Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mix tar 85 for ein boks med general løs.

Synes at General Maxi er en helt ok snus, men ikke verdt full pris for en halv boks. Kommer ikke til å savne den...

Delvis enig. Liker snusen, det er ein større "løs" følelse enn vanlige poser. Men ja, synd det er kun 12. Ang prisen så kjøper eg kun maxi når eg er i sverige/taxfree.

Lenke til kommentar

Har merket mye til de kronene som ble lagt til (2 kroner hvis jeg ikke tar helt feil :hmm: )! For her i byen koster det alltid over eller under 5 krona. Slik at man alltid må ut med noen 1'ere. Ikke noe stress for min del, men er også ett lite frustrasjonsmoment hver gang jeg skal handle og tenker i kassa "faen... trenger enkroner!".

:ph34r:

Lenke til kommentar

Hvis dere vil ha billigere snus er det jo bare å slutte å kjøpe på Shell, Narvesen, Mix og de andre dyreste stedene. Blir sikkert like billig for dere i år om dere kjøper på prix, kiwi eller rema1000 istedenfor dyre kiosker ifjor. Problem løst?

Har merket mye til de kronene som ble lagt til (2 kroner hvis jeg ikke tar helt feil :hmm: )! For her i byen koster det alltid over eller under 5 krona. Slik at man alltid må ut med noen 1'ere. Ikke noe stress for min del, men er også ett lite frustrasjonsmoment hver gang jeg skal handle og tenker i kassa "faen... trenger enkroner!".

:ph34r:

Visa er din venn.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Navn: Montecristo (Pose)

Bildemonte_cristo_loose.jpg

Utseende: Boksen er av type aliminium (noe som gjør at den skiller seg ut fra de fleste typer standard snusbokser) Den er gylden gul, og oversiden preges av montecristo logoen. (Montecristo er opprinnelig ett sigar merke). Kantene er fortrekt i en matt gull/bronsje farge, noe som faller godt sammen med det gule. Ellers kan det sies at boksen er meget tynn (som følge av boksen ikke har topplokk for oppbevaring av brukt snus) og sklir godt og fint ned i lomma. 9/10

Lukt: Lukten er som smaken. En anelse Gin (granbar om du vil) Er meget indivuelt om du liker lukten, men personlig så elsker jeg Gin, så denne lukten faller godt i smak.

8/10

Smak: Ikke mye å si her, smaker som Gin (granbar), Elsker det 8/10

Konsistens: Som skruf sterk pose, er Montecristoe'n meget tørr. Fin konsistent. Får ikke "snussaft" på fingrene ved berørelse. 9/10

Effekt: Det må sies at jeg ikke merker mye forskjell på effekten av snus. Dette kommer som følge av aktiv snusing en god del år. Jeg vil likevel påstå og si at den grenser opp mot en vanlig general pose, ingenting bemerkelsesverdig. Montecristo er mer en type kosesnus, der smak / andre faktorer spiller en større rolle enn selve effekten.

5/10

Oppsummering: 8/10, Meget Indivuelt hva folk mener. Jeg personlig elsker montecristo, så den oppnår en tilsvarende score. Det kan sies at Montecristo ikke er tilgjengelig på de fleste snusutsalg. Framstår mer som en type nisje hos enkelte dagligvare.

Endret av mtvw
Lenke til kommentar

Da er alle tagger på førstesiden fikset og en anmeldelse av Cla Qui slengt opp. Til dere andre som har sendt med anmeldelser, de har forsvunnet fra innboksen eller følger ikke malen riktig. Så send anmeldelsene deres på nytt, på pm, og pass på at den er satt opp slik den skal med bold-koder på rette sted så skal jeg slenge de opp. Har ikke tid eller ork til å redigere alle anmeldelser jeg får inn så det blir riktig. Mao - make it right the first time ;)

edit:

@mtvw

Send meg anmeldelsen din på pm.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...