PyrionZ Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Romeo Y Julieta! Eller knox. Første gangen på 3 år at jeg har blitt svimmel av snus nå, etter mange mislykkede forsøk. Kjøpte GES løs, og ble svimmel til de grader av en stor pris. *Juble* Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Romeo y julietta er det verste drittet ever :O Det smaker lakrisfuck som man blir lei av etter å ha bare luktet på det Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Noen som har erfaringer med Lucky Strike Bold? Synes at smaken er veldig General portion. Meget fin boks. Men snusen renner for mye, og smaker ikke som andre, bedre snuser smaker. Vil gi den 5/6 av 10. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hva syns dere om General Sterk porsjon? Kjøpte en boks igår og må si jeg virkelig har savna den! En veldig god snus! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ikke så fan av hvite portion så jeg foretrekker ekstra sterk versjonen eller orginalen Lenke til kommentar
surtei Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 De siste dagene har jeg merket at det svir veldig når eg putter en snus oppi (porsjon). Har og merket at leppen virker litt nummen når jeg ikke har noe oppi, og at strengen krymper dramatisk. Noe farlig i dette? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Du har nok fått et sår under leppa. Bare putt snusen på en av de andre sidene mens det gror. Ikke noe farlig med det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 ville heller anbefalt å la være å snuse fram til leppa har grodd. Selv om du ikke snuser på såret, så kommer det saft fra snusen langs leppa og også da inni såre som gjør at det svir mer og gror tregere. Sånt pleier å være borte i løp av et par, tre dager. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Har verkligen fastnat för kronan. Snuset håller sig fräscht i dosan länge och smaken är mycket bra för ett lågpris-snus. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 ville heller anbefalt å la være å snuse fram til leppa har grodd. Selv om du ikke snuser på såret, så kommer det saft fra snusen langs leppa og også da inni såre som gjør at det svir mer og gror tregere. Sånt pleier å være borte i løp av et par, tre dager. Det er så klart det beste alternativet ja, men er ikke alle som er så gira på 3 dager uten snus Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg fikk spysyken i går. Jeg spiste et rundstykke, og merket at noe var gale. Jeg ble hentet fra skolen, og sov i noen timer da jeg kom hjem. Etter noen par timer, spydde jeg som faen. Etter det bare hang jeg rundt og drakk vann uten å spise. I dag spiste jeg 2 hamburgere og tok en skruf xtra stark. Jeg tror ikke jeg noen sinne har følt så mye av en snus det var deilig. ble sykt avslappet og la meg ned. Nå går det egentlig veldig fint. På tide med en ny skruf stark, litt pepsi max og den nyeste House episoden Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ble skuffa over xtra sterk , den levde ikke til forhåpningene mine Dog bare porsjon Kjøpte løs versjonen og den var mye bedre. Akkurat nå så er jeg sår i leppa pga løsen Lenke til kommentar
mopani Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hva syns dere om N&J black? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hva syns dere om N&J black? Til å være white portion er den faktisk veldig god syns jeg, som navnet sier er det en white version av orginalen syns jeg. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Likte ikke smaken på black no' særlig. Smakte ekkelt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Har holdt meg uten snus i ei uke no. Har ikke vært så ille som jeg trodde, untatt all fjertinga Endret 26. februar 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har holdt meg uten snus i ei uke no. Har ikke vært så ille som jeg trodde, untatt all fjertinga Unntatt all... what? :| Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har merket at når jeg ikke har snus, går jeg og fjerter som f. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Snus er lakserende så det skulle vel egentlig være omvendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå