Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kjipe med General Sterk er at den bare finnes i white portion og ødelegger leppa. Jeg syns selve snusen er veldig god, men ble lei av sår leppe når jeg snuse mye. Gikk tilbake til vanlig Skruf Stark gitt.

Hvis du er sår i leppen, funker det ypperlig med en skruf sterk hvit eller original hvit. De er myke og gode :D. Jeg bruker alltid en av dem dersom jeg får sår leppe av løs eller noe

Lenke til kommentar

Det er litt rart. Før jeg begynte å snuse så kunne jeg godt ha oppi en snus en kvarters tid før jeg kjente kvalmen. Nå etter jeg har sluttet blir jeg uvel bare av å lukte/tenke på snus. Har prøvd å begynne igjen, men det er værre en da jeg startet første gangen.

Jeg blir faen meg kvalm av å se på bilder av folk som snuser, tror det kan være noe psykisk :p

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Sterkere snus (general sterk) svir ikke mer,men virker mest som "tykkere kaffe."

Det er iallefall min mening.

Etter jeg begynte med general mini portion har kostnadene gått ned,og vanlig posesnus kjennes ut som 12 tyggiser.

Endret av biudhveh
Lenke til kommentar

Hei godtfolk, lenge siden sist (har ikke postet i snustråden siden den var på v2 tror jeg).

Har noen en fornuftig forklaring på hvorfor Skruf Sterk (løs) er knusk tørr i norske butikker? Kjøper som regel all snusen min i Sverige, men nå i det siste har jeg ikke hatt tid til å dra over grensa, så derfor har jeg handlet i norske butikker.

Begge boksene jeg kjøpte denne uka er nærmest pulverform. Baking blir bare griseri og "kommando" (eller hva det nå heter -når man bare stapper klypa rett inn) er helt umulig :thumbdown:

Tenkte først på datoen, men nei, de boksene jeg kjøpte har faktisk lenger holdbarhetsdato enn de kjøpt i Sverige.

Den jeg kjøpte i dag: 25.06.2010

Det jeg kjøpte i Sverige i slutten av januar: 28.03.2010

Den jeg kjøpte i dag var i sånn maskin hvor man skanner en kvittering. Den jeg kjøpte forleden dag var i eget snus/kjøleskap. Begge var like tørre :mad:

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler general ekstra sterk og general sterk. Man kan ikke komme og mislike general i en tråd om snus

Liker rett og slett ikke General Portion (alle), vet ikke hvorfor :p General Løs er digg!

Haha, da så :p. Har du prøvd Thunder frosted? Den er en av yndlingene :D

Hei godtfolk, lenge siden sist (har ikke postet i snustråden siden den var på v2 tror jeg).

Har noen en fornuftig forklaring på hvorfor Skruf Sterk (løs) er knusk tørr i norske butikker? Kjøper som regel all snusen min i Sverige, men nå i det siste har jeg ikke hatt tid til å dra over grensa, så derfor har jeg handlet i norske butikker.

Begge boksene jeg kjøpte denne uka er nærmest pulverform. Baking blir bare griseri og "kommando" (eller hva det nå heter -når man bare stapper klypa rett inn) er helt umulig :thumbdown:

Tenkte først på datoen, men nei, de boksene jeg kjøpte har faktisk lenger holdbarhetsdato enn de kjøpt i Sverige.

Den jeg kjøpte i dag: 25.06.2010

Det jeg kjøpte i Sverige i slutten av januar: 28.03.2010

Den jeg kjøpte i dag var i sånn maskin hvor man skanner en kvittering. Den jeg kjøpte forleden dag var i eget snus/kjøleskap. Begge var like tørre :mad:

Mine skruf stark løs har også vært tørre, så jeg sluttet bare å kjøpe dem. Ganske kjipt egentlig, fordi skruf løs var yndlingssnusen min i mange måneder. Det var alt jeg snuste. Den hadde perfekt smak, konsistens og fuktighet. Dette var da den fortsatt het "skruf original løs" og var 50 g. Gode tider ... :(

Lenke til kommentar

Første gang jeg snusa, så snusa jeg Skruf xtra sterk, og jeg kjente etter hvert som den begynte å ta tak at jeg fikk halvhard :p Lurer på om det er noen andre som har kjent det samme?

Du fikk halvhard? :ermm:

Tror det utstyret sitt han tenker på :ph34r: Men nei ikke opplevd det selv :new_woot:

Lenke til kommentar

Første gang jeg snusa, så snusa jeg Skruf xtra sterk, og jeg kjente etter hvert som den begynte å ta tak at jeg fikk halvhard :p Lurer på om det er noen andre som har kjent det samme?

Nei.. Men det er jo kjent at man får høyere blodtrykk under snusing/tobakksbruk. Kanskje du har mye blod i pølsa, og når blodtrykket stiger.. :p

Lenke til kommentar

Det er kun en snus som man aldri blir lei av og det er Skruf orginal portion. Jeg har snust i mange år og prøvd det meste på markedet men det er altid Skruf orginal jeg faller tilbake på. Men har hatt litt problemer med at den har luktet dårlig og har måtte kastet den eller byttet den. Skruf løs er også digg:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...