drz Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 vet noen om hvor man kan få kjøpt skruf xtra sterk i bergen sentrum =) Har bare sjekket narvesen eller om det er 7eleven rett utenfor mcdonalds.. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Vel. Definer renne. Noen digger snussafta, andre avskyr den. Jeg på min side spytter ut prisen tvert porsjonen begynner å renne, men løs'en sitter godt i et par timer. Si meg, er det ikke meningen at snusen skal renne? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Vel. Definer renne. Noen digger snussafta, andre avskyr den. Jeg på min side spytter ut prisen tvert porsjonen begynner å renne, men løs'en sitter godt i et par timer. Si meg, er det ikke meningen at snusen skal renne? Det er veldig individuelt.. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Meningen at den skal renne? Da hadde den nok vært våtere generelt, slik at den hadde begynt med en gang. Jeg har snusa i 3 år nå, og unngår fortsatt porsjonsnus som renner veldig. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Min mening er at det er godt når det renner litt, men når det blir for mye, så blir det rett og slett ubehagelig. Om det har vært poenget har jeg bare laga snus-saft i et glass, og drukket det. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Støtter den konklusjonen, egentlig. Litt derfor jeg foretrekker løs, den renner ikke på samme måte som porsjon. Når porsjon renner så renner det noe inn i helvete og smaker direkte jævlig, men jeg tar meg selv ofte i å "sutte" på løsprisen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg liker at snus renner, men det er bare noen div. typer... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg mener nå at snus skal renne. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 De få gangene jeg snuser porsjon (når jeg må bomme) elsker jeg at den renner. Jeg leker gjerne med snusen i munnen, på tunga og i kinnenen Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvorfor? Fordi det er slik jeg liker det. Lenke til kommentar
frds Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det vil jo alltid bli opp til hver enkelt om de liker at prellen renner eller ikke. Personlig pleier jeg å ta ut prellen når den renner. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg liker at den renner, men ikke for mye. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Var ikke så veldig imponert over skruf xtra stark egentlig. Smaken var ganske bitter, men det kan man leve med så lenge den sparker kraftig fra seg. Men det gjorde den ikke så mye heller. Var bare litt sterkere enn skruf stark, så jeg skjønner ikke helt hvorfor de produserte den. Med bare meg som måleinstrument, ville jeg sagt at nikotinnivået lå på ca. 15-17 mg/g Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Men nikotinivån skall inte vara för hög. Nåväl, är man en supersnusare så vill man kanske ha en hög nikotinnivå. Men i annat fall är det bara onödigt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Men nikotinivån skall inte vara för hög.Nåväl, är man en supersnusare så vill man kanske ha en hög nikotinnivå. Men i annat fall är det bara onödigt. Nemlig. Virker litt fjortis for meg å absolutt skulle ha den sterkeste snusen bare på trass. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Smak og behag. Hvis man først kjøper "skruf XTRA (!) stark", så er det bare rimelig å forvente et høyt nikotinnivå. Hvorfor ville man ellers kjøpt den? Smaken? Den er forferdelig bitter Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Skal kjøpe den i mårra. kan gi til bake mld! Snuser selv Skruf Stark. Kjenner ikke nikotinen lenger. Så forventer at den skal vær sterkere Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Smak og behag. Hvis man først kjøper "skruf XTRA (!) stark", så er det bare rimelig å forvente et høyt nikotinnivå. Hvorfor ville man ellers kjøpt den? Smaken? Den er forferdelig bitter Bitter? Som du sade "Smak och behag". Gjoer wel, ock laat alt ondt bestaa. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Smak og behag. Hvis man først kjøper "skruf XTRA (!) stark", så er det bare rimelig å forvente et høyt nikotinnivå. Hvorfor ville man ellers kjøpt den? Smaken? Den er forferdelig bitter Bitter? Som du sade "Smak och behag". Gjoer wel, ock laat alt ondt bestaa. Ikke kveruler. "Smak og behag" betyr omtrent det samme som "To each their own" på engelsk. Jeg refererte altså ikke til snusens smak, men til at alle er forskjellige og liker forskjellige ting. Men ja, snusen smakte utrolig bittert jeg ville sammenlignet den med Claq Qui Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå