Cryztek Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tror jeg hørte om noen i tråden her som sa noe om å bruke pringles bokser til å frakte over tollen, så det ikke ser ut som du har snus men pringles i stedet. Genialt! kjøp en tube med lim også så kan du lime i gjenn forseglingen etterpå så det ser ut som den ikke er åpnet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Det der er tidenes eldste triks og jeg er villig til å tippe ballene på at tollerne sjekker sånt. Lenke til kommentar
Heiturpottur Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Har det noe å si på hvilke side av leppa du putter snusen inn? En eller annen sa (insert side her) fordi hvis man la i den motsatte siden så skadet man en blodåre som gikk opp til hjernen o_O" Anbefalinger av mild (og god ) posesnus for nybegynnere anyone? Endret 17. januar 2010 av Heiturpottur Lenke til kommentar
brk Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Herlig tråd og topic. Noen som har bestilt snus/skrå fra USA? Har lyst til å teste variantene de har "over there" Tenker på lovlighet/kostnader og hvor mye man kan kjøpe. snuset i.. tja 25år? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Herlig tråd og topic. Noen som har bestilt snus/skrå fra USA? Har lyst til å teste variantene de har "over there"Tenker på lovlighet/kostnader og hvor mye man kan kjøpe. snuset i.. tja 25år? Det er egentlig ikke lov og bestille snus inn i norge men var vel et par som hadde gjort det lengre bak i tråden mener jeg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Er mange som har gjort det, men før var det lovlig. Nulltoleransen på snushandel over nettet er ikke så gammel. Lenke til kommentar
brk Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Råttent gjort. Enn om man får det som "gave"? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hva mener folket om Grovsnus porsjon? Har blitt skikkelig glad i General Porsjon men leter etter noe med mere tobakkssamk. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Vil teste ut en ny type som jeg aldri har prøvd før og som de sannsyligvis har på Rema/Ica. Har prøvd N&J, Skruf, General (vanlig og ES) og Lucky Strike. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Råttent gjort. Enn om man får det som "gave"? Usikker, men tviler sterkt på at det hjelper noe. Lenke til kommentar
Heiturpottur Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har det noe å si på hvilke side av leppa du putter snusen inn? En eller annen sa (insert side her) fordi hvis man la i den motsatte siden så skadet man en blodåre som gikk opp til hjernen o_O" Anbefalinger av mild (og god ) posesnus for nybegynnere anyone? noen? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Grovsnus porsjon er mild og har grei tobakkssmak. Ellers har du Kronan som er både billig og grei. Du kan jo egentlig ta å sjekke anmeldelsene på trådens førsteside. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Har det noe å si på hvilke side av leppa du putter snusen inn? En eller annen sa (insert side her) fordi hvis man la i den motsatte siden så skadet man en blodåre som gikk opp til hjernen o_O" Anbefalinger av mild (og god ) posesnus for nybegynnere anyone? noen? 01 tror jeg skal være grei for nybegynnere *i frykt for dobbeltinnlegg så legger jeg dette inn her * I søken på den "ny" snus følelsen stappet jeg to skruf sterk white og en 02 under leppa som gir en total av 34,6mg nikotin Får se hvor dette går Endret 18. januar 2010 av Cryztek Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Smakte Lucky Strike Loose for første gang i dag. Jeg har aldri sett den før. Den hadde en god og sterk smak. Virket litt som en skarpere Ettan, men kjenner den gjenkjennelige smaken fra Lucky porsjon. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Smakte Lucky Strike Loose for første gang i dag. Jeg har aldri sett den før. Den hadde en god og sterk smak. Virket litt som en skarpere Ettan, men kjenner den gjenkjennelige smaken fra Lucky porsjon. Hvor fant du den ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Mora mi jobber på Tidemands og kom hjem med en vareprøve. Om den ikke er i butikkene enda, tipper jeg man kan finne den snart. Endret 19. januar 2010 av Olum Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Mora mi jobber på Tidemands og kom hjem med en vareprøve. Om den ikke er i butikkene enda, tipper jeg man kan finne den snart. Heldiggris Så det kommer en lucky strike løs nå? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg regner med det. Det var en fin metallboks, men omtrent umulig å åpne Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Typisk problem med Lucky Strike Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Nå er jeg lei av 02. Smaker jo null og niks, og man kjenner jo ikke at man har en snus under leppa. Da er jo litt av poenget med snus borte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå