Wackee Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hmm. I lokket på dei General Maxi boksane eg kjøpte på Taxfree på Flesland står det at General Maxi skal slutta å produserast :S Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 77 kroner for en Skruf Portion, betalte jeg i gårs. Riktignok Esso-pris, men har den øvrige prisen steget over hele landet? Eller er det bare jeg som ikke har merket hvor meget det koster for 24 poser i en plastboks? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 7% økning i pris fra 1.1.2010 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fantastisk. Lenge leve de rødgrønne. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hmm. I lokket på dei General Maxi boksane eg kjøpte på Taxfree på Flesland står det at General Maxi skal slutta å produserast :S Det stemmer, dem skal slutte å produsere den.. dem selger nok ikke nok av den. http://www.drsnus.com/?p=1092 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Synes at General Maxi er en helt ok snus, men ikke verdt full pris for en halv boks. Kommer ikke til å savne den... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Betalte 64,- for en N&J i stad på dagligvarebutikk... Prisen har gått opp, ja. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Sitter og leser på Face at noen skriver "75 kr for boksen". De skrev ikke hvor de kjøpte den, men om prisen i dagligvarebutikker er så høye så tror jeg jeg kommer til å slutte. Det er ikke mulig å "kutte ned" på snusingen over lengre tid uansett.. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er nok på bensinstasjonen, hvis ikke blir de lurt Lenke til kommentar
Malux Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Narvesen tar 75 ihvertfall. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Mix tar 85 for ein boks med general løs. Synes at General Maxi er en helt ok snus, men ikke verdt full pris for en halv boks. Kommer ikke til å savne den... Delvis enig. Liker snusen, det er ein større "løs" følelse enn vanlige poser. Men ja, synd det er kun 12. Ang prisen så kjøper eg kun maxi når eg er i sverige/taxfree. Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Betalte 74,- for en boks portion på Mix. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Skjønner ikke hvorfor de skal øke prisen på snus.. Er vell bedre at folk snuser enn røyker Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 De har økt prisen på all tobakk Hvorfor vites ikke, de skal sikkert ha flere presidenter på besøk.. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg betalte 75,- for porsjon og 85,- for løs på Shell/7-11.. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Har merket mye til de kronene som ble lagt til (2 kroner hvis jeg ikke tar helt feil )! For her i byen koster det alltid over eller under 5 krona. Slik at man alltid må ut med noen 1'ere. Ikke noe stress for min del, men er også ett lite frustrasjonsmoment hver gang jeg skal handle og tenker i kassa "faen... trenger enkroner!". Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Hvis dere vil ha billigere snus er det jo bare å slutte å kjøpe på Shell, Narvesen, Mix og de andre dyreste stedene. Blir sikkert like billig for dere i år om dere kjøper på prix, kiwi eller rema1000 istedenfor dyre kiosker ifjor. Problem løst? Har merket mye til de kronene som ble lagt til (2 kroner hvis jeg ikke tar helt feil )! For her i byen koster det alltid over eller under 5 krona. Slik at man alltid må ut med noen 1'ere. Ikke noe stress for min del, men er også ett lite frustrasjonsmoment hver gang jeg skal handle og tenker i kassa "faen... trenger enkroner!". Visa er din venn. Endret 9. januar 2010 av Abigor Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Navn: Montecristo (Pose) Bilde Utseende: Boksen er av type aliminium (noe som gjør at den skiller seg ut fra de fleste typer standard snusbokser) Den er gylden gul, og oversiden preges av montecristo logoen. (Montecristo er opprinnelig ett sigar merke). Kantene er fortrekt i en matt gull/bronsje farge, noe som faller godt sammen med det gule. Ellers kan det sies at boksen er meget tynn (som følge av boksen ikke har topplokk for oppbevaring av brukt snus) og sklir godt og fint ned i lomma. 9/10 Lukt: Lukten er som smaken. En anelse Gin (granbar om du vil) Er meget indivuelt om du liker lukten, men personlig så elsker jeg Gin, så denne lukten faller godt i smak. 8/10 Smak: Ikke mye å si her, smaker som Gin (granbar), Elsker det 8/10 Konsistens: Som skruf sterk pose, er Montecristoe'n meget tørr. Fin konsistent. Får ikke "snussaft" på fingrene ved berørelse. 9/10 Effekt: Det må sies at jeg ikke merker mye forskjell på effekten av snus. Dette kommer som følge av aktiv snusing en god del år. Jeg vil likevel påstå og si at den grenser opp mot en vanlig general pose, ingenting bemerkelsesverdig. Montecristo er mer en type kosesnus, der smak / andre faktorer spiller en større rolle enn selve effekten. 5/10 Oppsummering: 8/10, Meget Indivuelt hva folk mener. Jeg personlig elsker montecristo, så den oppnår en tilsvarende score. Det kan sies at Montecristo ikke er tilgjengelig på de fleste snusutsalg. Framstår mer som en type nisje hos enkelte dagligvare. Endret 9. januar 2010 av mtvw Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Send PM til Nyhus eller om han evnt. ser den her,så er det mulighet for at du kan få den på forsiden ^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Da er alle tagger på førstesiden fikset og en anmeldelse av Cla Qui slengt opp. Til dere andre som har sendt med anmeldelser, de har forsvunnet fra innboksen eller følger ikke malen riktig. Så send anmeldelsene deres på nytt, på pm, og pass på at den er satt opp slik den skal med bold-koder på rette sted så skal jeg slenge de opp. Har ikke tid eller ork til å redigere alle anmeldelser jeg får inn så det blir riktig. Mao - make it right the first time edit: @mtvw Send meg anmeldelsen din på pm. Endret 9. januar 2010 av Nyhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå