Cryztek Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er det ikke slikt at når man er 16 så er det lov å bruke tobakk/nikotin varer.. Du har vel lov så lenge foreldrene dine går med på det? men du har ikke lov og kjøpe Lenke til kommentar
Elwor Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Er det ikke slikt at når man er 16 så er det lov å bruke tobakk/nikotin varer.. Du har vel lov så lenge foreldrene dine går med på det? men du har ikke lov og kjøpe Nice, 18 på å kjøpe, det vet jeg Endret 18. februar 2010 av Elwor Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Det er ikke lov å bruke heller, derfor de under 18. ikke har lov å kjøpe. Det er derimot ikke straffbart. Men ikke straffbart og lovlig er to forskjellige ting. Alt dette "det er lov å bruke, men ikke kjøpe"-greiene er bare for dumt. Om en 15-16åring hadde hatt lov å snuse, ville han hatt lov til å kjøpe snus også. Så greit er det. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 hmm. er ikke så mye inne på lover og sånt men på en annen side >_> *note to self* ikke sett cola-snus flasken i nærheten av cola-drikke flasken når du skal spille og er veldig konsentrert og de prisene som er i cola-snus flasken er på randen til og være muggne Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hva skal åpnes, Skruf Xtra Sterk eller Skruf Sterk? Første svaret "vinner" Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hehe, da blir det Xtra Stark og Cola med en episode Dexter i kveld Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Heldig gris :love: Noen som har erfaringer med å bestille snus fra nettet og hente fra ett postkontor i sverige? Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Burde vel funke fint det med Poste restante? I hvert fall det en kamerat av meg gjorde med mopeddeler fra England. Hvorfor ikke bare kjøpe den i sverige? Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Offroad wintergreen løs sin smak er nam. Offroad wintergreen løs sin konsistens er AKKURAT som smaken... Furu! Det er jo faen meg en klynge med blaute furunåler i hele dåsa jo! Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Offroad wintergreen løs sin smak er nam. Offroad wintergreen løs sin konsistens er AKKURAT som smaken... Furu! Det er jo faen meg en klynge med blaute furunåler i hele dåsa jo! Det er vel egentlig ikke snus heller da tror jeg, mere som dip. Endret 1. mars 2010 av -Perry- Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 *Pang* Er ganske sikker på at Offroad er vanlig snus det og. Selv om det smaker te Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 *Pang* Er ganske sikker på at Offroad er vanlig snus det og. Selv om det smaker te Det ser jo ut som vanlig rulle tobakk som er ganske våt med god smak Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 *Pang* Er ganske sikker på at Offroad er vanlig snus det og. Selv om det smaker te Det ser jo ut som vanlig rulle tobakk som er ganske våt med god smak Begynte faktisk å lure på ett sekund på om det var snus ja Det står jo SNUS på lokket da, så var litt dumt å lure på akkurat den Lenke til kommentar
mopani Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Noen tips til porsjonsnus? Har snusa en del nick & johnny og skruf original i det siste. Vil ha en snus som er sterk og som ikke renner med en gang.. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det blei General sterk porsjon.. Lenge sia jeg har prøvd den Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) *Pang* Er ganske sikker på at Offroad er vanlig snus det og. Selv om det smaker te Det ser jo ut som vanlig rulle tobakk som er ganske våt med god smak Begynte faktisk å lure på ett sekund på om det var snus ja Det står jo SNUS på lokket da, så var litt dumt å lure på akkurat den Kom på det når du sa det nå ja Endret 1. mars 2010 av -Perry- Lenke til kommentar
drz Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Noen tips til porsjonsnus? Har snusa en del nick & johnny og skruf original i det siste. Vil ha en snus som er sterk og som ikke renner med en gang.. skruf sterk. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Noen tips til porsjonsnus? Har snusa en del nick & johnny og skruf original i det siste. Vil ha en snus som er sterk og som ikke renner med en gang.. Jeg vil foreslå Lab 02. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 usikker på hvilken snus jeg skal velge har nå kronan løs ,ettan løs,probe whisky,knox,romeo y julieta portion ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå