Oldheim Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 En venn og jeg prøvde å sniffe skruf løs en gang på en fest. Det var helt forferdelig. Svidde som faen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Det var definisjonen på idioti, så skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det var definisjonen på idioti, så skulle bare mangle. Var det ikke du som tok det under forhuden? Eller blander jeg med noen andre nå, kan veldig godt være at jeg gjør det^^ Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Prøvde Thunder Frosted idag, sabla sterk snus som smakte tyggis! Selges den på tobakksforretninger? Selger den på Mix Massevis av nikotin, og smaker kjempegodt MEN, når den begynner å renne, så smaker det litt kunstig og "mektig" syntes jeg. Så liker ikke rennesmaken. Men elelrs er den kjempegod Rart.. jeg har aldri engang sett dåsa jeg får ta meg en letetur når jeg kommer til stavanger på fredagen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Done that Hvorfor er jeg ikke overrasket Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tøm et par stikkpiller og fyll med snus? kan jo være det neste store på markedet? Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tøm et par stikkpiller og fyll med snus? kan jo være det neste store på markedet? Vil ikke det svi hull på tarmveggen? altså ha samme effekt som e-coli? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tøm et par stikkpiller og fyll med snus? kan jo være det neste store på markedet? Vil ikke det svi hull på tarmveggen? altså ha samme effekt som e-coli? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Det var definisjonen på idioti, så skulle bare mangle. Var det ikke du som tok det under forhuden? Eller blander jeg med noen andre nå, kan veldig godt være at jeg gjør det^^ Pfh, det har vel alle gjort en eller annen gang. Eller fryktelig mange som i mitt tilfelle. Porsjon vel og merke. Ikke gjør det vondt heller. Er bare sært. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Pfh, det har vel alle gjort en eller annen gang. Eller fryktelig mange som i mitt tilfelle. Porsjon vel og merke. Ikke gjør det vondt heller. Er bare sært. Er vel ganske sært og pakke noe under forhuden? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Er vel ganske sært og pakke noe under forhuden? Mtp hvor mye omtale slikt har fått måtte det jo prøves. Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er vel ganske sært og pakke noe under forhuden? Mtp hvor mye omtale slikt har fått måtte det jo prøves. Er iallefall ikke mange innpå her som har kommet til å innrømt det Og det blir bare dummere når du gjør det uten at noen vet det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Og det blir bare dummere når du gjør det uten at noen vet det Jeg ser ikke helt relevansen, men det er jo ikke noe jeg har tilfeldigvis gjort når jeg har sitti aleine forran pcen og posta på forumet. Det er dares jeg har fått av kamerater på fester. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fant Skruf Xtra Sterk i helga. Var ikke noe spesielt sterk i forhold til skruf sterk. Smakte godt though. I tillegg til Lucky Bold Loose! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er vel ganske sært og pakke noe under forhuden? Mtp hvor mye omtale slikt har fått måtte det jo prøves. Hvordan var det? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Hvordan var det? Fryktelig oppskrytt. Ikke gjør det vondt og ikke merker du no mer av nikotinen. Føles bare rart og feil å ha noe plassert et sted som absolutt ikke er mekka for oppbevaring av stæsj. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvordan var det? Fryktelig oppskrytt. Ikke gjør det vondt og ikke merker du no mer av nikotinen. Føles bare rart og feil å ha noe plassert et sted som absolutt ikke er mekka for oppbevaring av stæsj. Haha, hadde absolutt sett for meg noe ala: *Stikke under forhuden* *Bli grønn* *Utrolige spasmer og vridninger* *Ligge med nikotin overdose* Men kudos for at du prøvde! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fryktelig oppskrytt. Ikke gjør det vondt og ikke merker du no mer av nikotinen. Føles bare rart og feil å ha noe plassert et sted som absolutt ikke er mekka for oppbevaring av stæsj. Vill tro at "gud" ikke mente at vi skulle pakke noe under/i "mekka" Prøv en dott med sprit under armhulen du, har hørt at det skal være kraftige saker Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Ikke like interessant du. Ikke trur jeg det vil fungere spesielt bra heller. Men back to snusdiskusjon, ikke sprit, forhud og sære ting jeg har gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå