Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

General sterk har jag då aldrig sett i butiken. :dontgetit:

Ska fråga efter den idag.

Er det ikke slik at General Sterk er laget for det norske markedet? Vet at General Sterk White Portion er "Norwegian edition", så mulig den vanlige sterke også er det?

Sterk White Portion er forresten min favoritt blant porsjonsnus. Grovsnus svart og Onyx kommer like etter :)

Lenke til kommentar

Finnes det Skruf extra stark Løs??

Jepp. Sjekk narvesen

Takk :)

Gjør meg egentlig ingenting om General lokket er blitt mindre. Bruker som regel aldri lokket.

Samme her :) Pleier egentlig bare å legge dem i lomma, også når jeg er i nærheten av en do eller søppelkasse, så kaster jeg den/dem der :p

Lenke til kommentar

General sterk har jag då aldrig sett i butiken. :dontgetit:

Ska fråga efter den idag.

Er det ikke slik at General Sterk er laget for det norske markedet? Vet at General Sterk White Portion er "Norwegian edition", så mulig den vanlige sterke også er det?

Vanlig General Sterk eksisterer ikke(med mindre det har kommet en ny en i det siste).

General mini

General orginal porsjon

General sterk white

General ekstra sterk

Lenke til kommentar

Chaini Khaini eller noe.. Kan skaffes i Sverige

Indisk snus!

Drit nam! :D

Jeg tror jeg smakte den Snunsen i går (hvis de ikke selger flere indiske snuser i sverige) :thumbup:

Siden stebroren min var i sverige, så hadde han kjøpt med en sånn grønn mini pakke av den :)

Jeg syns den minna en del om Thunder Frosted, bare ikke like stærk og den har ikke den mint smaken. Jeg likte den :thumbup:

Lenke til kommentar

En delig med en boks som er litt fuktigere enn den vanlige skruf løsen.

Hehe ;)

Godt å høre at ikke all Skruf Løs her i landet er like tørt som en sekk med sand..

Harrytur i helga :thumbup: Blir å prøve noe ny porsjonsnus denne gangen tenker jeg, i tillegg til Skruf Løs som jeg alltid kjøper.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en boks med General white portion for første gang idag, og jeg må si meg positiv til den. Hadde ikke veldig store forhåpninger på forhånd, men synes det er en god snus!

Jeg blir veldig fort lei den, så etter min erfaring med den er den ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

Var på Sørensen i Bergen i går å kjøpte meg en Thunder Frosted Ekstra Sterk, og har bare positivt å komme med. Renner lite, får en litt tyggisaktig smak, og er en veldig bra snus som prikker litt i leppa.

Synes og Thunder Frosted var veldig god i starten, men etterhvert ble jeg kvalm av den. Tror den er for søt i lengden for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...