mopani Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Den så jo artig ut. Noen som har smakt den? Hvor får man egentlig kjøpt Offroad? Har aldri sett den i noen butikk eller kiosk.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Den slumper opp litt her og der, men jeg har aldri sett den i byer. Kun bensinstasjoner på småsteder. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Sjokolade og bringebærsmak? Høres veldig... spesielt ut. Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Sjokolade og bringebærsmak? Høres veldig... spesielt ut. Spesielt er kanskje ikke rette ordet? Forresten så får du Offroad på tobakksforretninger det ligger en i omtrent alle byer Lenke til kommentar
Sleuth Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Sjokolade og bringebærsmak? Høres veldig... spesielt ut. Det høres ganske spesielt ut ja. Har fått en nylig... uhm... åpenbaring.. om at general original portion faktisk er ekstremt god. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Mest sannsynelig har det blitt tatt opp over 100 ganger allerede, men jeg kjører på! Hva synes folket om Skruf Tranebær? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Sjokolade og bringebærsmak? Høres veldig... spesielt ut. Det høres ganske spesielt ut ja. Har fått en nylig... uhm... åpenbaring.. om at general original portion faktisk er ekstremt god. Den er god ja, men hvertfall jeg går lei etter en boks Mest sannsynelig har det blitt tatt opp over 100 ganger allerede, men jeg kjører på! Hva synes folket om Skruf Tranebær? Går også lei veldig fort, men fortere enn general porsjon. Lenke til kommentar
Sleuth Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Sjokolade og bringebærsmak? Høres veldig... spesielt ut. Det høres ganske spesielt ut ja. Har fått en nylig... uhm... åpenbaring.. om at general original portion faktisk er ekstremt god. Den er god ja, men hvertfall jeg går lei etter en boks Som de fleste snus går jeg også veldig fort lei general (spesielt siden jeg overlevde litt i sommerferien på altfor tørr general original) Mest sannsynelig har det blitt tatt opp over 100 ganger allerede, men jeg kjører på! Hva synes folket om Skruf Tranebær? Går også lei veldig fort, men fortere enn general porsjon. Tranebær er god til tider, men jeg synes ikke den er så god som folk vil ha det til. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Skruf Originial Porsjon. Ingenting er bedre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Skruf Originial Porsjon. Ingenting er bedre. Skruf orginal føler jeg er undervurdert ja. En snus jeg kan holde på med enstund kan holde på med en stund ja Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Mm. Renner meget lite. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hva er deres favorittsnus? Velg en løs og en portion. Jeg syns N&J original portion er desidert best av portion snus og general løs er den beste snusen etter min mening. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Løs: General Porsjon: Som sagt, Skruf Original. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Mest sannsynelig har det blitt tatt opp over 100 ganger allerede, men jeg kjører på! Hva synes folket om Skruf Tranebær? Forferdelig. Snus SKAL SMAKE SNUS, IKKE MINT, IKKE LAKRIS, IKKE TRANEBÆR! /dagens rant Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Løs: General Portion: Nick and Johnny strong Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Mest sannsynelig har det blitt tatt opp over 100 ganger allerede, men jeg kjører på! Hva synes folket om Skruf Tranebær? Forferdelig. Snus SKAL SMAKE SNUS, IKKE MINT, IKKE LAKRIS, IKKE TRANEBÆR! /dagens rant Hehe, og du snuser hva? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Løs: Knox/Grovsnus Porsjon: Nick and Johnny. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hehe, og du snuser hva? Nick and Johnny stort sett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Og nå til, Hvor lang tid bruker folket på en snusboks? Selv føler jeg meg en som storsnuser, og det går vel ca. 1 boks på litt over en dag. Kan vare lengre, men da "sparer" jeg. ^^ Edit: Er portion ja, så det er kanskje ikke så rart. Ops! Endret 31. januar 2010 av medlem-161766 Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Og nå til, Hvor lang tid bruker folket på en snusboks? Selv føler jeg meg en som storsnuser, og det går vel ca. 1 boks på litt over en dag. Kan vare lengre, men da "sparer" jeg. ^^ Edit: Er portion ja, så det er kanskje ikke så rart. Ops! Jeg snuser mest porsjon så kan ha en boks i en uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå