Aleks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Skruf Stark er himmern, men trenger noe nytt! Anbefalninger?(Noe litt uvanlig, altså ikke Skruf, N&J og Gen) Litt av sjarmen med snus er å prøve seg fram med nye merker, og om du går på en bommert gjelder det å ikke være så kresen ellers så kan du lese noen av snus-anmeldelsene i første posten av denne tråden. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Noen som vet hvor høyt nikotinnivå en sigarett prince (f.eks) ligger på iforhold til en pose/pris med snus? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 En sigarett ligger jo paa rundt 0,8mg nikotin, avhengig av merke... Og en snus inneholder vel omkring 1,0mg? Staar jo 24mg paa boksen, og 24mg fordelt paa 24 poser = 1mg i hver? Skyt meg om jeg tar feil! Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) En sigarett ligger jo paa rundt 0,8mg nikotin, avhengig av merke... Og en snus inneholder vel omkring 1,0mg? Staar jo 24mg paa boksen, og 24mg fordelt paa 24 poser = 1mg i hver? Skyt meg om jeg tar feil! *PANG* Neida, men jeg tror det står 24g på boksen, noe som tilsvarer 1g per porsjon, altså vekten på hele snus posen med tobakk. Vis du ser på forskjellige snus sider så står det at foreksepel GES inneholder 14 eller 15 mg nikotin per pose Endret 30. desember 2009 av -Perry- Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Det er 24gram snus i en vanlig boks med porsjonssnus, ikke 24mg nikotin. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Aha, okei. Da saa Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ah, men man inntar nikotinet kjappere ved å røyke? Ble bedt om å ta to sigaretter rett etter hverandre, litt uvant at jeg ble svimmel mtp jeg ikke blir det av sterksnus. Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Da er Offroad American Wintergreen i hus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Ah, men man inntar nikotinet kjappere ved å røyke? Riktig. Mye raskere. Der får du jo all nikotinen i løpet av 3-5minutter, mens du får en større mengde nikotin av snus, men over langt lenger tid. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 En sigarett ligger på 0,8mg, mens en veldig sterk snus ligger på 15 - la oss si 16mg. Dvs. at en pris med snus á 16mg tilsvarer 20 røyk. Ergo inneholder en pris like mye nikotin som en pakke røyk. Dog så får man nikotinen fra røyk mye raskere enn man får det fra snus, slik som Nyhus nevnte. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Man må også tenkte på at det ikke er all tobakken som er i kontakt med gummen/leppa/whatever når man tar en snus. Selv om en posesnus inneholder 8mg nikotin får man nok ikke utnyttet så mye. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Flere enn meg som ikke orker snus før fem-seks tiden dagen derpå? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Happy (s)news year guys! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Flere enn meg som ikke orker snus før fem-seks tiden dagen derpå? Kommer litt an på... Har ikke orket å putte en under leppa enda idag:) Så av og til. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Flere enn meg som ikke orker snus før fem-seks tiden dagen derpå? Ja, klarer heller ikke å ta en prell rett etter jeg har våknet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Morgenprellen er jo den beste^^ Pleide å ta den til en kopp kaffe etter jeg hadde spist frokost Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 En sigarett ligger på 0,8mg, mens en veldig sterk snus ligger på 15 - la oss si 16mg.Dvs. at en pris med snus á 16mg tilsvarer 20 røyk. Ergo inneholder en pris like mye nikotin som en pakke røyk. Nja, det skal godt gjøre å få i seg 15mg nikotin fra en porsjonssnus eller løs. Men ja, det er langt mer nikotin å hente på snus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg skal aldri kjøpe skruf sterk white igjen noen gang, Ikke vett jeg om det er noe galt med boksen min eller hva det er men den renner med vanlig skruf sterk, Og det smaker ikke vanlig skruf i hele tatt. Noen forslag på hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg skal aldri kjøpe skruf sterk white igjen noen gang,Ikke vett jeg om det er noe galt med boksen min eller hva det er men den renner med vanlig skruf sterk, Og det smaker ikke vanlig skruf i hele tatt. Noen forslag på hva som kan være galt? Er vel bare bra at den ikke smaker vanlig skruf da? Etter min mening smaker skruf vondt, smaker falskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå