Nord-Skandinav Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Nå har jeg testa Nick & Johnny Black, og må si jeg er meget fornøyd. God smak som varer lenge. Om det ikke er kun tobakksmak får så være, den er god likevel. Lukta minnet veldig om Göteborgs Rapè synes jeg. Hadde også bra punch i lang tid. Om de hadde brukt samme posedesign som 01/02, så hadde den blitt enda bedre. Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Mora mi jobber på Tidemands og kom hjem med en vareprøve. Om den ikke er i butikkene enda, tipper jeg man kan finne den snart. du tror ikke du kan spørre din kjære mor om når denne blir å finne på markedet? og kan vi få se noen bilder og høre litt mer om den? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg spurte, men hun hadde faktisk null anelse om når den kommer på markedet. Jeg har dessverre ikke noe bilde av den. Boksen er av metall, med litt mindre diameter enn det som er standard. Til gjengjeld er boksen litt høyere. Den inneholder 45 gram, men på grunn av formen ser det ikke ut som noen allerede har forsynt seg av den når den åpnes første gang. Den er svart på siden med skriften "LUCKY STRIKE - STRONG LOOSE" i rødt. Toppen er rød, med "LUCKY STRIKE - LOOSE" skrevet i svart. I en sirkel rundt er det presset inn i metallet "TRADITIONAL SNUS - MADE IN SWEDEN". Med andre ord: en meget elegant boks. Jeg kommer til å bruke den boksen fast uansett hvilket snusmerke jeg bruker. Boksen er utrolig vanskelig å åpne (en av kompisene mine måtte faktisk gi seg), men det er verdet det med tanke på hvor fin boksen er. Jeg har allerede klart å lage noen bulker langs kantene. Det gjør egentlig ikke noe siden den får et enda tøffere utseende og lokket er heller ikke blitt noe løsere. Den har en ganske sterk lukt, men absolutt ikke vond. Den er lett å bake, men kanskje litt for myk. Jeg får saft på fingrene mens jeg baker den. Smaken er omtrent den samme som Lucky Strike porsjon, men jeg merker også at den ligner litt på Ettan lös. Hvor sterk den er vet jeg ikke, men jeg merker at den river mer i leppa enn General og Ettan. Alt i alt en meget god snus jeg kommer til å kjøpe når den kommer på markedet. Jeg kan også meddele at de andre som fikk smake den i dag, likte den veldig godt, så det er ikke bare meg Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 http://northerner.com/upload/catalog/cache..._northerner.jpg ligna den litt på den der? blei fryktelig nysgjerrig på dette. menmen, jeg får holde øyne og ører oppe etter noe som helst. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det er nok den der ja, leste på nettet for noen uker siden at den skulle komme! Litt sterkere enn vanlig er den også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 http://northerner.com/upload/catalog/cache..._northerner.jpg ligna den litt på den der? blei fryktelig nysgjerrig på dette. menmen, jeg får holde øyne og ører oppe etter noe som helst. Det er akkurat den boksen der. Er den på markedet alt? Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 ifølge northener.com er den det Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nei, den er ikke på markedet. Det står at dem venter å få den inn i uke 5, så man kan forhåndsbestille den. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er det lenge siden romeo y julieta portion kom til norge? Fant det ut når jeg så den i butikken i stad. Første gang jeg prøvde den i dag, vel..den smakte pepper. Ikke noe spesielt god Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 hva mener folket om 3 ankare portion ,god smak men mild er min mening Lenke til kommentar
rapisrape Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som har prøvd "Blå"? Syntes den er helt fantastisk! Lett å bake, lukter veldig godt, smaker fantastisk, holder seg i veldig bra i leppa og den har passe styrke. Pleier å ta å veksle mellom den og General. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg er ikke så begeistret for Blå. Jeg synes den er ganske tungvinn å bake og jeg får litt sår leppe av den. Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 selv syntes jeg blå er en flott snus. den både lukter og smaker tobakk, noe jeg setter pris på. og det faktum at den er litt tungvinn å bake gjør det som en liten premie når du er ferdig. men du får mest smak av å bare lempe den inn i leppa, da renner den fint og godt! Lenke til kommentar
Lokmotiv Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Den Lucy Stike´n Hørtes God Ut, Den Må Jeg Få Prøvd Når Den Kommer Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 koser meg me røda lacket løs .mmm hva synes dere om den ? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 koser meg me røda lacket løs .mmm hva synes dere om den ? Har ikke prøvd den på veldig lenge.. Men, husker den som en lett snus å bake, men lite styrke.. En god nybegynnersnus.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Noen som vet om de skal slutte å selge Ettan? Har vært på Narvesen, 7/11 og Coop, og de sa at de ikke tar inn Ettan mer. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Da var 5 bokser GES i boks<3 Pluss en boks med Skruf Xtra Stark/Sterk Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 hvor mye betaler dere for snusen , der i svinesund/charlottenberg ? tenker på både løs og portion Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 42portion og 50løs ca i charlottenberg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå