Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har holdt meg uten snus i ei uke no. Har ikke vært så ille som jeg trodde, untatt all fjertinga Er nok bare noen dårlig mat det ... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Nei, spiser som vanlig. edit: Kan være all farrisen jeg har begynt og drukket istedet for snus Endret 27. februar 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ekkelt. Har reviderat mina tidigare påståenden om Oden portion. Dess smak tilltalade mig inte i början, men har nu kommit att växa för mig. Jag rekommenderar den på grund av dess låga pris, och inte på grund av kvalitén. Lenke til kommentar
evn Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 NÅr på døgnet tar dere den beste prisen? Rett etter dere har våknet, etter mat, etter trening, i hvilken sammenheng? For min del er det etter ei hardcore økt på treningstudioet etterfulgt av et bigass måltid! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 hmm på vei til jobben da tar jeg meg min første snus og det er vel egentlig den beste siden da kjenner jeg nikotinet best Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 definnitivt på morran rett etter man har stått opp Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Når jeg er stappmett etter et måltid er helt klart den beste. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Når jeg er stappmett eller etter at jeg har pussa tenna og ligger i senga klar for å sove. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sove med snus har jeg hatt noen dårlige erfaringer med. Var i starten da så vet ikke om det hadde vært så ille og våkna opp med kjeften smurt inn i snussaft nå^^ Lenke til kommentar
surtei Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Etter trening eller etter ett bedre måltid =) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Sove med snus har jeg hatt noen dårlige erfaringer med. Var i starten da så vet ikke om det hadde vært så ille og våkna opp med kjeften smurt inn i snussaft nå^^ Jeg sover ikke med den, jeg tar den ut når jeg prøver å sove. Pleier alltid kikke litt på serier før etter tannpuss og det er da snusen er digg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ahh, aight. Fikk en boks Skruf orginal white av min søster. Veldig godt og ha et rundt objekt i lomma igjen. Må bare ikke ta helt av nå^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Noen som også synes at snus etter tannpuss er digg? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ser for meg at snus etter tannpuss er kvalmt jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Noen som også synes at snus etter tannpuss er digg? Jeg sa akkurat at jeg digger det Føles ekstra godt om du pusser litt på tannkjøttet også. Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) ey ....Jeg har i det siste begynt å få ett slags hvitt sår der jeg bruker å ha snusn..Ikke stort..men igrunn veldig lite ... og det ser ut som at tannkjøttet rett og slett bare råtner bort. Hendte noen uker siden..så jeg sluttet å snuse i ca 1 uke. Såret var borte etter den uka og jeg kjørte på igjen ...Nå har jeg et nytt ett rett over fortanna..større enn sist og. Denne har faktisk fjernet litt av tannkjøttet på den ene siden, begynner å bli litt skremt : o' Har dere peiling på hva dette er? : D ps, såret ligner veldig mye på slike hvite sår an får etter man har bitt seg selv osv. Endret 28. februar 2010 av Tom-Stian Lenke til kommentar
zennox Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 ..jeg må slutte å vente til dåsa er tom før jeg kjøper ny. faen! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg kjøper alltid ny når boksen er halvfull. Da har du en ny en når den gamle er tom! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 ey ....Jeg har i det siste begynt å få ett slags hvitt sår der jeg bruker å ha snusn..Ikke stort..men igrunn veldig lite ... og det ser ut som at tannkjøttet rett og slett bare råtner bort. Hendte noen uker siden..så jeg sluttet å snuse i ca 1 uke. Såret var borte etter den uka og jeg kjørte på igjen ...Nå har jeg et nytt ett rett over fortanna..større enn sist og. Denne har faktisk fjernet litt av tannkjøttet på den ene siden, begynner å bli litt skremt : o' Har dere peiling på hva dette er? : D ps, såret ligner veldig mye på slike hvite sår an får etter man har bitt seg selv osv. Død hud. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Men neppe noe å bekymre seg for så lenge du er nøye med tannpussen vil jeg tro. Skal du helt til bunns med hva det er så spør du tannlegen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå