Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte helst på hvordan frukttobakk var for tennene og helsen, det er jo nikotin i frukttobakk og.

What? Da kan vi umulig tenke på samme greia. Jeg veit ihvertfall at onico var et helvete for tennene til mange og SM fikk store utgifter pga den. Måtte lage om oppskriften på snusen og slikt.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte helst på hvordan frukttobakk var for tennene og helsen, det er jo nikotin i frukttobakk og.

What? Da kan vi umulig tenke på samme greia. Jeg veit ihvertfall at onico var et helvete for tennene til mange og SM fikk store utgifter pga den. Måtte lage om oppskriften på snusen og slikt.

Bruker ikke onico. Frukttobakk som man får i utlandet til vannpiper.

Lenke til kommentar
Grei den, om noen vet om hvordan prisene er og hvordan det er med frakt/betaling osv?

Edit: altså hvordan man får pengene ved levering, er det en cod løsning?

Oppkrav tenker jeg. Men pm er nok best på det her, så du ikke får bråk med mods pga det. De pleier å bli bra pissed av sånt.

Lenke til kommentar

Hei!

Er det noen som vet hvor det er mulig å få kjøpt noen av disse merkene i nærheten av Skien/Porsgrunn:

-Probe Whiskey

-Montecristo

-Knox

Føler det er på tide å prøve noe nytt (snuser stort sett Lucky Strike eller Røda Lacket pose snus).

Lenke til kommentar

Probe selges kun i Sverige meg kjent. Knox har folk her inne sagt finnes i Larvik(husker jeg riktig), men det er også en snus jeg kun har sett i Sverige. Montecristo løs selges også kun i sverige, men porsjonen er å finne på bensinstasjoner og slikt rundt i osloområdet ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...