Skunkish Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg kjøpte general ekstra sterk portion i dag, der var lokket likt som vanlig.. Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jaja.. men den hadde nok vært i butikken en uke eller noe Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Finnes det Skruf extra stark Løs?? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Finnes det Skruf extra stark Løs?? Jepp. Sjekk narvesen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Lokket gikk over hele toppen av boksen. Stemmer, stemmer. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 General sterk har jag då aldrig sett i butiken. Ska fråga efter den idag. Er det ikke slik at General Sterk er laget for det norske markedet? Vet at General Sterk White Portion er "Norwegian edition", så mulig den vanlige sterke også er det? Sterk White Portion er forresten min favoritt blant porsjonsnus. Grovsnus svart og Onyx kommer like etter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Gjør meg egentlig ingenting om General lokket er blitt mindre. Bruker som regel aldri lokket. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg bruker lokket hyppig. Det er genialt når man er i skoletime, på bussen eller bare sitter VELDIG behagelig når man ser film Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Finnes det Skruf extra stark Løs?? Jepp. Sjekk narvesen Takk Gjør meg egentlig ingenting om General lokket er blitt mindre. Bruker som regel aldri lokket. Samme her Pleier egentlig bare å legge dem i lomma, også når jeg er i nærheten av en do eller søppelkasse, så kaster jeg den/dem der Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 General sterk har jag då aldrig sett i butiken. Ska fråga efter den idag. Er det ikke slik at General Sterk er laget for det norske markedet? Vet at General Sterk White Portion er "Norwegian edition", så mulig den vanlige sterke også er det? Vanlig General Sterk eksisterer ikke(med mindre det har kommet en ny en i det siste). General mini General orginal porsjon General sterk white General ekstra sterk Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Vanlig General Sterk eksisterer ikke HURR DURR Skrev det fordi han jeg quota skrev det. Mente jo selvsagt den på bildet med det old fashion lokket, "extra sterk" Og "vanlig" som i "ikke white". Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Chaini Khaini eller noe.. Kan skaffes i Sverige Indisk snus! Drit nam! Jeg tror jeg smakte den Snunsen i går (hvis de ikke selger flere indiske snuser i sverige) Siden stebroren min var i sverige, så hadde han kjøpt med en sånn grønn mini pakke av den Jeg syns den minna en del om Thunder Frosted, bare ikke like stærk og den har ikke den mint smaken. Jeg likte den Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hei og hallo igjen. Hører mye snakk om Skruf Xtra Sterk. Er den verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hei og hallo igjen. Hører mye snakk om Skruf Xtra Sterk. Er den verdt et forsøk? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Fikk meg herlig Skruf Xtra Sterk Løs i dag En delig med en boks som er litt fuktigere enn den vanlige skruf løsen. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 En delig med en boks som er litt fuktigere enn den vanlige skruf løsen. Hehe Godt å høre at ikke all Skruf Løs her i landet er like tørt som en sekk med sand.. Harrytur i helga Blir å prøve noe ny porsjonsnus denne gangen tenker jeg, i tillegg til Skruf Løs som jeg alltid kjøper. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg kjøpte en boks med General white portion for første gang idag, og jeg må si meg positiv til den. Hadde ikke veldig store forhåpninger på forhånd, men synes det er en god snus! Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg kjøpte en boks med General white portion for første gang idag, og jeg må si meg positiv til den. Hadde ikke veldig store forhåpninger på forhånd, men synes det er en god snus! Jeg blir veldig fort lei den, så etter min erfaring med den er den ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Var på Sørensen i Bergen i går å kjøpte meg en Thunder Frosted Ekstra Sterk, og har bare positivt å komme med. Renner lite, får en litt tyggisaktig smak, og er en veldig bra snus som prikker litt i leppa. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Var på Sørensen i Bergen i går å kjøpte meg en Thunder Frosted Ekstra Sterk, og har bare positivt å komme med. Renner lite, får en litt tyggisaktig smak, og er en veldig bra snus som prikker litt i leppa. Synes og Thunder Frosted var veldig god i starten, men etterhvert ble jeg kvalm av den. Tror den er for søt i lengden for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå