Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-141017
Hvor kan jeg få tak i urtesnus e.l. som kan erstatte vanlig snus? Skal prøve å slutte. :)

Kjenner en som slutta med å proppe seg med godteri :hmm:

Skeptisk, tviler på at hu virkerlig var avhengig.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017
Nja jeg ser for meg at det kan dempe noe, men du har fortsatt den massive irritasjonen over å ikke få snuse som ikke går vekk uansett hva du gjør.

"Snus" godteriet :p

Lenke til kommentar

åja! sånn å forstå. tenkte siden snus demper godtersug o.l.

Men hørtes veeldig merkelig ut, og selv om jeg ikke har prøvd det regner jeg med at du forstatt får den store irritasjonen.

Dagene jeg er helt uten snus er det vanskelig å være blandt folk, irriterer meg over alt av småting. Virker jo som ei kjerring.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017
åja! sånn å forstå. tenkte siden snus demper godtersug o.l.

Men hørtes veeldig merkelig ut, og selv om jeg ikke har prøvd det regner jeg med at du forstatt får den store irritasjonen.

Dagene jeg er helt uten snus er det vanskelig å være blandt folk, irriterer meg over alt av småting. Virker jo som ei kjerring.

Tenkte bare å spise masse godteri :p

Men, tenkte på å ta godteriet under leppa hvis man må ha noe under leppa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hvor kan jeg få tak i urtesnus e.l. som kan erstatte vanlig snus? Skal prøve å slutte. :)

De jeg har snakket med som prøve å slutte å snuse så er det vanskelig å erstatte snusen med Onico/nikotinfri snus. Tror det beste er å slutte brått.

Lenke til kommentar
Hvilken snus anbefaler dere å teste om man har en kompis som er en tur over dammen og er villig til å ta med noen bokser/pakker?

N&J portion er den jeg anbefaler mest, men har du prøvd den så har du jo alltid noen godbiter; general ekstra sterk løs/portion general løs, thunder løs/portion/frosted og grovsnus løs.

Endret av Antipedoaction
Lenke til kommentar

Hva synes dere om general ekstra sterk løs? De siste gangene jeg har prøvd den, har jeg alltid fått forferdelig vonde sår under leppen, så mistet litt sansen for den. Første gang jeg prøvde den var jeg i himmelen :D satt der innpå kinoen og var drittspent. Den skuffet ikke. Jeg har aldri følt meg så ruset bare av snus som første gang jeg prøvde den

Lenke til kommentar
Hva synes dere om general ekstra sterk løs? De siste gangene jeg har prøvd den, har jeg alltid fått forferdelig vonde sår under leppen, så mistet litt sansen for den. Første gang jeg prøvde den var jeg i himmelen :D satt der innpå kinoen og var drittspent. Den skuffet ikke. Jeg har aldri følt meg så ruset bare av snus som første gang jeg prøvde den

Jeg liker den godt! Selvom den siste boksen jeg hadde var nær ved å gå ut på dato, så den var noe tørr. Jeg blir mer påvirket av porsjonsnusen enn av løsen, men løsen smaker 10 ganger bedre.

GES løs er en av snusene som fortsatt svir litt under leppa, liker det :)

Lenke til kommentar

Gen ES er digg den. Fin å bake, og digg med nikotin.

Lenke til kommentar
Har dere noen gang opplevd irritert tannkjøtt pga GES løs? Jeg tenker dette skal være den neste jeg kjøper, så jeg burde kanskje ta en aldri så liten snuspause før det

Att tandköttet blir irriterat tyder på att Snusen fungerar som den skall.

Det é inget å oroa sig för! :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...