Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Prøvde Thunder Frosted idag, sabla sterk snus som smakte tyggis! Selges den på tobakksforretninger? Har ikke sett den i dagligvarebutikker, foreløbig bare på Narvesen. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Thunder frosted er en ekstremt god snus spør du meg, men kunne nok ikke snust den fast. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg føler at jeg burde prøve noe nytt. Har snust General løs og skruf løs nå i gud vet hvor mange måneder... Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg føler at jeg burde prøve noe nytt. Har snust General løs og skruf løs nå i gud vet hvor mange måneder... hva m kronan eller ettan løs Lenke til kommentar
zennox Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ettan er genial kosesnus! Prøvde forøvrig Skruf Xtra stark i dag, for sterk for min smak, selv om skruf stark har vært favoritten i en god stund. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg føler at jeg burde prøve noe nytt. Har snust General løs og skruf løs nå i gud vet hvor mange måneder... hva m kronan eller ettan løs Kronan har en ganska vag smak som inte står i rang med General portion. Dessutom skiljer sig inte smaken märkvärdigt ifrån General portion, i alla fall inte till det bättre eller 'exotiskare'. Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg begynnte å lure litt, hvorfor heter det snus? Man lukter jo ikke på det, eller man kan jo, men dere tar poenget. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tror kanskje det har noe at det stammer fra snuff som man tar inn igjennom nesa. Usikker da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Man gjorde det før. i "gamledager" så sniffet man inn snusen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Man gjorde det før. i "gamledager" så sniffet man inn snusen. Usikker på om det var rein snus, men kan godt være. Hva fikk egentlig deg til å ta turen innom her`? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Pappa fortalte at oldefar "sniffa" snus. og hvis du ser på Emil i lønneberget så sniffer faren/bestefaren til Alfred snusen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Pappa fortalte at oldefar "sniffa" snus. og hvis du ser på Emil i lønneberget så sniffer faren/bestefaren til Alfred snusen Som sagt jeg var usikker så du har sikkert rett. Men hvorfor er du i denne tråden? You don't belong here, you don't even snus Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Var bare innom and you dont even snus! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Var bare innom and you dont even snus! Sant det Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jammen jeg liker denne tråden! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg liker morra di, men det betyr ikke at jeg henger rundt hun. (hele tiden) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg liker morra di, men det betyr ikke at jeg henger rundt hun. (hele tiden) Sånn for å ikke gå helt ot så prøvde jeg en General mini, ja jeg ta en prell uten og sprekke og begynne igjen, var litt festlig i og med at man føler seg som en kjempe når man knar den, ellers så var den gode General smaken der. Uvandt med en så liten porsjon og det var heller ubehagelig. Var en som hadde kjøpt feil til 2 kompiser når han skulle kjøpe for de. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 "Snusen" de stappa i nesa var ikke snus. Det var grove tobakksblader. Finnes masse info om det rundt på nettet. Var noe franskmenna starta på med 1700tallet om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 "Snusen" de stappa i nesa var ikke snus. Det var grove tobakksblader. Finnes masse info om det rundt på nettet. Var noe franskmenna starta på med 1700tallet om jeg husker rett. Var det jeg også mente det var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå