Dravde Den Feite Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Lenge siden jeg har vært her. I mellomtiden har jeg snuset en boks med Offroad Wintergreen (løs) kjøpt på Pucken v Hamar vest, i Hamar. Ganske god snus, men kun til lemping, kan ikke bakes. Ellers så har jeg kost meg en del med ettan og grovsnus, og bestilt meg fjorten bokser med snus til påsken! Da blir det fire general løs, fire nick and johnny porsjon, tre gøteborg porsjon og tre general white. I morgen skal jeg ha meg en boks med snus til en lang busstur og en kjedelig helg som barnevakt. Tror jeg skal gå for general løs, men nå som alle snakker om den nye Xtra sterke snusen til Skruf blir jeg i tvil! Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 tok en whisky probe portion i stad ikke imponert over smaken ? smaker ugg noen som har prøvd Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ellers så har jeg kost meg en del med ettan og grovsnus, og bestilt meg fjorten bokser med snus til påsken! Da blir det fire general løs, fire nick and johnny porsjon, tre gøteborg porsjon og tre general white. Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
Onomatrix Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har fått min sterke forkjælighet, for general ekstra sterk igjen. Den er fantastisk! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) tok en whisky probe portion i stad ikke imponert over smaken ? smaker ugg noen som har prøvd http://www.northener.com/upload/catalog/ca..._northerner.jpg Probe whiskey er jo en godsnus. Alltid en slager. Som kosesnus that is, ikke fast. Endret 4. februar 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Probe er fin den, men litt om gangen. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 nå har tatt flere probe whisky den smaker bedre nå, va i starten(eller at den ene posen var dårlig) god til helgesnus . flere som har vært borti at noen poser smaker annerledes enn de andre i boksen ? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fatter ikke at folk klarer å lempe Har prøvd så mange ganger men det failer hver gang.. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 baker hver gang feiler også når jeg prøver å lempe funker bare ikke... Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Jeg pleier å lempe, i og med at jeg merker nikotin bedre av det, syns det er deiligere i leppa også, former seg liksom etter den. Å lempe er jo slett ikke en kunst. Tar en klype neddi boksen og presser den sammen nede i boksen og rett oppi leppa, noen ganger funker det bra å hjelpe til med tunga om snusen er litt tørr også. Endret 6. februar 2010 av Antipedoaction Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Aldri prøvd å lempe jeg, litt redd for å få snus i hele kjeften. Får prøve en gang snart da, hørtes lettere ut enn jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
rapisrape Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg pleier å bake den så ''løst som mulig''. Oppdaga nettopp at den gode gamle sylinderen ikke gir effekt mer, så jeg presser bare snusen sammen slik at den henger, så rett opp i leppa. Dette reduserer levetiden på den og jeg kan max ha den i i 2 timer før hele tenna er fulle av snus. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Prøvde å lempe nå for første gang.. Går greit foreløpig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Er det bare meg eller må noen andre også sjøsette en neger etter en skruf stark prell? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Er det bare meg eller må noen andre også sjøsette en neger etter en skruf stark prell? say woot? Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Er det bare meg eller må noen andre også sjøsette en neger etter en skruf stark prell? say woot? Han mener vel om man må på dass å drite etter en pris med skruf xD Noe i snusen som gjør det kansje ? Endret 6. februar 2010 av paraxsystemz Lenke til kommentar
vinkelsliper Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Er det bare meg eller må noen andre også sjøsette en neger etter en skruf stark prell? say woot? Han mener vel om man må på dass å drite etter en pris med skruf xD Noe i snusen som gjør det kansje ? Det å drite er et godt tegn på va man bør holde seg unna:) Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Er det bare meg eller må noen andre også sjøsette en neger etter en skruf stark prell? say woot? Han mener vel om man må på dass å drite etter en pris med skruf xD Noe i snusen som gjør det kansje ? Trodde som regel det kom ut andre veien da ikke av baken men har aldri merket noe om at jeg må drite etter en skruf stärk prell Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 ettan løs er dasssnus Lenke til kommentar
vinkelsliper Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Lengre tid mellom vær pris, så odens løs. Må være chill:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå