Deadringer Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Kardus.Verken meningen, eller mulig å bake, men fantastisk smak. Riktig, riktig. Elendig greier. Du skal "lempe" den, ikke bake. Det skjønner alle som noen gang har åpnet en kardus boks Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg prøver igjen: Hvordan er PallMall? Og hva er forskjellen på den blå og den røde boksen? Har på en måte alltid hatt lyst å prøve den, men gidder på en måte ikke kaste vekk pengene på en snus alle synes suger. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 blå er white portion Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hva er det sterkeste dere vet om? Kjører General Ekstra Sterk med 2 pris om gangen for og få effekt. Er jævelig irriterende men er blitt en vane. En boks går jo x2 så fort Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 kjøp ekstra sterk løs og lag en feit en i stede Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det er så lite vits å snuse for å få nikkosjokk hele tiden, til slutt kommer du til den sterkeste snusen og da sier det seg selv at du ikke får det lenger. Kjør heller en svakere snus i en periode eller ta en pause, så kjenner du det nok. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Pall Mall er god nok snus det, dog har en smak jeg fort går lei. Men en boks her og der er good shit. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Ble en Nick & Johnny East i dag, gitt. Syns det var greit at den var white, og så smakte den spennende. Men merket ingen effekt. Så fant jeg ut at det ikke var samme styrken som original Nick jeg var vant til Blir nok en West neste gang, eller den originale hvis jeg finner den. Btw, er det noen ulemper med white i forhold til vanlig? Jeg kan ihvertfall kun se fordeler, altså at den renner mindre.. men det er vel smak og behag, kan jo hende noen foretrekker å få masse snussaft? Endret 20. april 2009 av Konnis Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, sier til meg selv at jeg skal kjøpe noe svakere en periode! Men jeg kommer ALDRI så langt ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tror man får i seg litt mindre nikotin av wp pga at posene er mer solide. Er da litt usikker på akkuratt dette. Lenke til kommentar
Onomatrix Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Merker lett det nå for tiden, at jeg ikke får noe "sjokk" hehe PallMall synes jeg smaker hempetau og etter min mening finnes det ikke noe nikotin i den hehe. Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 "sprekke"post, 1boks skruf sterk, skal nytes til det fulle på jobb, så er det slutt igjen. over og ut,. Lenke til kommentar
Onomatrix Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tenkte på å ta meg ei pause evetuelt se på den nye og fancye med ikke nikotin i, kan jo bli spennende hehe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Den nikotinfrie snusen er visst et helvete for tenna, anbefaler å holde deg unna LINK Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Den nikotinfrie snusen er visst et helvete for tenna, anbefaler å holde deg unna LINK Ja, det var før. Nå har dem endret oppskriften på Onico så det ikke dannes sukker i munnen så den ikke er farlig for tennene. http://www.newsdesk.se/pressroom/swedishma...iminerad-251004 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kjøpte meg en boks general ekstra sterk løs her om dagen og må virkelig si det var en positiv overraskelse! Som fast røyker og snuser i 4 år kom mitt første nikotinsjokk (av snus) på over 2 år! Perfekt aroma og konsistens samt styrken! 10/10 og tommel opp Lenke til kommentar
evn Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Handla en boks 1847 inatt! : ) Utrolig nice boks, den må nesten tas vare på, og den renner jo nada. Hadde en pose under leppa i 1 time uten problemer. Veldig bra porsjonsnus. Anbefales! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 General Ekstra sterk løs er den værste drittsnusen jeg har kjøpt. Den smaker egentlig helt nøytralt, ikke for sterk tobakk eller for lite. MEN, den renner som faen etter liten tid (som General Løs) og den sprekker opp hele tiden, umulig å bake. Blir knusk tørr når jeg har tatt halve boksen.. Nei, RL Løs og Skruf Sterk Porsjon her i gården! Lenke til kommentar
Onomatrix Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Noe her prøvd offroad? Den er simpelthen HERLIG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå