Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Jeg var også på ferie en tid tilbake.. 5 uker uten snus, gikk overraskende bra.. Helt til jeg kom til Gardermoen.. da kjøpte jeg inn et tårn.. Skulle aldri ha gjort det.. Hadde klart meg uten snus i 5 uker, og MÅTTE ikke ha snus der og da, men jeg kjøpte likevell..

Fikk litt sjokk istad da jeg så hvor mange tomme snusbokser jeg hadde liggende.. Jeg har ikke råd til å snuse så mye, og jeg fikk veldig lyst til å slutte da jeg så hvor mye jeg hadde snust.. Men, sitter alikvell med en snus nå.. Ekke lett.!

Ikke i det hele tatt, har veldig lyst til å slutte sjøl etter jeg har beregnet ut hvor mye cash som går ut i snus på en måned ;p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noe erfaring med å slutte ved å bruke Onico eller noe annet nikotin fritt?

Ja - det funker ikke. Ikke for meg anyway.

Det sies at den beste måten å slutte på er å gjøre det kontakt og ikke trappe ned eller finne erstatninger osv., og det funker for meg med røyking iallfall. Snusen greier jeg dog ikke slutte med, og Onico "teknikken" funka dårlig for min del. Enten snuser jeg, eller så snuser jeg ikke.

Må du absolutt ha en erstatning er det uansett like greit med en tyggis e.l. Gjør samme nytten.

Lenke til kommentar

Slenger meg på her, Anbefaler Thunder Exstra sterk "Frosted" og Red berrye's eller hva den heter, begge synes jeg falt veldig i smak, jeg har snuset løs i snart 3 år, og dette er den eneste portion snusen jeg virkelig liker, synes alt annet smaker søppel, og det er for mye der ute som renner og renner og renner... det gjør ikke thunder, hvertfall ikke etter 15-20 min, nærmere times til så kjenner du det nok:)

Lenke til kommentar

Jeg begynte og snuse da jeg ble 18 år, faktisk ikke så lenge siden.

Jeg startet med General Portion. Jeg ble anbefalt "01" i slutten av mars og har prøv den i 2 dager, merker at den renner fryktelig mye, eller er det bare meg?

Det kan fort renne etter 15-20 min og smaken er ikke så veldig, går derfor til general igjen, men den renner også etter en halv time..

Noen tips eller erfaringer med renende snus?

Lenke til kommentar

Er det ikke 01 som er lagd for å ikke renne?

Men men. Har du prøvd løssnus? Kan holde i 1-2 timer uten å renne. I motsetning til porsjoner som begynner å renne og miste effekt etter 30-45 min.

Jo, det står nondrip. Men da er det vell jeg som gjør noe feil?

tips anyone?

Lenke til kommentar

noen som kan anbefale en god porsjon snus som kan erstatte general extra sterk?

butikkene her omkring har nesten aldri general extra sterk, og når dem har kjøper jeg alt dem har, men ofte har dem ikke.

har prøvd skruf sterk, lucky strong, men liker at det kjennes ut som det er noe som stikker litt i leppa når jeg snuser.

er det en snus som kan erstatte generalen jeg vanligvis bruker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...