Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Navn: Montecristo (Pose)

Oppsummering: 8/10, Meget Indivuelt hva folk mener. Jeg personlig elsker montecristo, så den oppnår en tilsvarende score. Det kan sies at Montecristo ikke er tilgjengelig på de fleste snusutsalg. Framstår mer som en type nisje hos enkelte dagligvare.

Enig, er veldig glad i montecristo sjølv. Einaste minuset eg ser, er at den manglar eit topplokk. Details, details...

Har forøvrig ingen problem med å få tak i den. (Kan ha noko med at eg jobbar på ein kiosk, og styrer snusinntakinga :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg vet at de har det i Sverige. Men jeg lurer bare på om de har det på Svinesund. Jeg må kjøpe med snusautomat fordi jeg er under 18. Og jeg kjenner ingen som er over 18 som kan kjøpe til meg. Og jeg vil liksom ikke gå rundt og spørre fremmede. Men hvem vet? Kanskje jeg er heldig og det er noen i kassa som ikke er nøye på aldergrense :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

De har automater i Norge.

Du henter ett kort i kassen, der står det på kortet :"General Løs" etc.

Trykk det inn i maskinen og du får ut en kald General Løs.

Selvfølgelig spør damen i kassen om legitimasjon når du skal kjøpe snusen som er avbildet på kortet.

Lenke til kommentar
Yey! Jeg fant endelig noen som kunne kjøpe :D Men hva er deres favoritt snus? Mine favoritter er Skruf sterk løs. Jeg liker også General sterk løs :D Men jeg vil prøve noe nytt. Noen anbefalinger?

General løs, thunder frosted, general ekstra sterk portion, thunder løs, n&j portion anbefaler alle de (thunder frosted og løs er bare å få i Sverige eller i noen tobakks butikker)

Ah, er det den typen automat du mener? Jeg trodde det var automat som i putte penger på automat, velge snus, få snus. Slik det er på brusautomater.

Tror det er sånne der å, er en video på youtube der en fyr kjøper på en snus automat.

Lenke til kommentar
etter å ha lest her inne vil jeg kjøpe knox løssnus. hvor får jeg kjøpt noe slikt?

Dagligvarebutikker,kiosker,bensinstasjoner,tobakkssjapper osv++

Knox får man på de aller fleste snusutsalg, hvor de har "kjøleskap". Værtfall i trondheim som jeg vet : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...