Carl Sagan Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvordan er det å snuse frukttobakk i forhold til vanlig snus mtp. helse (spesielt tannhelse)? Takk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Annerledes mtp at du ikke får i deg nikotin. Ellers er det jo ganske likt. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Etter 3 år med nikotin føler jeg meg ferdig. Klarte å slutte å snuse, men føler frukttobakk har vært den beste løsningen på snusfrie filmkvelder. Jeg tenkte helst på hvordan frukttobakk var for tennene og helsen, det er jo nikotin i frukttobakk og. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Åherre, har enda igjen 26 dåser jeg må selge etter å ha solgt snus for rundt 450 kr, når jeg selger til 30 kr stk. 01 slår ikke særlig an hos meg, så må bli kvitt dem. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg tenkte helst på hvordan frukttobakk var for tennene og helsen, det er jo nikotin i frukttobakk og. What? Da kan vi umulig tenke på samme greia. Jeg veit ihvertfall at onico var et helvete for tennene til mange og SM fikk store utgifter pga den. Måtte lage om oppskriften på snusen og slikt. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg tenkte helst på hvordan frukttobakk var for tennene og helsen, det er jo nikotin i frukttobakk og. What? Da kan vi umulig tenke på samme greia. Jeg veit ihvertfall at onico var et helvete for tennene til mange og SM fikk store utgifter pga den. Måtte lage om oppskriften på snusen og slikt. Bruker ikke onico. Frukttobakk som man får i utlandet til vannpiper. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Bruker ikke onico. Frukttobakk som man får i utlandet til vannpiper. Ah, sånn sett ja. Trodde du mente snus mtp at dette er snustråden :| Det finnes en egen tråd for vannpipeprat, prøv å spørre i den du. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg lurte på hvordan frukttobakk var i forhold til snus mtp helseskader, derfor er vel dette tråden? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 jeg fokuserte på: Jeg tenkte helst på hvordan frukttobakk var for tennene og helsen og det passer ikke i tråden. Hvordan det er i forhold til snus gjør selvfølgelig det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Åherre, har enda igjen 26 dåser jeg må selge etter å ha solgt snus for rundt 450 kr, når jeg selger til 30 kr stk.01 slår ikke særlig an hos meg, så må bli kvitt dem. Jeg tar gjerne noen bokser, jeg. Mye skal du ha pr? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg også Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Går ut på dato 16 mars tror jeg, var det første lasset jeg fikk var. Nja, kan jo fint sende. Er svenskpris så urimelig? rundt 30 kr altså. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Kan jeg ta 5 bokser? Edit: Tenkte over nå at kjøp og salg er vel ikke lov på forumet... Burde nok ta dette et annet sted. Endret 17. februar 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Grei den, om noen vet om hvordan prisene er og hvordan det er med frakt/betaling osv? Edit: altså hvordan man får pengene ved levering, er det en cod løsning? Endret 17. februar 2010 av LegitSuperstar Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Grei den, om noen vet om hvordan prisene er og hvordan det er med frakt/betaling osv? Edit: altså hvordan man får pengene ved levering, er det en cod løsning? Oppkrav tenker jeg. Men pm er nok best på det her, så du ikke får bråk med mods pga det. De pleier å bli bra pissed av sånt. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hei! Er det noen som vet hvor det er mulig å få kjøpt noen av disse merkene i nærheten av Skien/Porsgrunn: -Probe Whiskey -Montecristo -Knox Føler det er på tide å prøve noe nytt (snuser stort sett Lucky Strike eller Røda Lacket pose snus). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Probe selges kun i Sverige meg kjent. Knox har folk her inne sagt finnes i Larvik(husker jeg riktig), men det er også en snus jeg kun har sett i Sverige. Montecristo løs selges også kun i sverige, men porsjonen er å finne på bensinstasjoner og slikt rundt i osloområdet ihvertfall. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Köpte Oden Snus Classic idag. Riktigt äckligt. Men priset var bra: endast 20 SEK. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Det er fuckings gratis. Lenke til kommentar
Elwor Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er det ikke slikt at når man er 16 så er det lov å bruke tobakk/nikotin varer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå