Melk styrker kroppen Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Hmm. Løs versjonen til RL er vel mer finkornet om jeg ikke tar helt feil. Veldig lett å bake, og har en god smak. Styrken er som så men. Eller så kan du prøve å variere med hvilken side du har snusen på eller sette den på midten Bruker som den regel alltid på midten Men har hat store varjasjoner på siden, da har det endt med at nervene og tennene tinner ganske synlig frem oppi der Har flere ganger tenkt på RL bake, den er ikke så slem mot leppa men blir litt kvalmende i lengden ofc, Black Pot Snuste en del general onyx for en tid tilbake, husker ikke helt hvodan det var, men får prøve med en boks Nick N Johnny black i morgen og en RL løs hvis jeg har cash! bare å komme med flere forslag, jeg er alltid åpen for det! takk Side 200 :O Endret 14. mars 2010 av Melk styrker kroppen Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 General sterk er ikke så sårskapende Skruf hvit og funker Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 etter 2 år med snusing, tåler jeg fortsatt ikke lukta. Har det samme problemet Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Finner meg ofte "sniffende" på snus boksen før jeg tar en pris Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Men er det ingen andre enn meg som har problemet med bare 2 år snusing og grundig tanpuss så har tannkjøttet rottnet en del og det er et Hel.. å ta en pris? =/ Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Låter som att du har känsligt tandkött. Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Men er det ingen andre enn meg som har problemet med bare 2 år snusing og grundig tanpuss så har tannkjøttet rottnet en del og det er et Hel.. å ta en pris? =/ Snuser da ikke en boks til dagen jeg. Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 har en boks 2-3 dager, så er ikke overdrevent akkurat Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Men er det ingen andre enn meg som har problemet med bare 2 år snusing og grundig tanpuss så har tannkjøttet rottnet en del og det er et Hel.. å ta en pris? =/ Mener du bokstaveligtalt rottnet?!. Da bør du i såfall finne noe annet å gjøre før det er for sent... Har du prøvd å lagt prisen et annet sted i munnen (høyere eller venstre side i stedet for midten)?. Dog kan det jo nevnes at snus er basisk, og dermed kan virke litt etsende på tannkjøtt. Jeg har selv opplevd at at det kan være ekstremt ubehagelig med snus i enkelte perioder. Da bytter jeg enten plassering i munnen, eller så kutter jeg ut snusen en stund til det går over. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Det beste rådet er: Føler du ubehag ved å snuse/etter at du har snuset - Ikke snus. Ihvertfall ikke så lenge det gjør vondt. Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hva snuser du? kanskje det hjelper hvis du begynner med noe mildere snus Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har snusa General Løs i 1,5år, men måtte da gå over til potjon pga tannkjøttet svidde så sykt Etter at potjonen har kommet inn i bilde har det jo blitt bedre, Tannkjøttet har fått lit av sin "naturlige" farge tilbake, men gjør fortsatt drit vondt pga sår der oppe, har vurdert 1-2uker med oliwer twist, Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) General løs er jo egentlig ganske mild. Jeg tror ikke du trenger å ta 1-2 uker med oliver twist eller begynne med porsjon, bare ta en pause 1-2 dager, tror det burde gjøre susen Egentlig det samme som Nyhus sa da Endret 16. mars 2010 av Afternoon Delight Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kjøpte en boks med 01 i helgen. Ikke skuffet egentlig. Smaken var jo så å si ingenting, men den er grei å ha på skolen. Ble litt forbauset når jeg fant ut at det var 27 poser i boksen. 1 Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Er det 27 poser fast i 01 boksen?! :O Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Får muligens kjøpt en boks Grizzly Løs til Fredag. Er den god? Endret 17. mars 2010 av bruker-141017 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Har smakt en boks med Grizzly, men det var dip. Altså snus som går i underleppa. Husk å ha en kopp som du kan spytte i. Ganske godt, men ikke noe å gjøre fast Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Underleppa? Haha, prøvd porsjon i underleppa, ikke no stas. Går det ikke å ha den oppe? Gud, Jesus gi meg styrke, jeg er så jææævveeeeliig snus-sugen men jeg har ikke. Endret 17. mars 2010 av bruker-141017 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 "Dip", "chew", "skoal" osv går i underleppa der borte ja. Helt mongo spør du meg. Tror det er slik at tobakken de bruker til "dip" er helt annerledes, og hele produktet generelt er litt mer fuktig. I følge wikipedia: "Dip tobacco, unlike the Swedish variant snus, often causes the user to produce excess saliva while dipping." Men tror ikke det er noe stort problem å stappe det i overleppa om man ønsker det. Så på det programmet på discovery med han karen som reiser rundt og prøver svære anleggsmaskiner, og her om dagen var han på en papirfabrikk i sverige. Og så spurte han amerikanern om han svensken pleide å "chew tobacco", og så tok dem en klype med oppmalt flis hver og stappa den i kjeften. Amerikaneren stappa det i underleppa, og svensken stappa det i overleppa. Begge så på hverandre som om den andre personen var helt sprø Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 "Dip", "chew", "skoal" osv går i underleppa der borte ja. Helt mongo spør du meg. Tror det er slik at tobakken de bruker til "dip" er helt annerledes, og hele produktet generelt er litt mer fuktig. I følge wikipedia: "Dip tobacco, unlike the Swedish variant snus, often causes the user to produce excess saliva while dipping." Men tror ikke det er noe stort problem å stappe det i overleppa om man ønsker det. Så på det programmet på discovery med han karen som reiser rundt og prøver svære anleggsmaskiner, og her om dagen var han på en papirfabrikk i sverige. Og så spurte han amerikanern om han svensken pleide å "chew tobacco", og så tok dem en klype med oppmalt flis hver og stappa den i kjeften. Amerikaneren stappa det i underleppa, og svensken stappa det i overleppa. Begge så på hverandre som om den andre personen var helt sprø Haha, festlig Men jeg er ikke så glad i at det renner så jævlig, jaja, får se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå