plaskedamm Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Lengre tid mellom vær pris, så odens løs. Må være chill:P som han sa Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 kaffe,snus og en god tur på dritern er en perfekt start på jobbdagen Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 kaffe,snus og en god tur på dritern er en perfekt start på jobbdagen jepp ettan eller kronan passer som perkfeft til det som morra snus Lenke til kommentar
vinkelsliper Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Va heter den snusn med den største nikotin mengden across the globe? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Va heter den snusn med den største nikotin mengden across the globe? tipper odens løs men er ikke sikker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 kaffe,snus og en god tur på dritern er en perfekt start på jobbdagen Kaffe og snus på morgenen er skremmende godt. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 god natt snusere ,tar avsluttnings snus nå . Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 noen som har laget hjemmelagetsnus av rulletobakk ? ble det bra ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 noen som har laget hjemmelagetsnus av rulletobakk ? ble det bra ? Hvor i alle dager fikk du den ideen fra? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg skal dyrke tobakk og lage hjemmelaget snus hvis prisene (haha) fortsetter å gå opp så mye Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg skal dyrke tobakk og lage hjemmelaget snus hvis prisene (haha) fortsetter å gå opp så mye Hahahaha, nå lo jeg høyt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg skal dyrke tobakk og lage hjemmelaget snus hvis prisene (haha) fortsetter å gå opp så mye Du kan sikkert klare å fremstille et produkt som du kan bruke til å innta nikotin, men noe godt kommer det neppe til å smake. Aner du hvor mange tilsetningstoffer det er i snus? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Mest trolig så kommer det vel til å smake tobakk, noe feks Grovsnus gjør fra før av. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 noen som har laget hjemmelagetsnus av rulletobakk ? ble det bra ? Hvor i alle dager fikk du den ideen fra? kjenner en som lagde av rulletobakk type rød 3,smak: han det smakte ok ren tobakkssmak Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Jeg var på shell i dag og da så jeg lucky strike loose Skal prøves ^^ Edit: Shell i namsos Endret 8. februar 2010 av paraxsystemz Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg var på shell i dag og da så jeg lucky strike loose Skal prøves ^^ Edit: Shell i namsos Høres godt ut. Har bare prøvd white porsjonen, men den var god! Lenke til kommentar
Tr4x Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jaja , nå husker dere kanskje ikke meg O.o Begynte og snuse noen tråder tilbake ... Nå går det snus som bare det! Har prøvd litt av hvert men er ikke så VELDIG begeistret for Skruf Stark osv ... River godt , men smaker piss! Ville bare høre litt annbefalinger av 3 utplukte snuser! Thunder Frosted Offroad Frosted Skruf Tränbær Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nå er jeg ferdig med skruf xtra stark boksen Må si jeg er litt glad for og bli ferdig med den for den var egentlig ikke noe særlig. etter og ha snust hele boksen må jeg si at den renner en god del etter hvert, snussaften er helt jævlig (bitter som f) og lukten er kraftigere enn vanlig skruf stark. Den blir nok ikke kjøpt så mye her i gården nei. Nå er det rett tilbake til gode skruf stark white syns det beggyner og bli litt størrelse på pyramiden min også Lenke til kommentar
huggy Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har en pose liggende med ca 200 bokser God stemning! Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 hei. Nå har jeg ikke snust på 5 dager uten om en stk løs general når jeg var full. Altså jeg har sluttet!!! Og det går helt fint, anbefaler alle og gjøre det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå