Aleks Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Går ann og ha den i overleppa, men den er tilnærmet umulig å bake så det er bedre at du venner deg til å ha den i underleppa. Lemp den i underleppa og bak/plasser den med tunga. Første gangen vil smaken på tunga være litt sterk, det vil muligens også svi litt i tillegg til endel renning, men det har du koppen til. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Går ann og ha den i overleppa, men den er tilnærmet umulig å bake så det er bedre at du venner deg til å ha den i underleppa. Lemp den i underleppa og bak/plasser den med tunga. Første gangen vil smaken på tunga være litt sterk, det vil muligens også svi litt i tillegg til endel renning, men det har du koppen til. Lykke til Får la det stå til da ^^, Kan ikke noe anna enn å teste Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hadde en boks med Offroad longcut wintergreen, den funka så det duste i overleppa, bare det at man ikke kunne bake den og den renner som f.. I underleppa var den meget god! 1 Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hadde en boks med Offroad longcut wintergreen, den funka så det duste i overleppa, bare det at man ikke kunne bake den og den renner som f.. I underleppa var den meget god! Hmm, prøvde den for en stund tilbake, den funket ganske greit i overleppa mi i starten, men når den begynnte å renne ble det litt mye Fikk bomme en i klasserommet å greier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Noen som har giddet og legge ut en anmeldelse på skruf ekstra sterk ? Som forøvrig er en glimrende snus ! Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 General løs Jeg tror at nesten alle går tilbake til general etter lange perioder med snusprøving Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hvorfor skal de det? Det spørs vell helt på hva de synes er godt ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Jeg tror at nesten alle går tilbake til general etter lange perioder med snusprøving Jeg tror nesten alle snuser det de liker best. Endret 18. mars 2010 av Nyhus Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 General løs Jeg tror at nesten alle går tilbake til general etter lange perioder med snusprøving Word up! Absolutt ingenting slår generalen. N&J og thunder holder seg like bak general, men skruf er ikke noe i forhold syns nå jeg. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Noen som har giddet og legge ut en anmeldelse på skruf ekstra sterk ? Som forøvrig er en glimrende snus ! Jeg kan sikkert gjøre det, men det blir ikke før over helga isåfall, siden jeg åpna en boks General Ekstra Sterk litt tidligere i dag.. Liker ikke å ha flere åpnede bokser liggende Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Noe jeg har lurt på en stund, Har lenge ment at General løs lager mindre sår i leppa en skruf sterk løs Men han ene kammeraten min sa til meg at det bare var tull, men siden skrufen er grovere enn general må det vell være generalen som lager minst sår? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg tror at nesten alle går tilbake til general etter lange perioder med snusprøving Jeg tror nesten alle snuser det de liker best. Jeg tror nesten alle liker general best til slutt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg tror nesten alle liker general best til slutt Jeg veit du tar feil. Jeg veit også mange mange snuser general, ikke fordi de synes det er den absolutt beste snusen, men fordi det er den snusen en får tak i over alt. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg veit du tar feil. Jeg veit også mange mange snuser general, ikke fordi de synes det er den absolutt beste snusen, men fordi det er den snusen en får tak i over alt. Enig med dette. Kjenner meg godt igjen i "hei, jeg skal ha en X" "det har vi ikke" "da kan jeg få en general istedet" Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Wow, sterk kverulering her inne. Så det er mange som snuser general uten å egentlig like det? Ja, men da har jo de general som go-to snus, som stemmer overens med det jeg først sa da kveruleringen begynte. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Mange snuser General siden de synes den er god. Er det logisk nok? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 General är lite som Snusvärldens Coca Cola. Ett märke till och med icke-snusare känner till. Det är gott, i mitt tycke. Men naturligtvis snusar folk det de vill snusa. Det är ren logik. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Så det er mange som snuser general uten å egentlig like det? Nei, men det er mange som tar til takke med det de får tak i over alt. Det betyr ikke at de ikke liker snusen. Mange snuser General siden de synes den er god. Er det logisk nok? Jeg tviler på at noen som ikke liker General snuser General. Da er de i så fall noe trege. Og ja, General er bra snus, men å påstå at alle før eller siden kommer til å begynne med snusen fordi den er "best" blir noe idiotisk. Oldheim: Nei, det var ikke det du sa. Det du sa var "Jeg tror nesten alle liker general best til slutt". Ikke det samme. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg tviler på at noen som ikke liker General snuser General. Da er de i så fall noe trege. Og ja, General er bra snus, men å påstå at alle før eller siden kommer til å begynne med snusen fordi den er "best" blir noe idiotisk. /agree Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Så det er mange som snuser general uten å egentlig like det? Nei, men det er mange som tar til takke med det de får tak i over alt. Det betyr ikke at de ikke liker snusen. Mange snuser General siden de synes den er god. Er det logisk nok? Jeg tviler på at noen som ikke liker General snuser General. Da er de i så fall noe trege. Og ja, General er bra snus, men å påstå at alle før eller siden kommer til å begynne med snusen fordi den er "best" blir noe idiotisk. Oldheim: Nei, det var ikke det du sa. Det du sa var "Jeg tror nesten alle liker general best til slutt". Ikke det samme. Du vet godt hvilket innlegg jeg refererte til. Her er det jeg sa først, da du begynte å kverulere: "General løs Jeg tror at nesten alle går tilbake til general etter lange perioder med snusprøving" Slutt å vri på argumentene mine til de går over til den ekstreme siden. Jeg sa aldri at alle snuser general fordi den er best. Jeg sa ganske enkelt bare at jeg tror at de fleste ender opp med general til slutt. Så klart stemmer ikke dette i 100% av tilfellene, men det hevdet jeg heller aldri. For å være helt presis hevdet jeg ingenting. Jeg sa bare meningen min, som kan være vanskelig å bevise eller motbevise. Jeg mener at nesten alle går over til å snuse general til slutt. Det vil vel automatisk si at de fleste innenfor den nevnte gruppen også liker general best? Som du nevnte, er det også en gruppe som bare må nøye seg med general. Det er også folk som liker skruf, nick & johnny eller til og med kanskje 1847 av philip morris best. Likevel har jeg funnet at de fleste snuser general. Derfor sa jeg NESTEN ALLE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå