Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føles som om jeg snuser for første gang hver gang jeg baker meg en stooor prell nå. Går for tiden mest i posesnus fordi jeg ikke ønsker å bli for vant til store menger nikotin, men det så usakelig deilig å kjenne at snusen går til hodet.

Kos. :)

Endret av ttt
Kommentar til sletta innlegg er fjerna
Lenke til kommentar

God dag alle sammen ;)

Hyggelig med et snus forum, har lest v5 og 6 også.

Vil fortelle litt om mine snus vaner:

Av løs, er det general jeg bruker, den smaker godt lukter godt og renner lite etter min mening.

Har også prøvd å ha i meg litt Scruf, men er itte så glad i skruf i det hele tatt.

Porsjn byr på mye morro:

South state- veldig god, renner noe, men smaker fantastisk.

N&J- Den er god den, smaker te ^^ er ganske glad i den, men ble litt lei, da jeg ikke får så mye nikotin ut av den hehe.

General- General er alltids godt, men liker da best, den sterkeste som er av dem.

Scruf Tranebær- Smaker etter min mening hoppetau og er ikke å se mye å lomma mi, med mindre det ikke er igjen noen av de andre jeg foretrekker

Pall Mall-Smaker nada ifølge meg, men noe nikotin er det jo alltids hehe

Så min store favortitt : Lucky strike:Smaker og lukter fantastisk, renner omtrent aldri og er min favoritt.

Nå har jeg jo hoppet over mange mange typer, men de kommer jeg til etter hvert. Tar "favorittene" mine først.

Husker første gang jeg gikk løs på noe sterkere snus, enn den såkalte "jente" snusen. Det var sjokket sitt det, ble både veldig varm og svimmel, men fy fader for en deilig effekt.

Noen som kan komme med en god anbefaling til diverse porsjon og løs, som selges i Norge?

Lenke til kommentar

Skrev her for et par poster siden at jeg har hatt sug siden jeg slutta, og skulle slutte å lese her i fare for å sprekke igjen...

VEL..

Jeg sprakk massift forrige LAn jeg var på.

Kjøpte meg en boks Skruf rød portion og kjørte trippel-bleie hele kvelden, hadde konstant snus-rus og var evig lykke.

Jeg har nå gitt meg igjen, og prøver å bekjempe suget så godt jeg kan!

Lenke til kommentar
Hva er aødersgrensen på danskebåten? er født i 1992 (17årgammel) og lurer på hva aldersgrensa + prisen på en stock general porsjon er på danskebåten. Evt hvor vanskelig er det å få kjøpt?

Jeg fikk kjøpt der i fjor, og jeg er ikke 18. Alt de spurte om var boardingkort, jeg kjøpte ikke tårn da, men 7 bokser. 34 kr boksen mener jeg det var i novmember.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...