Daniel09 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ellers har jeg lagt merke til at Skruf Orginal portion er den eneste snusen som er utsolgt både her og der i Stavanger distriktet. Må være den mest populære snusen her omkring. Synes og den er meget god, men har måttet nøye meg med andre portion snuser rett som det er da Skruf orginal er utsolgt. Oppdaget da at Catch White lakris faktisk er en veldig digg snus. Fikk tak i en boks som var fuktig og god med smak av litt salt lakris..ja vet det kalles damesnus, men den var god. Har det blitt fiksa på Cath White i det siste? Kan ikke huske den smakte såpass godt før? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Da var man tilbake fra Sverige. Ble ikke kjøpt av så mye forskjellig som jeg hadde planlagt, men plukka med meg N & J Strong Black, 1847 White og Onico+ Ginseng & Guarana blant annet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Er ikke Onico nikotinfri? Ginseng & Guarana har jeg aldri hørt om før. Gief rapport! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Er ikke Onico nikotinfri? Jo, tenkte ikke over det før jeg kom hjem Det var liksom "GINSENG OG GUARANA, WHAT?!" som kom først i tankerekken. Men sikkert greit å ha liggende og ta en når man bare har lyst til å ha noe under leppa. ..eller bomme bort til de partysnuserne av noen kompiser jeg har. Tenkte å skrive en anmeldelse eller en rapport i løpet av morgendagen tenkte jeg Endret 13. mars 2010 av raid2 Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Var i Svinesund i dag og kjøpte med meg 10 bokser general maxi, egentlig holdt jeg meg kunn til løs, men siden tannkjøtte mitt ble helt etset bort, så måtte jeg gå over til en potion som ikke gnager sånn, jeg klarer alltså ikke lenger skruf i leppen, gjør for vondt Har bare snusa 2 år og er veldig nøye med tannpussen Men det er jo konnsekvenser som sakt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 etter 2 år med snusing, tåler jeg fortsatt ikke lukta. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Med mindre jeg ikke har hatt en pris på lenge, liker jeg ikke ikke lukta. Endret 14. mars 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Var i Svinesund i dag og kjøpte med meg 10 bokser general maxi, egentlig holdt jeg meg kunn til løs, men siden tannkjøtte mitt ble helt etset bort, så måtte jeg gå over til en potion som ikke gnager sånn, jeg klarer alltså ikke lenger skruf i leppen, gjør for vondt Har bare snusa 2 år og er veldig nøye med tannpussen Men det er jo konnsekvenser som sakt. General Maxi hadde vært fin hadde det ikke vært for at det er så ekstremt lite økonomisk å kjøpe det da en boks bare inneholder 12 porsjoner tror jeg det var :/ Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 General Maxi inholder 13-14 faktisk (: Men siden det er en av de eneste posesnusene som har nok nikotin og som jeg orker å ha i leppa så må jeg bare bruke litt ekstra på dette (: Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Er ikke Onico nikotinfri? Jo, tenkte ikke over det før jeg kom hjem Det var liksom "GINSENG OG GUARANA, WHAT?!" som kom først i tankerekken. Men sikkert greit å ha liggende og ta en når man bare har lyst til å ha noe under leppa. ..eller bomme bort til de partysnuserne av noen kompiser jeg har. Tenkte å skrive en anmeldelse eller en rapport i løpet av morgendagen tenkte jeg Prøvde å bare bruke Onico i noen uker. Funket ikke så bra, fikk bare vondt i leppa Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Skrev en anmeldelse av den nikotinfrie porsjonsnusen Onico Ginseng og Guarana: Navn: Onico+ Ginseng og Guarana (OBS: nikotinfri) Bilde Utseende: Grå plastboks med detaljer i sølv og grønt med sort skrift. Standard lokk. Designet er innbydende og friskt. Ingen masete skrift og man får den informasjonen man behøver med en rask titt (type, altså porsjon, samt smak). Det eneste minuset er at det ikke står beskrevet at det er white. Det skal nevnes at jeg ikke har erfaring med dette merket fra før, så det kan være at alle snusene deres er av typen white. En av de finere boksene på markedet. 9 av 10 Lukt: Lukten er en blanding av tyggegummi og energidrikk (Battery, Red Bull osv). Absolutt en frisk duft, men det kan fort bli litt for mye for enkelte. 7.5 av 10 Smak: Frisk smak med et hint av den typiske energidrikksmaken. Om man dytter på prisen med tunga får man en liten smak av tyggegummi. Greit om man liker tyggegummi med fruktsmak, men jeg foretrekker helst tobakksmak. 8 av 10 Konsistens: Snusen er av typen "white", så den er mindre fuktig enn normale porsjonsnus. Den er litt tørrere enn både Skruf og General White. Renner naturlig nok tilnærmet null, selv etter lang tid. 9 av 10 Effekt: Det er en nikotinfri snus, så effekten er deretter. Siden den inneholder Guarana inneholder den også koffein: 5mg per pris. Kjente et lite kick/ble litt mer våken, men mindre det man får av å drikke en vanlig energidrikk. Velger å ikke sette karakter her, da det er en nikotinfri snus. Oppsummering: Fin boks, frisk smak og duft, men kan bli litt overveldende. Pluss for koffeininnhold. Anbefaler å prøve denne om du prøver å trappe ned på snusbruken, men kjøp én boks først. 8 av 10 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Da har jeg endelig prøvd Skruf xtra sterk porsjon. Ikke halville, men posene var mindre enn de "vanlige" til skruf. Overraskende. Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Men er det noen som kan komme med et forslag utenom general orginal portion som ikke lager så store sår i leppa? ikke foreslå skruf, det er et helvette for meg Endret 14. mars 2010 av Melk styrker kroppen Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Men er det noen som kan komme med et forslag utenom general orginal portion som ikke lager så store sår i leppa? ikke foreslå skruf, det er et helvette for meg Gøteborgs Rapé. Ikke dum snus! Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Gøteborg rape blir jeg nesten litt kvalm av i lengden men takk for forslaget Endret 14. mars 2010 av Melk styrker kroppen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Du kan jo prøve 01 eller 02. Har en annen form på posene og renner mindre. 02 er sterkere enn 01. Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hehe har prøvd begge disse før, de går under skruf, de svir no inn i Hel... i leppa for meg :S Har prøvd å ta 1 ukes pause med snusing, da brukte jeg kunn Oliwer twist, men sårene kom tilbake etter en stund Andre forslag? Er ikke no problem om det renner eller om det er løs ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hmm. Løs versjonen til RL er vel mer finkornet om jeg ikke tar helt feil. Veldig lett å bake, og har en god smak. Styrken er som så men. Eller så kan du prøve å variere med hvilken side du har snusen på eller sette den på midten Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Men er det noen som kan komme med et forslag utenom general orginal portion som ikke lager så store sår i leppa? ikke foreslå skruf, det er et helvette for meg Usikker på utvalget i Norge, men prøv noe med "black" i navnet hvis du får tak i. Grovsnus Black, N&J Black osv. De pleier å være litt mildere mot min leppe ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå