Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Btw, har et spørsmål til. Snusing fører jo til gule tenner, men;

Gjelder dette i samme grad porsjonssnus? Løssnus er jo logisk, da snusen faktisk er i direkte kontakt med tennene, og det havner små snusfragmenter i sprekkene i tennene. Men når det kommer til porsjonssnus, er jo alltid snusen inne i posen. Eller er snussaften også misfargende? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Btw, har et spørsmål til. Snusing fører jo til gule tenner, men;

Gjelder dette i samme grad porsjonssnus? Løssnus er jo logisk, da snusen faktisk er i direkte kontakt med tennene, og det havner små snusfragmenter i sprekkene i tennene. Men når det kommer til porsjonssnus, er jo alltid snusen inne i posen. Eller er snussaften også misfargende? :hmm:

Ja, men i mindre grad, vil jeg tro. Men disse snusfragmentene du snakker om finnes helt sikkert i snussafta òg. Dessuten, så har min snusing, (ca 3år) ført til lysere tenner. Siden jeg begynte å snuse og var redd for gule tenner begynte jeg å pusse tennene fire ganger hver dag(!) Før var det 1-2.. :p

Endret av iPlex
Lenke til kommentar

Jeg mener å huske at i snustråden 5 eller 6, nevnte noen at løs snus gjorde tenne hvitere, at snusen drepte bakterier. Men at portion snus gjorde tenne stygge. Det har også noen kompiser av meg sagt, de snuser kun løs (fordi de ikke liker portion) og sier at de merker tenne har blitt hvitere når de snsuer løs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Jeg mener å huske at i snustråden 5 eller 6, nevnte noen at løs snus gjorde tenne hvitere, at snusen drepte bakterier. Men at portion snus gjorde tenne stygge.

Her ligger det noe muffins, snusen gjør ikke tennene hvitere, men det fjerner bakterier som gjør at du får friskere tannkjøtt. Men snusen du legger opp igjen har andre kjemikalier i seg som gjør at du ødelegger tannkjøttet.

De som snuser har derfor ofte misfargede tenner. Etter en stund begynner tannkjøttet å trekke seg unna. Det fører til at tannhalser og røtter kommer til syne og blir veldig utsatt. Det kan igjen føre til ising og hull.

Lenke til kommentar

min bror er i sverige no og han skal kjøpe med seg snus hjem til meg.. har ikke bestemt meg for hvilken enna men tenker mest på nick and johnny er begynt å bli så lei av skruf... er det noen som kan anbefale en portion snus som smaker godt og er litt sterk?

Lenke til kommentar
min bror er i sverige no og han skal kjøpe med seg snus hjem til meg.. har ikke bestemt meg for hvilken enna men tenker mest på nick and johnny er begynt å bli så lei av skruf... er det noen som kan anbefale en portion snus som smaker godt og er litt sterk?

General ekstra sterk er ganske god og det samme er General sterk white

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Er det noen som kan anbefale en portion snus som smaker godt og er litt sterk?

General Sterk/General Ekstra Sterk.

Nick and johnny

Thunder portion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...