Aleks Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Så lenge man bare ikke gir opp da. Det tar litt tid for enkelte. Kjenner blandt annet en kompis som strevde seg igjennom en hel boks uten å få til noe som kunne kalles en prell, men han var litt ekstremt udugelig da. Lenke til kommentar
0usty Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Noen som vet om noen snustyper som ikke er så sterke? For eksempel Catch Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Har nå snust en boks på under en dag ca. Storbruker eller? Og til Dusty! Jeg kan desverre ikke hjelpe deg! Snus er snus for min del, og det merkes INGEN forskjell uansett hvilken det er. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Bare jeg som har dårlige erfaringer med General Løs? Opplever at den smuldrer seg opp ekstremt fort. Kjøpte en LS Strong Loose her forleden, mye bedre å bake, styrke og smak IMO. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er faktisk enig med deg der. Syns faktisk Generalen har blitt veldig dårlig i det siste. Baker jeg den stor, og ikke alt for hard (som jeg liker den) har den begynt og smuldre. Hadde ikke noe problemer før Syns smaken er blitt annerledes også, ihvertfall på den dåsa jeg bruker atm. Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Dere sier noe der, har selv merket det. Men pga tannkjøttet har jeg jo gått over til portjon så skal ikke ta meg en løs før sommerferien! åh fy fa.. det skal bli godt det!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 1.stk General Portion + 1.stk Skruf Tranebær Portion kjøpt. Blir i så utrolig godt humør. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Valgte en TV- og snusfri uke på fjellet i påsken, men nå er jeg hjemme og gleder meg til en stor pris Skruf løs! :-) Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Synes det er herlig når general løs blir myk i munnen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 1.stk General Portion + 1.stk Skruf Tranebær Portion kjøpt. Blir i så utrolig godt humør. Det er noen som liker tranebærsnusen, ja? Jeg synes den er forferdelig, men men. Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Enig der, tranebær blir jeg rett og slett kvalm av bare, Men smak og behag såklart:P Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Når man kjøper en boks med tranebær så liker man det i starten helt til man ikke kan fordra det lenger Lenke til kommentar
minibil Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Når man kjøper en boks med tranebær så liker man det i starten helt til man ikke kan fordra det lenger Er så enig! Første snusen var drit god!så kom den 6-7 så smakte den ikke godt lengre! Er snus tom nå, og ble skikkelig snuslysten nå, Kjørte nettopp ned i kioskene som finnes her, men grunnet påskeaften er det stengt! Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Når man kjøper en boks med tranebær så liker man det i starten helt til man ikke kan fordra det lenger Er så enig! Første snusen var drit god!så kom den 6-7 så smakte den ikke godt lengre! Er snus tom nå, og ble skikkelig snuslysten nå, Kjørte nettopp ned i kioskene som finnes her, men grunnet påskeaften er det stengt! ajaj, ingen snus på kveldstid er helt grusomt selv har jeg unna meg en general løs selv om jeg får så vondt at det nesten ikke er godt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er snus tom nå, og ble skikkelig snuslysten nå, Kjørte nettopp ned i kioskene som finnes her, men grunnet påskeaften er det stengt! Finnes da bensinstasjoner, gutt! Lenke til kommentar
minibil Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er snus tom nå, og ble skikkelig snuslysten nå, Kjørte nettopp ned i kioskene som finnes her, men grunnet påskeaften er det stengt! Finnes da bensinstasjoner, gutt! Stenger kl.21.00 det her, endte med at jeg stakk til en kompis å kjøpte et par bokser! 40 kr boksen! ;D RL løs. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ahh. Litt vant med døgnåpne bensinstasjoner :o Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hørte fra en jente at snus kan gå utover potensen min, noen som kan avkrefte dette? Fikk litt hetta når jeg hørte det.. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Dessverre så er det sant at snusen kan gå utover potensen våres. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Øff :/ jaja, finnes alltids piller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå