Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Hmm. Løs versjonen til RL er vel mer finkornet om jeg ikke tar helt feil. Veldig lett å bake, og har en god smak. Styrken er som så men. Eller så kan du prøve å variere med hvilken side du har snusen på eller sette den på midten :)

 

 

Bruker som den regel alltid på midten :) Men har hat store varjasjoner på siden, da har det endt med at nervene og tennene tinner ganske synlig frem oppi der :p Har flere ganger tenkt på RL bake, den er ikke så slem mot leppa :) men blir litt kvalmende i lengden ofc,

 

Black Pot

 

Snuste en del general onyx for en tid tilbake, husker ikke helt hvodan det var, men får prøve med en boks Nick N Johnny black i morgen og en RL løs hvis jeg har cash! :) bare å komme med flere forslag, jeg er alltid åpen for det! :D takk

 

Side 200 :O

Endret av Melk styrker kroppen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men er det ingen andre enn meg som har problemet med bare 2 år snusing og grundig tanpuss så har tannkjøttet rottnet en del og det er et Hel.. å ta en pris? =/

Mener du bokstaveligtalt rottnet?!. Da bør du i såfall finne noe annet å gjøre før det er for sent...

Har du prøvd å lagt prisen et annet sted i munnen (høyere eller venstre side i stedet for midten)?.

 

Dog kan det jo nevnes at snus er basisk, og dermed kan virke litt etsende på tannkjøtt. Jeg har selv opplevd at at det kan være ekstremt ubehagelig med snus i enkelte perioder. Da bytter jeg enten plassering i munnen, eller så kutter jeg ut snusen en stund til det går over.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017

Underleppa? Haha, prøvd porsjon i underleppa, ikke no stas. Går det ikke å ha den oppe?

 

 

Gud, Jesus gi meg styrke, jeg er så jææævveeeeliig snus-sugen men jeg har ikke.

fuuu.png

Endret av bruker-141017
Lenke til kommentar

"Dip", "chew", "skoal" osv går i underleppa der borte ja. Helt mongo spør du meg. Tror det er slik at tobakken de bruker til "dip" er helt annerledes, og hele produktet generelt er litt mer fuktig.

I følge wikipedia: "Dip tobacco, unlike the Swedish variant snus, often causes the user to produce excess saliva while dipping." Men tror ikke det er noe stort problem å stappe det i overleppa om man ønsker det.

 

Så på det programmet på discovery med han karen som reiser rundt og prøver svære anleggsmaskiner, og her om dagen var han på en papirfabrikk i sverige. Og så spurte han amerikanern om han svensken pleide å "chew tobacco", og så tok dem en klype med oppmalt flis hver og stappa den i kjeften. Amerikaneren stappa det i underleppa, og svensken stappa det i overleppa. Begge så på hverandre som om den andre personen var helt sprø:p

Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017

"Dip", "chew", "skoal" osv går i underleppa der borte ja. Helt mongo spør du meg. Tror det er slik at tobakken de bruker til "dip" er helt annerledes, og hele produktet generelt er litt mer fuktig.

I følge wikipedia: "Dip tobacco, unlike the Swedish variant snus, often causes the user to produce excess saliva while dipping." Men tror ikke det er noe stort problem å stappe det i overleppa om man ønsker det.

 

Så på det programmet på discovery med han karen som reiser rundt og prøver svære anleggsmaskiner, og her om dagen var han på en papirfabrikk i sverige. Og så spurte han amerikanern om han svensken pleide å "chew tobacco", og så tok dem en klype med oppmalt flis hver og stappa den i kjeften. Amerikaneren stappa det i underleppa, og svensken stappa det i overleppa. Begge så på hverandre som om den andre personen var helt sprø:p

 

Haha, festlig :p

 

Men jeg er ikke så glad i at det renner så jævlig, jaja, får se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...