Oldheim Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 jeg kjøpte 7 montecristo porsjon i dag med en tabbe. De kostet 52,50 kr stk, som faktisk er ganske bra.men jeg kommer til å bli drittlei Hvordan er det mulig å ta så feil? Haha, jo, det er bare sånn som skjer noen ganger neida, var ikke jeg som kjøpte. Jeg skulle ha 3 general ekstra sterk og 3 skruf sterk hvit eller montecristo. Det var tomt for alt bortsett fra den sistnevnte Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 En kollega av meg kjøpte også denne snusen. Veldig god, men ikke mer enn en boks i halvåret. Uansett er prisen veldig bra, den kostet mye mer før? Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nå har jeg glemt å prøve 01 og 02 igjen.. Må huske det imorgen! Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 En kollega av meg kjøpte også denne snusen. Veldig god, men ikke mer enn en boks i halvåret. Uansett er prisen veldig bra, den kostet mye mer før? Ja, jeg ble ganske sjokkert :O 52,90 for 1 var det visst. på ica Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har ikke lagt noe særlig merke til at 02 renner noe mindre jeg, kanskje på den første boksen, men kjøpte den i går renner like mye som vanlig portion snus Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kva synes folket om at snusprisane er aukt så kraftig etter nyttår? Er jo blitt enda meir dyrare enn sigaretter! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Liker det selvfølgelig dårlig. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kva synes folket om at snusprisane er aukt så kraftig etter nyttår? Er jo blitt enda meir dyrare enn sigaretter! Det er teit? Hvem i denne tråden tror du liker det? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kva synes folket om at snusprisane er aukt så kraftig etter nyttår? Er jo blitt enda meir dyrare enn sigaretter! Syns det er fryktelig greit! Har jo mer en nok spenn alikevell lol. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 É dé? Priserna é ganska bra hār. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Kor mykje kostar ein boks med General Løs der da? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Kva synes folket om at snusprisane er aukt så kraftig etter nyttår? Er jo blitt enda meir dyrare enn sigaretter! Hvor mye har det gått opp? Har kjøpt 5 bokser med N&J og 5 bokser med Skruf Sterk Porsjon på flyplassen nå nylig, så blir nok ikke med det første at jeg kjøper snus på butikken.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 É dé? Priserna é ganska bra hār. Svenskene har forstått det med tobakk og alkoholpriser. Vi litt vestover derimot. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 hvor mye får man ta med fra sverige egentli?200Gram tobakk/snus? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er vel 5 bokser løs eller 10 bokser portion, 250g kan det stemme? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 stemmer det. Meeeen, who cares. Tollen er jo ikkje ute etter å ta folk med litt for mykje snus. Så ein fire sylindere går fint det ^^ Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 stemmer det. Meeeen, who cares. Tollen er jo ikkje ute etter å ta folk med litt for mykje snus. Så ein fire sylindere går fint det ^^ Jævlig dritt HVIS de faktisk stopper deg da Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hva koster det å fortolle om man tar med seg noen sylindere ekstra da? Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hva koster det å fortolle om man tar med seg noen sylindere ekstra da? Innbiller meg at det blir de samme prisene som å kjøpe i Norge hvis det må betales toll(?) Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tror jeg hørte om noen i tråden her som sa noe om å bruke pringles bokser til å frakte over tollen, så det ikke ser ut som du har snus men pringles i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå