Konnis Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Btw, har et spørsmål til. Snusing fører jo til gule tenner, men; Gjelder dette i samme grad porsjonssnus? Løssnus er jo logisk, da snusen faktisk er i direkte kontakt med tennene, og det havner små snusfragmenter i sprekkene i tennene. Men når det kommer til porsjonssnus, er jo alltid snusen inne i posen. Eller er snussaften også misfargende? Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Btw, har et spørsmål til. Snusing fører jo til gule tenner, men; Gjelder dette i samme grad porsjonssnus? Løssnus er jo logisk, da snusen faktisk er i direkte kontakt med tennene, og det havner små snusfragmenter i sprekkene i tennene. Men når det kommer til porsjonssnus, er jo alltid snusen inne i posen. Eller er snussaften også misfargende? Ja, men i mindre grad, vil jeg tro. Men disse snusfragmentene du snakker om finnes helt sikkert i snussafta òg. Dessuten, så har min snusing, (ca 3år) ført til lysere tenner. Siden jeg begynte å snuse og var redd for gule tenner begynte jeg å pusse tennene fire ganger hver dag(!) Før var det 1-2.. Endret 12. april 2009 av iPlex Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Og nå pusser du hvor ofte? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Han skrev 4 ganger hver dag så ville tru det var hver dag Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ja, men han skrev det på en slik måte at han kunne mene at han pussa fire ganger om dagen i begynnelsen. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg mener å huske at i snustråden 5 eller 6, nevnte noen at løs snus gjorde tenne hvitere, at snusen drepte bakterier. Men at portion snus gjorde tenne stygge. Det har også noen kompiser av meg sagt, de snuser kun løs (fordi de ikke liker portion) og sier at de merker tenne har blitt hvitere når de snsuer løs. Lenke til kommentar
tlle Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei Er det noen som vet hvor mye det koster for 10 bokser snus i Sverige? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Var i sverige i ferien, kjøpte grov løs og granit løs. Grovsnusen var helt himmelsk mens graniten var helt jævelig. Hva synes dere om granit? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg mener å huske at i snustråden 5 eller 6, nevnte noen at løs snus gjorde tenne hvitere, at snusen drepte bakterier. Men at portion snus gjorde tenne stygge. Her ligger det noe muffins, snusen gjør ikke tennene hvitere, men det fjerner bakterier som gjør at du får friskere tannkjøtt. Men snusen du legger opp igjen har andre kjemikalier i seg som gjør at du ødelegger tannkjøttet. De som snuser har derfor ofte misfargede tenner. Etter en stund begynner tannkjøttet å trekke seg unna. Det fører til at tannhalser og røtter kommer til syne og blir veldig utsatt. Det kan igjen føre til ising og hull. Lenke til kommentar
tlle Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 min bror er i sverige no og han skal kjøpe med seg snus hjem til meg.. har ikke bestemt meg for hvilken enna men tenker mest på nick and johnny er begynt å bli så lei av skruf... er det noen som kan anbefale en portion snus som smaker godt og er litt sterk? Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 min bror er i sverige no og han skal kjøpe med seg snus hjem til meg.. har ikke bestemt meg for hvilken enna men tenker mest på nick and johnny er begynt å bli så lei av skruf... er det noen som kan anbefale en portion snus som smaker godt og er litt sterk? General ekstra sterk er ganske god og det samme er General sterk white Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er det noen som kan anbefale en portion snus som smaker godt og er litt sterk? General Sterk/General Ekstra Sterk. Nick and johnny Thunder portion. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvordan går det med snus når man har halsbetennelse? Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvordan går det med snus når man har halsbetennelse? Ypperlig, iallefall imotsetning til røyk, det er helt forferdelig når man er syk! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Snus når du er forkjøla suger.. Du mister all lysten på det. Sånn er det hvertfall med meg :/ Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tja, man mister jo lysten på det meste når man er forkjøla Er stort set kun Cola og paracet det går i når jeg er syk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Blir faktisk mer snus sugen når jeg er syk. Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det kommer litt an på sykdommen da, er ikke så veldig herlig å ta seg en prille hvis man spyr osv. Men snus med vondt i halsen er for jævlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Visst jeg har halsbetennelse pleier jeg å kjøpe Catch Eucalyptus, nesten litt bedre enn Doc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå