Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi se.. Fant en gammel kvittering:

General Extra Sterk 49SEK

Skruf lös 49SEK

Skruf X-stark 49SEK

mao 490 SEK for 10 burker løs (på den sjappa ved siden av maxi mat svinesund).

Og husk å betale med svenske selv om du betaler med kort, ellers blir du lurt :p

Lenke til kommentar

faen as

Jeg snuser mye, men vet? at det ikke er bra. Derfor vil jeg ikke gjøre det mer, men jeg vil ikke slutte hvis dere forstår? Bare jeg ser en snus så får jeg lyst til å stappe den i over eller underleppa.

folk sier at for å slutte så må man ville det, fins det en måte man kan slutte på uten å ville det?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766

Det er rett og slett forferdelig og måtte være avhengig av andre pga. at du ikke har penger til en boks selv. Btw! Har det blitt tatt opp før, så spør jeg like så greit igjen. Var det ikke snakk om at de skulle heve snusboksene til 100,- nå i 2010? Om det skulle bli slik! DA er det en GOD grunn til å kutte ut spør du meg! :whistle:

Endret av medlem-161766
Lenke til kommentar

Hvis politikerne hadde hatt planer om å øke avgiftene slik at prisen for en boks ville vært hundre kroner, ville det blitt gjort 1. januar. Blir nok ingen prisøkning før neste januar. ;)

Dette er feil, siden januar 2009 kostet boksen 56 kr på kiwi i drammen, i august gitt den opp til 60, og i desember gikk den opp til 64, (potjon) dette alltså, det samme har skjedd med løs boksen. Så politikerne kan vell egentlig gjøre hva de vil..

Lenke til kommentar

faen as

Jeg snuser mye, men vet? at det ikke er bra. Derfor vil jeg ikke gjøre det mer, men jeg vil ikke slutte hvis dere forstår? Bare jeg ser en snus så får jeg lyst til å stappe den i over eller underleppa.

folk sier at for å slutte så må man ville det, fins det en måte man kan slutte på uten å ville det?

Når jeg slutta fant jeg en motivasjon. Min var at jeg trenger penger til jeg skal til Alaska. Så hver gang jeg fikk lyst på snus så tenkte jeg bare på hvor awesome Alaska er så gikk det mye bedre :)

Lenke til kommentar

faen as

Når jeg slutta fant jeg en motivasjon. Min var at jeg trenger penger til jeg skal til Alaska. Så hver gang jeg fikk lyst på snus så tenkte jeg bare på hvor awesome Alaska er så gikk det mye bedre :)

Takk skal begynne å tenke på ferieturen jeg snart skal på. Takk

Hei, en gang glemte jeg å snuse på en uke, men det går ikke lenger å glemme ting altså hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...