Getingar Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Beror på vilket märke du väljer. Men runt 200-300 kronor. Det finns även lågprismärken som ligger på ~20 kronor såsom Oden portion) (tror dock att lös kostar lite mer). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Rundt 400kr tipper jeg. Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Btw, skal til Sverige nå, hva må jeg punge ut for 10 bokser løs? Jeg betalte 450kr for 10 bokser med general løs i januar Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Skal vi se.. Fant en gammel kvittering: General Extra Sterk 49SEK Skruf lös 49SEK Skruf X-stark 49SEK mao 490 SEK for 10 burker løs (på den sjappa ved siden av maxi mat svinesund). Og husk å betale med svenske selv om du betaler med kort, ellers blir du lurt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 På Nordby pleier det å koste 300-320. Det er porsjon da men. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Många negerbutiker säljer billigt snus som de har stulit. De kan ligga på väldigt låga priser. Ibland så lite som 19 ;- Tipstråd: https://www.flashback.org/t417543p53 Stockholm har åtminstone Värmdös billigaste snus, 199 för en stock Kronan portion, 22 för lös dosa. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Fryst snus er også billigere. Ned mot 230-ish SEK for porsjon og ca 299 SEK for løs. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 300 kr for 10 general ekstra sterk på tax free i Norge Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Fant ut at jeg sparer mer på å kjøpe snusen i Norge Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 faen as Jeg snuser mye, men vet? at det ikke er bra. Derfor vil jeg ikke gjøre det mer, men jeg vil ikke slutte hvis dere forstår? Bare jeg ser en snus så får jeg lyst til å stappe den i over eller underleppa. folk sier at for å slutte så må man ville det, fins det en måte man kan slutte på uten å ville det? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Ikke ha penger til å kjøpe snus må være eneste. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Det er rett og slett forferdelig og måtte være avhengig av andre pga. at du ikke har penger til en boks selv. Btw! Har det blitt tatt opp før, så spør jeg like så greit igjen. Var det ikke snakk om at de skulle heve snusboksene til 100,- nå i 2010? Om det skulle bli slik! DA er det en GOD grunn til å kutte ut spør du meg! Endret 25. mars 2010 av medlem-161766 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvis politikerne hadde hatt planer om å øke avgiftene slik at prisen for en boks ville vært hundre kroner, ville det blitt gjort 1. januar. Blir nok ingen prisøkning før neste januar. Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvis politikerne hadde hatt planer om å øke avgiftene slik at prisen for en boks ville vært hundre kroner, ville det blitt gjort 1. januar. Blir nok ingen prisøkning før neste januar. Dette er feil, siden januar 2009 kostet boksen 56 kr på kiwi i drammen, i august gitt den opp til 60, og i desember gikk den opp til 64, (potjon) dette alltså, det samme har skjedd med løs boksen. Så politikerne kan vell egentlig gjøre hva de vil.. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tørr jeg spørre hvor mange bokser dere bruker i veken? Føler jeg bruker veldig mye mer en folk jeg kjenner. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tørr jeg spørre hvor mange bokser dere bruker i veken? Føler jeg bruker veldig mye mer en folk jeg kjenner. Gikk fra 4 til 3, og nå er det cirka 2,5. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 faen as Jeg snuser mye, men vet? at det ikke er bra. Derfor vil jeg ikke gjøre det mer, men jeg vil ikke slutte hvis dere forstår? Bare jeg ser en snus så får jeg lyst til å stappe den i over eller underleppa. folk sier at for å slutte så må man ville det, fins det en måte man kan slutte på uten å ville det? Når jeg slutta fant jeg en motivasjon. Min var at jeg trenger penger til jeg skal til Alaska. Så hver gang jeg fikk lyst på snus så tenkte jeg bare på hvor awesome Alaska er så gikk det mye bedre Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Tørr jeg spørre hvor mange bokser dere bruker i veken? Føler jeg bruker veldig mye mer en folk jeg kjenner. Jeg har redusert bruken endel, så en boks holder i nesten to dager. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Snus er dyrt. Derfor går det MAKS to dåser på ukedagene, og en til helgen. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 faen as Jeg snuser mye, men vet? at det ikke er bra. Derfor vil jeg ikke gjøre det mer, men jeg vil ikke slutte hvis dere forstår? Bare jeg ser en snus så får jeg lyst til å stappe den i over eller underleppa. folk sier at for å slutte så må man ville det, fins det en måte man kan slutte på uten å ville det? Når jeg slutta fant jeg en motivasjon. Min var at jeg trenger penger til jeg skal til Alaska. Så hver gang jeg fikk lyst på snus så tenkte jeg bare på hvor awesome Alaska er så gikk det mye bedre Takk skal begynne å tenke på ferieturen jeg snart skal på. Takk Hei, en gang glemte jeg å snuse på en uke, men det går ikke lenger å glemme ting altså hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå