå tror jeg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Noen andre enn meg som bare må spare på tomme bokser her? Dama hater at jeg gjør det, men jeg akter og fortsette med det. Jeg gjorde det en periode, men det blei så mange at jeg gav opp. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Du må jo lage snus slott(sand slott) eller et svært tårn eller rett og slett lime dem sammen og stable dem opp mot veggen så det ser ut som du har enn snus vegg Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det finnes sikkert et eller annet eksotisk alternativ, men jeg tviler sterk på at de har snus lik den vi kjenner og elsker. Japp. Blir litt som "dip". Er jo i prinsippet det samme som snus, oppskåret fuktig tobakk, men du kommer aldri til å kunne overtale meg til å tro at det er det samme. Noen andre enn meg som bare må spare på tomme bokser her? Jau. Sparer tilogmed på de boksene som tømmes når jeg er utendørs. Har ikke talt dem, men bruker vel en 100 bokser i året, og jeg har spart i 3 år -så ca 300 bokser. Ligger i bæreposer et eller annet sted her. Vurderer bruke de til et slags skall rundt et snus-kjøleskap eller noe annet kreativt. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Heng hver og en av dem i fiskesnøre fra taket Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Sa noen samling? Samlet opp siden jeg beggynte Og de som kommer til og havne i pyramiden Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Dette er vel den eneste Generalen som ikke selges i Norge? Beregnet på det Amerikanske markedet har jeg lest. Noen som vet om den selges i Sverige? General White portion Wintergreen. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Så noe white portion general når jeg var i sverige men husker ikke om det var wintergreen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Minhs kiosk i samme gate som byhaven. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ser at General har White portion mint også. Synd den ikke er tilgjengelig her i Norge. Ellers fikk jeg en boks Phantom Blue portion i posten i dag fra Sørensen. Ganske god snus. Ikke for søt, lett smak av furunål..uten at det er for påtrengende. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Finnes "snus" i midt-østlige land, India, Algerie og arabiske land også. Gikk i klasse med en fra Algerie og han fortalte at de solgte "snus", fuktig munntobakk, i løsvekt akkurat som krydder. Sigaretter var riktignok mer populært. I land som Sør- Afrika selges Swedish Match snus som General og Grovsnus Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Etiopia var det ikke noe. Bare en type lokal snus som jeg ble tilbudt av en heller tvilsom kar Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Har en et par venner som har familie i USA, og derfor er der minst en gang i året. De pleier å kjøpe en type som heter Thunder eller noe i den duren. Veldig god snus, som er gedigen! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Har en et par venner som har familie i USA, og derfor er der minst en gang i året. De pleier å kjøpe en type som heter Thunder eller noe i den duren. Veldig god snus, som er gedigen! Snakker du om den thunderen vi har her i Norge og? Lenke til kommentar
William1947 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Thunder Wintergreen er godt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå