Oldheim Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Snus koster nesten 80 kr i kiosker i bergen nå :O Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Snus koster nesten 80 kr i kiosker i bergen nå :O Koster 75 på narvesen i Porsgrunn, løs er jeg litt usikker på, de har (nesten) alt av snus da Hva syntes dere om Skruf Extra Sterk? Lenke til kommentar
Syn Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det samme jeg mener om all annen Skruf. Smaker møkk, lukter dritt men er sterk. Fun fact: Jeg kjenner en kar som jobber i en kiosk, de har fått beskjed om å spørre absolutt alle som kjøper Skruf om legg, ettersom det er et flertall underaldrene som snuser nettopp skruf Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Haha, er ikke så glad i Skruf jeg heller, men måtte jo prøve den da Lenke til kommentar
Syn Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ja såklart, har jo prøvd jeg og, sist jeg prøvde var Skruf stark white portion, den var vond den! Ble rett og slett litt kvalm av smaken Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ja såklart, har jo prøvd jeg og, sist jeg prøvde var Skruf stark white portion, den var vond den! Ble rett og slett litt kvalm av smaken Æsj ja, vis jeg først skal snuse Skruf, så skal det enten være løs eller Stark/Original:) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Hvis jeg skal snuse skruf så snuser jeg skruf, samme hvilken! I den boksen jeg har nå av Skruf sterk porsjon white, har 2 poser godt i stykker i kjeften! Det er for dårlig. Endret 23. januar 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Noen som vet om de skal slutte å selge Ettan?Har vært på Narvesen, 7/11 og Coop, og de sa at de ikke tar inn Ettan mer. Løs? Det er krise om de slutter med den. Jeg snuser nok Ettan til at Narvesen fortsetter å ta den inn Betaler forøvrig 85kr boksen på kiosker i Oslo nå. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Begynner å merke på lommeboka at jeg snuser mer nå enn før.. tidligere var det ca 1 boks i uka, nå er det 3 bokser i uka.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Noen som vet om de skal slutte å selge Ettan?Har vært på Narvesen, 7/11 og Coop, og de sa at de ikke tar inn Ettan mer. Løs? Det er krise om de slutter med den. Løs ja, Ettan pose er ugg. Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Broren til en venn av meg hadde en sånn Skruf-gullboks. Jeg hørte at man måtte sende in 50 skruf bokser til adressen dems? er det noen som vet om dette fortsatt går eller ikke? hvis det går, isåfal hvor kan jeg lese om det? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Waaaaaaaat? Det må sjekkes! er stor fan av skruf Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Skjønner ikke helt hva folk liker så godt med skruf. Lukter falskt og smaker det samme. N&J og general snusene er jo 1000 ganger bedre. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Kan være at jeg startet med skruf fra dag1 som gjør at jeg liker den best. har prøvd andre snus typer men faller alltid tilbake på skruf N&J er god ja men den er ikke fast dog Endret 24. januar 2010 av Cryztek Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Waaaaaaaat? Det må sjekkes! er stor fan av skruf Si ifra om du finner ut noe om det Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Si ifra om du finner ut noe om det Fant rimelig lite på google fant ikke bilde av boksen en gang. kan hende at det var en annen snus? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Broren til en venn av meg hadde en sånn Skruf-gullboks. Jeg hørte at man måtte sende in 50 skruf bokser til adressen dems? er det noen som vet om dette fortsatt går eller ikke? hvis det går, isåfal hvor kan jeg lese om det? Aldri hørt om det der med Skruf, men jeg vet mange tror SM driver av slik med Generalbokser - noe de ikke gjør. Så sjekk med produsenten før du sender inn boksene dine og betaler masse porto for ingenting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Tror ikke på dette med gull skruf bokser, men sendte en mail til dem så jeg venter på svar. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg hørte også noe om at at SM drev med dette og begynte å spare opp bokser. Jeg sendte dem en mail, men fikk svar om at dette er noe de ikke gjør. Hvordan alle har fått det for seg at dette går, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er det mulig for oss nordmenn å kjøpe snus på northener.com? Har lurt på dette en stund siden norske kroner ikke er et alternativ der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå