Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-ZQr2eN

Har holdt meg uten snus i ei uke no. Har ikke vært så ille som jeg trodde, untatt all fjertinga

Er nok bare noen dårlig mat det ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NÅr på døgnet tar dere den beste prisen?

Rett etter dere har våknet, etter mat, etter trening, i hvilken sammenheng?

For min del er det etter ei hardcore økt på treningstudioet etterfulgt av et bigass måltid!

Lenke til kommentar

Sove med snus har jeg hatt noen dårlige erfaringer med. Var i starten da så vet ikke om det hadde vært så ille og våkna opp med kjeften smurt inn i snussaft nå^^

Jeg sover ikke med den, jeg tar den ut når jeg prøver å sove. Pleier alltid kikke litt på serier før etter tannpuss og det er da snusen er digg.

Lenke til kommentar

ey ....Jeg har i det siste begynt å få ett slags hvitt sår der jeg bruker å ha snusn..Ikke stort..men igrunn veldig lite ... og det ser ut som at tannkjøttet rett og slett bare råtner bort.

Hendte noen uker siden..så jeg sluttet å snuse i ca 1 uke. Såret var borte etter den uka og jeg kjørte på igjen ...Nå har jeg et nytt ett rett over fortanna..større enn sist og. Denne har faktisk fjernet litt av tannkjøttet på den ene siden, begynner å bli litt skremt : o'

Har dere peiling på hva dette er? : D

ps, såret ligner veldig mye på slike hvite sår an får etter man har bitt seg selv osv.

Endret av Tom-Stian
Lenke til kommentar

ey ....Jeg har i det siste begynt å få ett slags hvitt sår der jeg bruker å ha snusn..Ikke stort..men igrunn veldig lite ... og det ser ut som at tannkjøttet rett og slett bare råtner bort.

Hendte noen uker siden..så jeg sluttet å snuse i ca 1 uke. Såret var borte etter den uka og jeg kjørte på igjen ...Nå har jeg et nytt ett rett over fortanna..større enn sist og. Denne har faktisk fjernet litt av tannkjøttet på den ene siden, begynner å bli litt skremt : o'

Har dere peiling på hva dette er? : D

ps, såret ligner veldig mye på slike hvite sår an får etter man har bitt seg selv osv.

Død hud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...