Cryztek Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Behold the: Skruf Xtra stärk!! n&j øverst skruf xtra stärk nederst Har akkurat pakket en inn så kommer tilbake senere med smak osv Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Ser flott ut. Samme størrelse som vanlig skruf porsjon altså? Hakket større enn SW sine? Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 SNUSEN er jo real.. Må bare få tak i den vill kjenne om det er noen forskjell fra skruf sterk til xtra sterk HAr noen prøvd xtra sterk eller?? ja, den smaker litt sterkere, sikkert mer nikotin i den også, men det vet jeg ikke, for jeg kjenner akuratt like mye av dem begge. Veldig variert om man får våte eller tørrere( blir feil og si tørre) poser. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvor får man kjøpt Skurf Xtra Sterk ? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Mine kan vel sies og være litt våte da den la i gjenn litt brun "saft" på snus lokket og n&j gjorde det ikke. Vil si den er litt sterkere da den "svir" (kiler? ) litt under leppa i motsetning til vanlig skruf stärk. @greven Kjøpte min på en mix? kiosk, rema 1000 hadde den ikke her i alle fall Endret 3. februar 2010 av Cryztek Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvor får man kjøpt Skurf Xtra Sterk ? Hjelper og si hvor du bor. Om den ikke er i noen av butikkene dine enda så kommer den nok etterhvert. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Den snusen så blaut ut. Var kanskje bare bildet, men... Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Den snusen så blaut ut. Var kanskje bare bildet, men... er nok bare bildet den kjennes ganske fast ut når man klemmer på den. @Aleksmy så bor jeg i bodø står på siden mener jeg Men kiosken hadde den men ikke butikken. Sjekket akkurat og skruf xtra stark kommer i løs også Skruf hjemmeside Endret 3. februar 2010 av Cryztek Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Behold the: Skruf Xtra stärk!! n&j øverst skruf xtra stärk nederst Har akkurat pakket en inn så kommer tilbake senere med smak osv Den snusen såg altfor våt ut Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Den er ganske vår ja men har ikke beggynt og renne enda, har hatt den i siden jeg postet for 1time og 20min siden Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Var på Sørensen Tobakk i Bergen idag, der hadde de Skruf Extra sterk(nekter å bruke "xtra") både portion og løs.. Kjøpte en portion.. Merker at de er litt våtere, sikkert pågrunn av de nettopp er kommet i butikkene, ellers god styrke og ingen andre forskjeller fra Skruf sterk. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hva med lucky strike loose? Noen som har sett noe til den ennå? Bor i Oslo, om noen vet om noen steder som har fått den inn. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Vel eh... Jeg har enda ikke tatt ut den snusen jeg tok inn 15.30 så eh... den renne meget lite kan jeg si. god smak ikke helt som de andre skruf typene men et godt avbrekk Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Meeeget vanskelig for å tro deg på den dessverre.. At det ikke renner på 4.5 timer er vanskelig å tro. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Vel. Definer renne. Noen digger snussafta, andre avskyr den. Jeg på min side spytter ut prisen tvert porsjonen begynner å renne, men løs'en sitter godt i et par timer. Lenke til kommentar
hip hopopotamus Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er det noen andre her ute som snuser røda lacket? Merker jeg klarer å ha den i fred fra andre snusere!! Ble så stooka når det kom ny etiket:) evig snus.avhengigheten er stor huff. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Meeeget vanskelig for å tro deg på den dessverre.. At det ikke renner på 4.5 timer er vanskelig å tro. Det får så være kan hende jeg ikke la merke til det, var litt opptatt så glemte den helt av. ble dog deilig med trippelskjerm på pc'n Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er det noen andre her ute som snuser røda lacket? Merker jeg klarer å ha den i fred fra andre snusere!! Ble så stooka når det kom ny etiket:) evig snus.avhengigheten er stor huff. Röda lacket goes pride. *Suck* Vad fan har ariskt, Nordiskt snus med homofili att göra? http://www.belowtheclouds.com/2008/07/22/r...ket-goes-pride/ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Har følelsen at Röda er "hat-merket" til alle som har snust en stund. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Meeeget vanskelig for å tro deg på den dessverre.. At det ikke renner på 4.5 timer er vanskelig å tro. Det får så være kan hende jeg ikke la merke til det, var litt opptatt så glemte den helt av. ble dog deilig med trippelskjerm på pc'n Ååå, då e det fullt mulig.. Det har jeg gjort mange ganger før, skjønner ikke at plutselig har det gått mange timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå