Aleks Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er det mulig for oss nordmenn å kjøpe snus på northener.com? Har lurt på dette en stund siden norske kroner ikke er et alternativ der. Er ikke lov til å bestille snus inn til Norge siden det ikke er Norsk skrift på boksene. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Er det mulig for oss nordmenn å kjøpe snus på northener.com? Har lurt på dette en stund siden norske kroner ikke er et alternativ der. Er ikke lov til å bestille snus inn til Norge siden det ikke er Norsk skrift på boksene. Det må være den mest patetiske grunnen jeg har hørt Vi har en sugen regjering Endret 25. januar 2010 av Cryztek Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Snus koster nesten 80 kr i kiosker i bergen nå :O Koster 75 på narvesen i Porsgrunn, løs er jeg litt usikker på, de har (nesten) alt av snus da Hva syntes dere om Skruf Extra Sterk? Say what?? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er det mulig for oss nordmenn å kjøpe snus på northener.com? Har lurt på dette en stund siden norske kroner ikke er et alternativ der. Nope, det går ikke. Jeg sendte dem en mail en gang og lurte på hvorfor de ikke sendte til Norge. "Norge har egne utsalgssteder for snus, og derfor har vi ikke lov å selge til nordmenn." Utrolig kjipt. Kunne spart ganske mange kroner på å bestilt derfra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fikk mailen fra Skruf idag, å det er bare ett rykte. De gir ikke bort gullbokser, det gjør heller ikke General. Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fikk mailen fra Skruf idag, å det er bare ett rykte.De gir ikke bort gullbokser, det gjør heller ikke General. Hmm, rart.. Har til og med møtt en person med gullboks. Han sa hvertfall at han hadde fått den da han sendte inn 100 tomme bokser til skruf. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Forrige side sa du at han hadde sendt inn 50 bokser...? Er det kanskje du som har satt i gang dette ryktet? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har sett både gull og sølvbokser til salgs i Sverige.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har sett flere med gull og sølvbokser, disse er kjøpt på glitter og gullsmeder. Disse boksene er "fake" og de har garantert ikke fått de fra Skruf o.l snus selskaper. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) hvor mye betaler dere for snusen , der i svinesund/charlottenberg ? tenker på både løs og portion snusen i charlottenberg varierer veldig i pris fra merke til merke . men rundt 330-340 for portion og 375-390 for løs per stock var noe slik hvis jeg ikke tar feil:P men der jeg handler er det rundt 255 kr stocken for portion ( ikke charlottenberg) Endret 25. januar 2010 av Exiztzor Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Forrige side sa du at han hadde sendt inn 50 bokser...? Er det kanskje du som har satt i gang dette ryktet? Nei, var en venn av meg som husket ikke helt riktig, men trodde det var rundt 50. Til dere andre, vet ikke om dere trodde det, men jeg mente alså ikke bokser av ekte gull!! Bare gullfarget metall. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Til dere andre, vet ikke om dere trodde det, men jeg mente alså ikke bokser av ekte gull!!Bare gullfarget metall. Ahaaaaaaaaaaaaaaa......... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Til dere andre, vet ikke om dere trodde det, men jeg mente alså ikke bokser av ekte gull!!Bare gullfarget metall. Du sier det, altså? Takk for at du oppklarte det. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Skal på Roskilde til sommern. Får jeg kjøpt snus i Danmark? Eller må jeg drasse med meg et tårn eller noe? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Såvidt jeg har forstått er det bare norge og sverige som selger snus i eu(?) Hvertfall i skandinavia, det er jeg ganske sikker på. Så tror du må ta med et tårn. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Danmark selger noe såvidt jeg veit. Island er jeg usikker på, men tviler sterkt. edit: Færøyene selger også snus, men den er litt annerledes den vi får her. Endret 26. januar 2010 av Nyhus Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Faen, er det absolutt ingen plass man kan få tak i thunder eller offroad snus her i norge? Endret 26. januar 2010 av geedoo Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Danmark selger noe såvidt jeg veit. Island er jeg usikker på, men tviler sterkt. edit: Færøyene selger også snus, men den er litt annerledes den vi får her. Island selger i hvertfall ikke snus. Var en fyr som fikk flere tusen i bot for smugling av tobakk når han hadde en boks i baklomma. I Danmark får man kjøpt diverse steder, men mest i nord/steder hvor det er mye nordmenn/svensker. Faen, er det absolutt ingen plass man kan få tak i thunder eller offroad snus her i norge? Har du prøvd slike spesielle butikker som spesialiserer seg på tobakk? Som f.eks. den på Nationaltheatret. Der har de masse snus jeg ikke har sett noen andre steder. Endret 26. januar 2010 av Olum Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Faen, er det absolutt ingen plass man kan få tak i thunder eller offroad snus her i norge? Majoren tobakk har begge. Hadde værtfall før jul hakke vært der siden. Lenke til kommentar
Tr4x Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hei alle sammen ^^ Jeg skal skaffe meg en ny boks med snus og vet ikke hvilken jeg skal velge osv ... :S Jeg har prøvd før , men det er ikke mye ;S TIl sammen har jeg hatt 3 bleier med General Original , 2 bleier med general Sterk ( Litt for sterk nå i starten syntes jeg :S ) og 1 bleie med General White Portion... Nå skal jeg som sagt ut og få tak i en til ... Da lurer jeg på : Burde jeg ha Portion eller Løs? Hvilken portion/løs burde jeg gå for her i starten? PS: Jeg likte ikke General Original så godt :O Vet nesten alle syntes det er himmelen i starten , men funka ikke helt for meg ... Noen tips ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå