Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-161766

Har nå snust en boks på under en dag ca. Storbruker eller?

Og til Dusty! Jeg kan desverre ikke hjelpe deg! Snus er snus for min del, og det merkes INGEN forskjell uansett hvilken det er. :whistle:

Lenke til kommentar

Er faktisk enig med deg der. Syns faktisk Generalen har blitt veldig dårlig i det siste. Baker jeg den stor, og ikke alt for hard (som jeg liker den) har den begynt og smuldre. Hadde ikke noe problemer før :thumbdown:

Syns smaken er blitt annerledes også, ihvertfall på den dåsa jeg bruker atm.

Lenke til kommentar

Når man kjøper en boks med tranebær så liker man det i starten helt til man ikke kan fordra det lenger :p

Er så enig! Første snusen var drit god!så kom den 6-7 så smakte den ikke godt lengre!:(

Er snus tom nå, og ble skikkelig snuslysten nå, Kjørte nettopp ned i kioskene som finnes her, men grunnet påskeaften er det stengt! :no:

Lenke til kommentar

Når man kjøper en boks med tranebær så liker man det i starten helt til man ikke kan fordra det lenger :p

Er så enig! Første snusen var drit god!så kom den 6-7 så smakte den ikke godt lengre!:(

Er snus tom nå, og ble skikkelig snuslysten nå, Kjørte nettopp ned i kioskene som finnes her, men grunnet påskeaften er det stengt! :no:

ajaj, ingen snus på kveldstid er helt grusomt :p selv har jeg unna meg en general løs selv om jeg får så vondt at det nesten ikke er godt :p

Lenke til kommentar

Finnes da bensinstasjoner, gutt!

Stenger kl.21.00 det her, :( endte med at jeg stakk til en kompis å kjøpte et par bokser! :love:

40 kr boksen! ;D RL løs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...