Jambimaster Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kan det stemme at man merker effekten dårligere dersom man legger prisen på siden enn midt på under strengen? Jeg har begynt å legge den til siden for å skåne strengen, men syns ikke jeg merker effekten like godt da. Lenke til kommentar
skruffy Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kan det stemme at man merker effekten dårligere dersom man legger prisen på siden enn midt på under strengen? Jeg har begynt å legge den til siden for å skåne strengen, men syns ikke jeg merker effekten like godt da. Ja det kan stemme. Det er akuratt det samme med meg. Hvis jeg legger den på siden kjenner jeg det mindre, men hvis jeg legger den i midten så kjenner jeg den bra. Men jeg tror det tar en god stund før strengen krymper sånn skikkelig Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Knox har vært i Norge lenge. Kompis kjøpte det i Narvik for tre år siden. Det er jo bare en billigsnus fra Skruf, ikke noe spess.... Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Knox har vært i Norge lenge. Kompis kjøpte det i Narvik for tre år siden. Det er jo bare en billigsnus fra Skruf, ikke noe spess.... oh bare leste på side 1 her om at den skåret høyt som løs. men har aldri sett den noe sted. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Knox har vært i Norge lenge. Kompis kjøpte det i Narvik for tre år siden. Det er jo bare en billigsnus fra Skruf, ikke noe spess.... Jeg har aldri sett knox i norge noe sted. Og ja, det er billigsnusen til skruf, men også tidenes beste bakesnus. Smaken og lukta er ikke all that, men konsistensen er så bra som den kan bli. Porsjon er også helt på nivå med skruf. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fikk tilsendt dip fra en kompis i USA nå. Dip går i underleppa. Er ganske uvandt men er en egen sjarm og sitte med en kopp å spytte i og. Smaker godt gjør det og Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ahhh! Iskald General, rett fra kjøla Lenke til kommentar
Onomatrix Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ahhh! Iskald General, rett fra kjøla Deilig rett og slett deilig! Noen som har prøvd den nye Thunder Frost? Synes den var litt god, men det smaker helt jævlig etter hvert. Svir som svarte i leppa, måtte bare gi bort boksen. General og Ettan er det beste. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Göteborg Rape er digg, kjøpte en boks igår:) Endret 12. januar 2010 av foxxy Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ahhh! Iskald General, rett fra kjøla Deilig rett og slett deilig! Noen som har prøvd den nye Thunder Frost? Synes den var litt god, men det smaker helt jævlig etter hvert. Svir som svarte i leppa, måtte bare gi bort boksen. General og Ettan er det beste. Thunder frosted er drit god spør du meg. Lenke til kommentar
mehh Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvor finner dere den? Aldri sett den på noen matvare butikker? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Hvilke mener du? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Vil tru han meiner Thunder Frost Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Får bare mer og mer sansen for 02. Veldig grei snus, eneste minus med den er at den smaker kanskje litt lite. Men porsjonene er veldig gode, og passer under leppa. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Oi faen, jeg lovte anmeldelse av 01 og 02 jeg. Det gikk i glemmeboka ja. Lenke til kommentar
mehh Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ja jeg mener thunder frosted, hvor får man så kjøpt denne? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Sverige eller tobakksforetninger. Jeg har ihvertfall aldri sett den i noen vanlig butikk eller på bensinstasjon. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 jeg kjøpte 7 montecristo porsjon i dag med en tabbe. De kostet 52,50 kr stk, som faktisk er ganske bra. men jeg kommer til å bli drittlei Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvis du bor i bergen, finner du alle tre typer thunder på sørensen. ellers må du nok bestille Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 jeg kjøpte 7 montecristo porsjon i dag med en tabbe. De kostet 52,50 kr stk, som faktisk er ganske bra.men jeg kommer til å bli drittlei Hvordan er det mulig å ta så feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå